Miehet pitävät meikatuista naisista - nyt se on todistettu.

  • Viestiketjun aloittaja faktoja
  • Ensimmäinen viesti
"mei"
Kyllä minä allekirjoittaisin tuon tutkimuksen.
Ilman meikkiä ei varmasti kukaan huomaa. Meikattuna saan- anteeksi vaan- melkein poikkeuksetta miehen kuin miehen (tai siis sain silloin kun niitä pokasin..).
Yhdet pakit olen saanut, eikä kyse ole SEKSISTÄ, vaan ihan treffailusta. Seksiä harrastan vain parisuhteessa.
 
[QUOTE="mei";30136641]Kyllä minä allekirjoittaisin tuon tutkimuksen.
Ilman meikkiä ei varmasti kukaan huomaa. Meikattuna saan- anteeksi vaan- melkein poikkeuksetta miehen kuin miehen (tai siis sain silloin kun niitä pokasin..).
Yhdet pakit olen saanut, eikä kyse ole SEKSISTÄ, vaan ihan treffailusta. Seksiä harrastan vain parisuhteessa.[/QUOTE]

Oletkin sitten varmaan maailmanhistoriassa harvinaisuuksia - normaalisti kukaan ei saa "lähes poikkeuksetta kenet vaan". Mutta menköön nyt ;)
 
mies1harm.
[QUOTE="M33";30135526]Kaikille, jotka ovat hyviä seksissä, on yhteistä tietynlainen riettaus.[/QUOTE]

Eri mieltä. Seksuaalista taitoa tai himokkuutta ei voi päätellä ulkoa päin.
 
mies1harm.
Meikin ajatushan on korostaa omia vahvuuksia, symmetriaa ym. "Pellemeikki" on aivan eri. Kohtuullinen, yksilöllisen tasapainoinen meikkaus on taidetta. Ja koska suomalaiset naiset valitettavasti usein ovat aika epätaiteellisia, laittaa moni joko liikaa tai liian vähän meikkiä. Eräänlainen herkkyys- ja luovuuslaji ja naiselle siksi tärkeä.
 
Meikin ajatushan on korostaa omia vahvuuksia, symmetriaa ym. "Pellemeikki" on aivan eri. Kohtuullinen, yksilöllisen tasapainoinen meikkaus on taidetta. Ja koska suomalaiset naiset valitettavasti usein ovat aika epätaiteellisia, laittaa moni joko liikaa tai liian vähän meikkiä. Eräänlainen herkkyys- ja luovuuslaji ja naiselle siksi tärkeä.
Ei vaan meikin ajatus on juuri se, millä ajatuksella meikkaaja sen tekee.
 
"VihreäTee"
Sanakirjan mukaan siveys tarkoittaa (ankaraa) sukupuolimoraalia ja häveliäisyyttä/säädyllisyyttä... En kyllä ymmärrä miten meikkaaminen tai meikkaamatta jättäminen liittyy siveyteen.
 
Ken guru
Just toisinpäin.. Ei ole tullut víelä miestä vastaan kuka tykkäisi pakkeleista ja kakkunaamoista. Kaunis nainen ei miehen silmissä meikkiä tarvitse.
Toisaalta, taitava meikkaaja osaa meikata niin ettei näytä meikatulta. Ja toisaalta, mitä nuorempi, niin sitä vähemmän yleensä meikkiä tarvitsee näyttääkseen hyvältä. Usein tätä ei ymmärretä, vaan erityisesti nuoret vetää oikein kunnon maskin naamalleen. Itsekin olen tuota meidän teiniä toppuutellut meikin määrän suhteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Toisaalta, taitava meikkaaja osaa meikata niin ettei näytä meikatulta. Ja toisaalta, mitä nuorempi, niin sitä vähemmän yleensä meikkiä tarvitsee näyttääkseen hyvältä. Usein tätä ei ymmärretä, vaan erityisesti nuoret vetää oikein kunnon maskin naamalleen. Itsekin olen tuota meidän teiniä toppuutellut meikin määrän suhteen.
Juu ja miten paljon se piristää kun joku kaveri (puhumattakaan ammattimeikkaaja!) laittaa meikit, tukan. :) ja kun nykyään vaan on kaiken maailman ripsienpidennyksiä yms niin olis melkein kummallista olla naisena siinä joukossa ilman mitään ehostusta! Plus, että aina se on myös toisten kunnioitusta laittautua.

Terveistä elämäntavoista puhuttaessa moni ei kehtaa sanoa miten tärkeää hyvä kunto on myös ulkonäöllisesti. Ihan kun se oisi jotenkin häpeä huolehtia itsestään ja miltä näyttää! :/
 
Ken guru
Juu ja miten paljon se piristää kun joku kaveri (puhumattakaan ammattimeikkaaja!) laittaa meikit, tukan. :) ja kun nykyään vaan on kaiken maailman ripsienpidennyksiä yms niin olis melkein kummallista olla naisena siinä joukossa ilman mitään ehostusta! Plus, että aina se on myös toisten kunnioitusta laittautua.

Terveistä elämäntavoista puhuttaessa moni ei kehtaa sanoa miten tärkeää hyvä kunto on myös ulkonäöllisesti. Ihan kun se oisi jotenkin häpeä huolehtia itsestään ja miltä näyttää! :/
Aivan!
 
Tässä lienee sama logiikka kuin aiemmin, sellaiset jotka meikkaa on aktiivisia seksissä.

Sellaiset jotka ottaa nimimerkiksi asian X on tottakai asiaa X.
Joo, täällä on joku tuollainen logiikka ilmeisesti.

Mutta voi ei - kukaan ei tajua että mun nimimerkki itse asiassa kommentoi idyllisen äitiyden ihannetta eikä tätä ruokkoamatonta naamaani... hukkaan meni siis sekin kannanotto :/ :D
 
Viimeksi muokattu:
aapee.
Just toisinpäin.. Ei ole tullut víelä miestä vastaan kuka tykkäisi pakkeleista ja kakkunaamoista. Kaunis nainen ei miehen silmissä meikkiä tarvitse.
Mutta kun harva nainen on luonnostaan KAUNIS. Totta on, ettei kaunis nainen tarvitsekaan meikkiä. Kaikki me muut tavalliset talliaiset sen sijaan pystymme kohentamaan huomattavasti kauneuttamme ehostamalla itseämme vähän.
 
"M33"
Miehet eivät vain tajua, että ihailemillaan naisilla on paljon meikkiä, vaan luulevat tätä luonnonkauniiksi. Sehän tässä jutussa juuri olikin pointtina.
Tämä pitää paikkaansa. En ole koskaan nähnyt naista, jota taitavasti tehty meikki ei kaunistaisi. Ihan sama, kuinka luonnonkauniista naisesta on kysymys, meikkaamalla hänestä on mahdollista tehdä vieläkin kauniimpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30137347:
Joo, täällä on joku tuollainen logiikka ilmeisesti.

Mutta voi ei - kukaan ei tajua että mun nimimerkki itse asiassa kommentoi idyllisen äitiyden ihannetta eikä tätä ruokkoamatonta naamaani... hukkaan meni siis sekin kannanotto :/ :D
:LOL: niinpä niin...


Mutta hei, pitäähän niitä ihmisiä olla, joita varten tehdään niitä Lorealin, Axen ja Lancomen mainoksia, jotka oikeasti uskoo sitä sontaa.

"Your worth it" pakkelia naamaan ja olet supermalli, olet seksikäs, olet peto sängyssä, miehet ei voi vastustaa...
 
:LOL: niinpä niin...


Mutta hei, pitäähän niitä ihmisiä olla, joita varten tehdään niitä Lorealin, Axen ja Lancomen mainoksia, jotka oikeasti uskoo sitä sontaa.

"Your worth it" pakkelia naamaan ja olet supermalli, olet seksikäs, olet peto sängyssä, miehet ei voi vastustaa...
Mutku se monen miljoonan dollarin sopimuksen tehnyt huippumalli sanoo sen just tämmöiselle sotanorsulle niin kohottaahan se itsetuntoa. :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Kuvista en tiedä. Omasta mielestäni musta saa ihan kivoja kuvia myös ilman meikkiä. Mutta livenä meikillä on ihan takuulla vaikutusta. Tunnen itseni varmemmaksi ja viehättävämmäksi jos olen ehostautunut ja se takuulla vaikuttaa olemukseeni. Varmaan monella muullakin naisella sama juttu. Meikki tekee itsevarmemmaksi ja sen tuoma hyvä fiilis heijastuu positiivisesti myös niihin miehiin. Kai :).
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
viec
Tässä nyt kai keskustellaan monestakin asiasta mutta termistöstä puhuttaessa on myös minusta hyvä erottaa esim. siveys sukupuolisesta halukkuudesta. Ihminen voi olla korkean sukupuolimoraalin omaava mutta silti samaan aikaan parisuhteessaan himokas. Ja meikki tai meikittömyys lienee suuremmassa merkityksessä sinkkumarkkinoilla. Harva parisuhteessa elävä varmaan menee täydet tällingit naamassa petiin( ja joo, tähän liittyy se tylsä oletusarvo että varsinkin lapsellisissa perheissä vanhemmat harrastaa seksiä illalla tai nukkumaan mennessä) ja varmaan aika harvalla ukkomiehellä oman vaimon pakkeliton naama on turnoff???
 
Peyote
No ei tommonen oo yhtään mikään tutkimus.
Mutta miksi monia niin paljon näyttää ahdistavan se jos miehet pitäisikin enemmän meikatuista? Mun kokemus on se, ettei nykyajan miehet tiedä edes miltä naiset oikeesti näyttää.
 

Yhteistyössä