Tyhmä kyselee Nutrilett-kuurista ja tuotteista

  • Viestiketjun aloittaja Toiventinenläskipossu
  • Ensimmäinen viesti
Toiventinenläskipossu
Ensinnä tämä ehkä tyhmin kysymys: Kun on nuita Nutrilett-"pirtelöitä" niin voiko sen vaan juoda pillillä siitä purkista, vai pitääkö se jotenkin "valmistaa" pirtelöksi? Olen monilla nähnyt sellaisia muovisia juttuja, joissa ravistelevat juomaa ja sitten juovat. Mistä sellaisia saa?

Toinen kysymys: Kuinka monta ateriaa nuilla voi korkeintaan korvata? Voiko esim. 3 vkon ajan syödä pelkästään 5 Nutrilett-"ateriaa" eli pirtelöä tai patukkaa päivässä, eikä mitään muuta? Tietty reilusti vettä. Vai miten tuo toimii?

Tahdon nopean alkustartin, koska muuten tiedän motivaation loppuvan viimeistään viikon jälkeen.

Ylipainoa on PALJON. (yli 40kg)
 
nutrauksen aloittanut
Mä aloitin just tänään. Ostin alkuun testiin 3 päivän aloituspakkauksen. Aamupala vasta syöty joten en osaa viel tarkemmin sanoa.
Pirtelön tein "shakerilla". Meil oli tuollainen ennestään. En muista mistä ostettu mut eiköhän noita citymarketeissa, prismoissa yms. löydy. Eli maitoon sekoitetaan se jauhe. Yritin ensin sekoittaa tavallisest lusikallai mut ei se liuennut oikein kuin ravistamalla. Eli kannellisen purkin tarvit.
3 viikon ajan voi käyttää noita pelkästään. Pidempään tarvitaan ohjeiden mukaan lääkärin "lupa". Itse ajattelin ainakin 2 viikon ajan syödä pelkästään ja sit korvata osan aterioista.
Toivotaan et alkaa paino tippuu. Tääl on kans yhteensä reilu 30kg pudotettavaa :(
 
......
Jos korvaa kaikki ateriat pusseilla, syödään niitä 5 kpl:tta/ pvä. Patukoissa on enemmän kaloreita kun pussissa , eli vastaa noin kahta pussia. Pussidiettiä voi noudattaa pidempäänkin mutta silloin on hyvä olla lääkärin seurannassa.
Vähäkalorisia kasviksia voi myös käyttää lisänä sekä yrttejä maustamiseen. Käy tutustumassa Nutriletin omaan sivustoon.
 

Yhteistyössä