Mikäköhän tapaus tämä on,treffipalstalla?

  • Viestiketjun aloittaja Treffit netistä
  • Ensimmäinen viesti
Treffit netistä
Kirjoteltu viikkotolkulla ja heitetty ilmaan että nähdään,ei olla nähty vielä.Mies sanoi että haluaa jutella puhelimessa ennenkuin tapaa ,ilmeisesti haluaa varmistaa että kyseessä nainen tms. Nyt vihdoin antoi numeron(joka on yllätys yllätys salainen tai prepaid) ja sano että laita tekstiviestiä.Miksi nyt yhtäkkiä tekstiviestiä kun ensin oli että haluaa jutella ennenkuin tapaa. Onko tämä normaalia vai kuvittelenko omiani?
 
Bbierass
Voisko olla, että on esim. hankalassa paikassa tänään, tai töissä, eikä ole varma pystyykö vastaamaan puheluun? Tai jos on vaimonsa kanssa jossain liikkeellä?
 
realismia
Saa siitä tekstarista sun numerosi, jotta voi soittaa?

Vaikka varattuhan tuo vaikuttaa olevan. Varaudu siihen, että hänelle voi soittaa ainoastaan tiettyihin aikoihin... :)
 
hmph
Mitä sitten jos numeron on salainen tai prepaid? On mullakin salainen numero, enkä sitä julkiseksi muuta kenenkään takia, kaikkein vähiten jonkun nettideittityypin takia. Sitäpaitsi, jos mulla ei ois salainen numero, ostaisin prepaidnumeron ja jakaisin sitä tuntemattomille. Totuus kun on se, että netissä liikkuu kaikenlaista sekopäätä enkä todellakaan halua sellaisille omaa numeroani antaa. Eri asia sitten, kun tunnetaan jo paremmin eikä vaaraa mistään stalkkaamisesta tai hulluudesta ole.

Laita sitä viestiä, ehkä haluaa itse soittaa sulle.
 
  • Tykkää
Reactions: hipsterström
Treffit netistä
Olen epäillyt myös että varattu ja hänellekin sitä sanonut niin otti nokkiinsa ja sanoi että jos olisi varattu niin ei pyörisi treffipalstalla. Töissä hän on miten sattuu ja aika paljon,on maanviljelijä. Pitäisi varmaan luottaa vaistoon kun hiukan epäilyttää.
 
Bbierass
Alkuperäinen kirjoittaja Treffit netistä;30132981:
Olen epäillyt myös että varattu ja hänellekin sitä sanonut niin otti nokkiinsa ja sanoi että jos olisi varattu niin ei pyörisi treffipalstalla. Töissä hän on miten sattuu ja aika paljon,on maanviljelijä. Pitäisi varmaan luottaa vaistoon kun hiukan epäilyttää.
Mistä sä edes tiedät, että herralla on prepaid? Mitä sen on väliä edes? Ihan järkevää ottaa prepaid, jonka voi antaa uusille tuttavuuksille.

No laita se viesti, ja kysy, moneltako voisi soittaa ja soita, niin loppuu tuollainen kyräily ja epäluuloisuus. Onko se edes yhtään ihana mies sun mielestä, vaan vain epäilyttävä? Ei oikein hyvä alku millekään.
 
Treffit netistä
Mistä sä edes tiedät, että herralla on prepaid? Mitä sen on väliä edes? Ihan järkevää ottaa prepaid, jonka voi antaa uusille tuttavuuksille.

No laita se viesti, ja kysy, moneltako voisi soittaa ja soita, niin loppuu tuollainen kyräily ja epäluuloisuus. Onko se edes yhtään ihana mies sun mielestä, vaan vain epäilyttävä? Ei oikein hyvä alku millekään.
Otin selvää numerosta kun antoi sen niin tuli että on joko salinen tai prepaid.
Onhan se ihan ihana mutta tuntuu olevan vähän liian hyvää ollakseen totta.
 
maanviljelijä harvemmin pystyy puhelimeen edes vastailemaan, tai pystyis muttei kuule soittoa.
ympärillä on työtä ja meteliä lähes koko ajan. tiedän siitä kun yks tuttu on tuossa ammatissa.
ja sitten tuo vaisto joka laittaa epäilyttämään. :LOL: :headwall:
 
vieras-
Joo mun mielestä toi tapaus on ihan selkeä. Jos olisi varattu, ei pyörisi treffipalstoilla, on niiin huono kliseinen vastaus mitä nimenomaan varatut käyttävät. Älä ole naiivi.
Prepaidit tunnistaa tietyistä numeroyhdistelmistä, joten olettaisin vahvasti että miehellä on julkinen omakin kännykkäliittymä mutta ei halua sen numeroa antaa sinun haltuusi sattuneista syistä.
 
hmph
No mikä sitten olisi uskottava selitys sille, että on oikeasti sinkku? Kyllä mäkin varmaan jotain tuollaista sanoisin, että "jos oisin varattu, en olis nettideittisivustoilla" -mikä on aivan totta. Aivan uskomattoman epäluuloista porukkaa..

t. se salaisen numeron omistaja
 
Treffit netistä
Onhan se kuvan kera siellä mutta eihän sekään mitään takaa. Olen kyllä epäluuloinen mikä ei ole hyvä juttu mutta menneisyys on tehnyt sen, että epäilen kaikkia miehiä melkeinpä automaattisesti. Tämä ei hellitä varmaan ikinä paitsi ehkä jos oikeasti kunnollinen mies tulee vastaan mutta torppaan epäilylläni aina kaikki.
 
"vieraana"
On täysin eriasia olla terveen epäluuloinen, kuin epäillä sairaalloisesti kaikkea ja kaikkia kuten ap (ja muutamat muut tässä ketjussa) tuntuu tekevän.
Mies ei ole tehnyt apn tarinoiden mukaan mitään sellaista, jonka perusteella pitäisi epäillä miehen valehtelevan. Salainen numero ei ole peruste millekään.

Olisi varmaan parempi, jos ap jättäisi kaikenlaiset ihmissuhdekuviot kunnes saa oman päänsä kuntoon.
 
dera
Palsta on täynnä epäluuloisia, paranoidisia ja sairaalloisen mustasukkaisia naisia. Sitten he luulevat, että vika on aina miehessä, kun eivät tajua sitä vikaa itsessään.
 
Ei tehdä ongelmaa
Minkä ikäisiä olette? Lopettakaa nyt hemmetti se kissa-hiiri -leikki ja nostakaa ennemmin se kissa pöydälle!

Mitä väliä, jos se on varattu? Ettete kai vielä ole naimisiin menossa? Selvität ensin onko varattu ja sitten heivaat samooin tein, jos näin on!
 
Treffit netistä
Alkuperäinen kirjoittaja Ei tehdä ongelmaa;30133319:
Minkä ikäisiä olette? Lopettakaa nyt hemmetti se kissa-hiiri -leikki ja nostakaa ennemmin se kissa pöydälle!

Mitä väliä, jos se on varattu? Ettete kai vielä ole naimisiin menossa? Selvität ensin onko varattu ja sitten heivaat samooin tein, jos näin on!
Ai mitä väliä,no totta helvetissä sillä on väliä jos on varattu! Mistä sen heti selvittää? Olenkysynyt ja vastaus on ollut että ei ole ei hän muuten täällä olisi mutta saa kai sitä hiukan epäillä. eikai se sillä selviä että tavataan jossain muualla kuin kotona ja ekoilla treffeillä en lähde kenenkään koteihin. Ei tässä olisi aikaa tuhlata turhiin mahdollisuuksiin. Ja ihan aikuisia ollaan,mies 40v minä vähän nuorempi.
 
bsgtdns
Alkuperäinen kirjoittaja Treffit netistä;30133347:
Ai mitä väliä,no totta helvetissä sillä on väliä jos on varattu! Mistä sen heti selvittää? Olenkysynyt ja vastaus on ollut että ei ole ei hän muuten täällä olisi mutta saa kai sitä hiukan epäillä.
...joten päätit sitten kysyä täältä oletuksella, että kyllä palsta tietää? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Treffit netistä;30133045:
Otin selvää numerosta kun antoi sen niin tuli että on joko salinen tai prepaid.
Onhan se ihan ihana mutta tuntuu olevan vähän liian hyvää ollakseen totta.
Mulla on salainen numero ja oon silti aivan ihana ja todellinen. Ja juuri siksi voisin harkita hankkivani prepaidin, jos nettitreffailisin, että tämä numero pysyisikin salaisena.
 
Treffit netistä
[QUOTE="ellu";30133364]millä perusteella aloit epäillä ap,että on varattu?[/QUOTE]

Joskus kun kirjoteltiin jostain niin tuli olo,en muista asiaa että mistä ja nyt sitten tuo numero juttu kun ensin sanoi, että haluaaa jutella ennenkuin tavataan jotta en ole mies ja nyt sitten puhui tekstareista plus että ei ole kertaakaan kysynyt kuvaani mikä on minusta outoa kun kaikki sitä kysy ensimmäisten 5viestin aikana.Ja me olemme jo monta viikkoa kirjotelleet.Olen kyllä kertonut että mitään pitkiä kirjotteluja en jaksa että haluan tavata ,sen takia siellä itse ainakin olen.
 

Yhteistyössä