ei tuu uni..

  • Viestiketjun aloittaja Vs
  • Ensimmäinen viesti
Vs
Pakko vähän purkaa tuntemuksia tänne kun ei unikaan tule..
elikkäs kuulin edellisviikonloppuna ns.hyvältä naapurilta että meidän kerrostaloyhtiön pihalla oli viereisen talon mummot puhuneet että mä muka huudan päivittäin mun lapsille (mitä en todellakaan tee, välillä oon korottanut ääntä mutten todellakaan joka päivä enkä huuda)
niin olivat keskenään puhuneet et musta varmaan pitäis tehdä ls-ilmo..nyt oon kauhuissani ollu täällä,reilun viikon.
näin yhden,niistä mamnoista viime viikon maanantaina bussissa kun olin asioille menossa. Kattos kiukkusena mua.
mietin vaan et,jos se olis sen ilmon viime maanantaina tehnyt, niin siitä nyt reilu viikko, ei oo tullu lappua postissa eikä soittoakaan, siis sossusta.
oon varmaan,ihan hömppäkin jo ku oon lukenu täällä,kaikkia juttuja ja ressaan.
nyt tuntuu kun oon muksujen,kanssa ulkona et ne kyttää jokaista askelta..kauhulla oitan huomista postia jne. Oon ehkä liikaakin lukenu kaikkee netistä.
Mut millon sossun pitäis ilmottaa,jos ilmo tehty? Ja kirjeellä vai soitolla?
Asiallisia kommentteja :)
 
Vs
Niin ja mulla siis neljä lasta, kaksi exän ja kaksi nykyisen miehen kanssa. On yksi positiivinen asia..muutamme ensi viikolla niin pääsee noista pihamammoista eroon..
vs
 
Vs
Niin ja muksujen kanssa teen kaikkea kivaa tietenkin. Nyttenkin ollut niin kiva kesä. Harmi vaan kun se kohta jo loppuu. Mut sit alkaa tass koulu, eskari, kerhot sun muut kivat jutut :)
mut stressaanko turhaan koska jos ilmo olisi tehty niin se todellakin olisi aiheeton.
 
no hei, te muutatte! viet vaikka marjapiirakan ihanille mummoille ja sanot että soronmoo :D en halua huolestuttaa, mutta ne varmaan aattelee, että joo muuttaa sen takia, että päästiin sen jäljille, ettei sossut saa sitä kiinni :D oo ilonen että pääset tosiaan muuttamaan, ni ei tartte yhtään miettiä, mitä asialle pitäis tehä :)
 

Yhteistyössä