Omistatko hiustenkuivaajan

  • Viestiketjun aloittaja fideras
  • Ensimmäinen viesti
"Anne"
Omistan. Omistan kaikki muutkin kotkottimet hiusten suoristajasta siihen uuteen magicCurliin vai mikä se nyt olikaan. En silti käytä niitä muita kuin max. kerran kuukaudessa. Hiustenkuivaajalla saa kivan ilmavat hiukset ja luonnollisen suorat hiukset tai pienet laineet näppärästi.
Kiireessäkin hyvä, hiukset kuivuu jotain 2h edes siedettävälle tasolle itsekseen.
 
puhaltaja
Edellinen hiustenkuivain oli sen verran olemattomalla käytöllä että meni kaverin koiran kuivaimeksi :) Nykyistä käytän kuitenkin melko usein, sillä hiuspohjani ei tunnu tykkäävän märkänä hautovasta hiuskatteesta :p
 
Spencer Hastings
En. Pesen hiukset, laitan ne pyyhkeen päälle kuivumaan ja aamulla päähän. As simple as that.
Voisin kyllä lemmikkejä varten ostaa vaikka kirpputorilta. Jos ne kastuu, ne pitäisi nopeasti kuivata hiustenkuivaajan kylmätoiminnolla..
 
iu
Mun tukasta tulee ihan luiru lättänä, jos annan sen kuivua omia aikojaan päätä pitkin. En ikinä vois mennä märällä tukalla nukkumaan, se takkupörrö aamulla olis jotain niiiin sanoinkuvaamatonta... Joten kyllä, omistan hiustenkuivaajan. Se on tärken sähkökäyttöinen laitteeni, menee jopa astianpesukoneen edelle.
 
"M33"
Totta kai. Hiusten muotoilu on paljon helpompaa föönin kanssa. Kuivaksihan ne kyllä saa muutenkin. Ehkä äiti-ihmisillä ei ole sitten aikaa tai kiinnostusta laittaa hiuksiaan.
 
Ihan must
Kyllä omistan. En pärjäisi ilman. Mulla on tapana käydä suihkussa aamuisin, eikä mulla ole aikaa odottaa pitkien hiuksien kuivumista tuntitolkulla. Hiustenkuivaajalla hiukset kuivuu 10 minuutissa. Aamusuihkun jälkeen on muutenkin puhtaampi ja pirteämpi olo.
 

Yhteistyössä