Harmittaa tosi paljon, mutta ei tehtyä saa tekemättömäksi

  • Viestiketjun aloittaja qqqqqq
  • Ensimmäinen viesti
qqqqqq
olin laihtunut todella kovalla vaivalla 2,5kg. Sitten tuli 2viikon kesäloma ja kaikki syömiset meni päin prinkkalaa eli kaikki kilot tuli takas ja vähän ylimääräistäkin. Tänään alkoi työt ja yritin palata takaisin kurinalaisempaan ruokailuun. Mutta mitä hittoa tapahtuu kun tulen kotia. Sen kummemin ajattelematta asiaa vedän magnumin ja lähes kokonaisen levyn pandan valkosuklaata ja liikaa leipää söin. Arvatkaa onko nyt huono olla, siis psyykkisesti. Mä en tulen ikinä olemaan hoikka ja se tuntuu niin pahalta :(((
Nyt 63kg, ennen 55kg..pituutta 158cm.

Jotenkin olen muutoinkin ihan jumissa. Ihan sama koska suunnittelen esim meneväni lenkille niin johan joku juttu tulee niin että joudun perumaan. Ei varmaan kannattaisi kirjoittaa tänne kun saan varmaan nyt saavillisen haukkuja niskaani....
 
realismia
Tuskinpa nyt sentään saavillista haukkuja, mutta en minä tuossa nyt millekään ylitsevuotaville kehuillekaan näe aihetta. Jos itsekurisi ei riitä painon pudottamiseen, niin sittenhän se ei riitä. Kukaan toinenkaan niitä sinun kilojasi ei voi pois ottaa.
 
"a.p"
Kyllä mulla itsekuri riittää kun saa sen vaihteen päälle. Jotenkin vaan tuntuu että hyvin vähän mitään tapahtuu vaikka kituuttaisin tyyliin 800-1000kcal ruokavaliolla. Joo lähtihän se 2,5kg mutta siihenkin meni lähes 7viikkoa jos kahden viimeisen viikon aikana ei tapahtunut enää mitään painon pudotusta. En usko että tuo 2,5kg oli edes mitään rasvaa. Eiköhän se ollu pääasiassa vaan jotain turvotusta, nestettä ja paskaa kertyi vaan vähemmän kun söi niukasti.
 
-.-
[QUOTE="a.p";30134194]Kyllä mulla itsekuri riittää kun saa sen vaihteen päälle. Jotenkin vaan tuntuu että hyvin vähän mitään tapahtuu vaikka kituuttaisin tyyliin 800-1000kcal ruokavaliolla. Joo lähtihän se 2,5kg mutta siihenkin meni lähes 7viikkoa jos kahden viimeisen viikon aikana ei tapahtunut enää mitään painon pudotusta. En usko että tuo 2,5kg oli edes mitään rasvaa. Eiköhän se ollu pääasiassa vaan jotain turvotusta, nestettä ja paskaa kertyi vaan vähemmän kun söi niukasti.[/QUOTE]

Toivottavasti saat sen vaihteen taas päälle, kuten itse sanoit. Tsemppiä! Usko itseesi niin onnistut. Joskus tulee repsahtumisia ja se on normaalia.
 
Feast & fast
Höpsis, ei maailma eikä laihdutus tuohon kaadu. Mä olen hoikka ja vetelen välillä herkkuja järjettömästi kun sille päälle satun. Sitten syön pelkkää vihanneskeittoa päivän tai pari, ja paino pysyy kurissa. Otat nyt tavoitteeksi, että eliminoit nuo mässykalorit pois vaikka tämän viikon mittaan.
 

Yhteistyössä