Voiko käydä lähikaupassa kosteilla hiuksilla

  • Viestiketjun aloittaja pppp
  • Ensimmäinen viesti
voi hyvinkin
Voi. Mitenpä se siitä eroaa, jos menee kauppaan sadesäällä? Kastuuhan ne hiukset esimerkiksi silloinkin, ainakin ilman lakkia ja sateenvarjoa. Tosin näillä säillä voi hiukset aivan hyvin ehtiä kuivua ennen kuin on perillä kaupassa.
 
pppp
Ihan tosissani kysyn koska tällä palstalla on annettu niin tarkat määräykset, minkälaisena ylipainoinen saa kesäkuumalla ihmisten ilmoille lähteä. Paidassa on oltava allit peittävät hihat, paidan on oltava pitkä jotta se peittää ison takamuksen, paidan on oltava todella suurikokoinen jotta läskimakkarat ei paista hoikan kesäihmisen silmään.

Shortsit on kiellettyjä, koska selluliitit ja suonikohjut ei saa näkyä. Kenkien on oltava umpinaiset, koska lihavalla on aina rumat jalat, vaikka hoitaisi ja puunaisi niitä kuinka paljon.
 
"vieraana"
Ei jumal.uta! Mihin hel.ettiin nykypäivän ihmisten aivot ovat hävinneet? Joo, aloitus oli kai sarkasmia, mutta silti - elättekö te itseänne vai muita varten, jos tuollasia pitää kysyä edes leikillään? Mulle on ainakin aivan se ja sama, mitä muut mun vaatteista, ulkonäöstä tmv. ajattelee, koska se ei ole kenenkään muun, kun sen toisen ongelma. Jos toinen näkee meikäläisestä vaivaa, niin nähköön, jos ei muita ongelmia kerra ole pohdittavaksi. :D
 
mä...
Ei voi! Hiukset eivät saa muutenkaan olla mitenkään päin epäsiistit. Ne on kammattava tiukalle nutturalle naapurin martan ohjeiden mukaan. Myöskään uimarannalla käynnin jälkeen ei ole suotavaa näyttäytyä jäätelöostoksilla, lapset voivat traumatisoitua.
 
Ite ainakin kävin valintatalossa. Ensin menin bikinit pitkän topin/mekon alla ostamaan itelle limpparin ja miehelle kaljan, tunti myöhemmin tulin sitten sama paita päällä ja märillä hiuksilla ilman meikkiä.

Siellä ei näkyny palstaa huutamassa missään vaiheessa etten ois saanu niin tehdä :confused:
 
vesikampaus
Ite ainakin kävin valintatalossa. Ensin menin bikinit pitkän topin/mekon alla ostamaan itelle limpparin ja miehelle kaljan, tunti myöhemmin tulin sitten sama paita päällä ja märillä hiuksilla ilman meikkiä.

Siellä ei näkyny palstaa huutamassa missään vaiheessa etten ois saanu niin tehdä :confused:
hyvänen aika, palstapoliisit siis nukkuivat vartiovuorossa...
 

Yhteistyössä