raskaana vai ei

  • Viestiketjun aloittaja "kukkuu"
  • Ensimmäinen viesti
"kukkuu"
Eli yritämme lasta. Ehkäisy ollu pois n. Kk. Mulla alkoi ekat kk mut ne on ihan minimaaliset ja ei ole kipuja mitä normaalisti on. Tänään huomasin et kn on ylhäällä ja pehmeä lyhyt ja on huilten muotoinen eikä nenänpään tuntuinen. Mietinkin jos olen silti raskaana eli tuo vuoto olis harmitinta. Milloin uskallan testata?? Onko kellään kokemusta?
 
kilo
Ai herran jumala :LOL: Lopetapa se alapään ränklääminen, jooko. Raskaus selviää raskaustestillä ja jos et todella tiedä milloin testata, niin lukasepa muutama info raskaudesta, testaamisesta jne. vaikkapa googlettamalla.
 
kilo
No meidänkö se sitten pitää arpoa, milloin voit testata? Kukaan täysjärkinen ei ronkeloi pi**uaan tuolla tavalla.
On joo kokemusta siitä, että menkat voi olla erilaiset. En ollut raskaana.
 
vinkkaaja
Kukkuu :D jos menisit tost keskustelu osiost vauvakuume puolelle niin varmana saisit asiallisempaa kommenttia kuin täällä. :) itellä ei kn ole neuvoa antaa mut siel vauvakuume puolella olen tuostakin lukenut aikanaan. ja siel on niit ryhmiä jos kiinostaa samassa tilanteessa olevien vinkit
 
lykkyä
Ensinnäkin jos ehkäisy on jätetty kk sitten pois todennäköisesti et ole heti tullut raskaaksi Eli et ole raskaana tällä hetkellä. Alapään ronklaaminen kuuluu lääkärille/gynekologille EI ÄIDEIKSI HALUAVILLE!! Odotahan muutama kk ja mieti sitten asiaa uudestaan! Toki jos menkat jää pois nii testiä kehiin. :)
 

Yhteistyössä