Kehuuko miehesi ulkonäköäsi?

  • Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti
masentunut
Eniten kiinnostaa pitkään parisuhteessa olleet. Meillä takana 11 vuotta ja kehuja ei tule lainkaan :( Loppuivat kai joskus 3 vuoden jälkeen... Ei edes sano rakastavansa. Joskus kauan sitten oli todella romanttinen, miten joku voi muuttua näin paljon?

Jotenkin vaan kaipaisin sitä huomiota. Itsetuntoni on tämän takia huono ja tunnen itseni rumaksi ja lihavaksi (vaikka tuskin olen kumpaakaan).
 
lovnfhjv
Omani ei kehu, häpeää ja vertailee muihin. Oma on ongelmansa ja onneksi kehuja tulee muilta. Sinunkin tapauksessa ongelma on miehessä, ei sinussa. Rakasta itseäsi.

Muuten... kehutko itse miestäsi???????????
 
masentunut
Kyllä kehun miestäni ja kerron rakastavani. Mutta tuntuu tyhmältä että se on yksipuolista niin en kovin usein enää... Olen puhunut tästä miehen kanssa ja sanoo vaan "joo joo".
 
hmmm...
Vaikea sanoa mistä voisi johtua...ehkä hän ei vaan tiedä asian merkitsevän sinulle niin paljon? Ehkä hän luulee että tiedät sanomattakin? Voisithan kysyä suoraan, pitääkö vielä viehättävänä ja rakastaako? Täälä takana 8 yhteistä vuotta ja päivittäin kerromme em.asiat toisillemme...
 
mies1harm.
Jokainen mies ja nainen on kehujen arvoinen, toiset toki enemmän. Mut kyl seurustella pitäis alkaa vain sellaisen kumppanin kanssa, jota voi vaikka aina ihailla sisäisesti ja ulkoisestikin. Näyttämistapoja on monia.
 
hiippari
Eikös ne kauheat, pinnalliset ihmiset kehu toisiaan? ;)

Eli kyllä, välillä ukko hupajaa liikaakin. Muistutan häntä myös viikottain kuinka onnekas & tyytyväinen olen valitsemaani ukonkuvatukseen, jossa korvien väli ja ulkoinen olemus on ns.namipaketissa. Takana yli 15 vuotta, joten en tunne itseäni enää niiiin "simpsakaksi nartuksi" mitä muinoin.. :D Mutta myönnänkin meidän olevan niitä "pinnallisia pareja"..
 
kyllä
Kehuu. Yhdessä 10 vuotta. Erityisen kiva on se, että puhuu kauniisti meidän poikien kuullen. Sanoo usein, että "eikös pojat äiti näytäkin nätiltä". Antaa omille lapsilleen ihanan mallin siitä, miten vaimon kanssa ollaan:). Ollaan kyllä joka päivä kiitollisia ja ylpeitä toisesta ja sanotaan se usein.
 
"mama"
Mun mies kehuu, ei nyt varmasti ihan päivittäin, useita kertoja viikossa kuitenkin. Kertoo päivittäin rakastavansa.
Minä kehun miehen ulkonäköä, tosin olen siinä vähän laiskempi kuin mieheni :p

Parisuhdetta takana 7v.
 
"Jen"
5 vuotta naimisissa, kaksi lasta, ja joka päivä saan kehuja. Eilen "suutuin" kun en voi kävellä alusvaatteet päälle ikinä rauhassa kun pakko tulla ihailemaan ja koskettelemaan :D Hehe. Tykkää kehua ja pussata.
 
"mama"
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;30131709:
Kehuu. Yhdessä 10 vuotta. Erityisen kiva on se, että puhuu kauniisti meidän poikien kuullen. Sanoo usein, että "eikös pojat äiti näytäkin nätiltä". Antaa omille lapsilleen ihanan mallin siitä, miten vaimon kanssa ollaan:). Ollaan kyllä joka päivä kiitollisia ja ylpeitä toisesta ja sanotaan se usein.
Toi on totta, mukavaa että lapsetkin oppii mallista miten kauniisti voi vaimolle/naiselleen puhua.
Mun mies myös mielestäni antaa tyttärelle hyvää mallia siitä, millainen on hyvä mies. Kehuu ja rakastaa ja näyttää sen myöskin.
 
"Mie"
Meillä ihan sama tilanne. Takana 14 vuoden suhde ja oma mieheni oli romanttinen ja huomioiva ja kehuva kumppani ensimmäiset vuodet. Harvoin sanoi rakastavansa silloinkaan, mutta minä sanoin usein ja sain aina vastauksen. Jossain kohti päätin, että miksipä minä sanoisin jos ei toinenkaan koskaan sano ja siihen loppui rakkauden tunnustukset meillä :(. Joskus jos suoraan kysyn, väittää kuitenkin rakastavansa. Eikä kyllä kehujakaan tule oikeastaan koskaan mistään. Ja olen suoraankin sanonut, miten tärkeää minulle on hellyyden osoitukset ja sanat. Joskus muuttuu hetkellisesti kunnes ollaan taas samassa pisteessä.
 
minnee
Kehuu kyllä. Ollaan oltu yhdessä kohta 12 vuotta. Ja minä tietty kehun häntä.

Toimiiko teidän suhteenne muuten hyvin? Osoittaako mies välittämistä ja rakkauttaan muuten, kuin sanoin?
 
kyllä
[QUOTE="mama";30131720]Toi on totta, mukavaa että lapsetkin oppii mallista miten kauniisti voi vaimolle/naiselleen puhua.
Mun mies myös mielestäni antaa tyttärelle hyvää mallia siitä, millainen on hyvä mies. Kehuu ja rakastaa ja näyttää sen myöskin.[/QUOTE]

Joo, toki näyttäisi tyttärellekin, mutta meillä ei niitä ole:) Kiva, kun lapset oppii puolison arvostamista.
 
mutta silti
Jokainen mies ja nainen on kehujen arvoinen, toiset toki enemmän. Mut kyl seurustella pitäis alkaa vain sellaisen kumppanin kanssa, jota voi vaikka aina ihailla sisäisesti ja ulkoisestikin. Näyttämistapoja on monia.
Arkielämä on opettanut meille, että parisuhde opettaa sisäistämään yleispätevien toimintaohjeiden tavanomaisia käyttökohteita.
 

Yhteistyössä