Kysymys aha:lle

  • Viestiketjun aloittaja Kysymys aha:lle
  • Ensimmäinen viesti
..aha......
Mä olen aika karsean näköinen ilmestys,hampaitakin puuttuu melkoisesti ja tekareistakin on puhuttu mutta niin se vaan tuo ukko jaksaa mun kanssa olla ja lisäksi haluaa seksiäkin. Moni mies ei kanssani olisi.
 
Keppi ja porkkana
Tämä ei minulle kuuluu, mutta saanko kuitenkn kysyä, mksi täällä palstalla oletetaan, että ..Aha.. käyttää peruukkia?

Ei tietystikään tarvitse vastata!
 
aloit taja
Tämä ei minulle kuuluu, mutta saanko kuitenkn kysyä, mksi täällä palstalla oletetaan, että ..Aha.. käyttää peruukkia?

Ei tietystikään tarvitse vastata!
Aha:lla on lymfooma, johon hän saa sytostaattihoitoja. Se kuuri tekee ihmisen aivan kaljuksi ja herkistää auringonvalolle. Kiinnosti vaan tietää kuinka hän suojaa pään näillä helteillä auringolta.
 
..aha......
Aha:lla on lymfooma, johon hän saa sytostaattihoitoja. Se kuuri tekee ihmisen aivan kaljuksi ja herkistää auringonvalolle. Kiinnosti vaan tietää kuinka hän suojaa pään näillä helteillä auringolta.
Hattua käytän ja nyt muutenkin yritän pysytellä sisällä taas kun huonompi olo. Onneksi mies vie taas poikaa joka paikkaan täällä Helsingissä ja itse saan olla täällä ilmastoidussa hotellihuoneessa.
 
aloit taja
Hattua käytän ja nyt muutenkin yritän pysytellä sisällä taas kun huonompi olo. Onneksi mies vie taas poikaa joka paikkaan täällä Helsingissä ja itse saan olla täällä ilmastoidussa hotellihuoneessa.
Paljonko sulla on vielä hoitoja jäljellä? Mitä käytät pahaan oloon? Mun mielesät huivi on melkein hattua näppärämpi, sen alta ei hiukset varise niin paljon.
 
..aha......
Oletko Helsingissä? Tosi kivaa, että olet jaksanut lähteä, mitä lapsi on puuhaillut ja nähyt?

Miten jaksat?

Voimia paljon!
Joo olen helsingissä. Eilen käytiin koko perhe heurekassa ja sitten mies ja poika serenassa. Tänään ne lähti kaksin korkeasaareen. Onneksi mies osaa kulkea kaksin pojan kanssa kun ei musta oikein ole apua. Huomenna sitten taas lähdetään kotiin päin.
 
..aha......
Mulla on paha olo koko ajan vaikka on näitä lääkkeitä, ei ne auta. Olisin vaan halunnut tietää mitä voisi vielä käyttää, tekisi mieli mennä häihin viikonloppuna :(
Jokainen reagoi yksilöllisesti ja eihän mitkään lääkkeet aina auta. Harmittaa minuakin kun en pojan ja miehen kanssa jaksa ja pysty reissailemaan tuolla mutta onneksi mies jaksaa pojan kanssa mennä paikasta toiseen.
 

Yhteistyössä