Liian aikaisin alkaneet kuukautiset..

  • Viestiketjun aloittaja Jerina
  • Ensimmäinen viesti
Jerina
Eli mitähän tää on tai merkki jostain kenties, mulla ei ole koskaan ennen heittänyt näin pahasti kuukautiskierto. Mulla on siis ollut nyt kaksi kertaa tässä kuussa menkat. Edelliset menkat loppuivat 12.7 eli reilu 2 viikkoa sitten. Laskeskelin että seuraavien olisi pitänyt alkaa vasta reilun viikon päästä mutta ei. Voikohan tää helle sekottaa elimistöä näin paljon vai mikähän voisi olla syynä?

Terveisin: Epäluuloinen ja vainoharhainen :D
 
mulla
alkoi "menkat" tässä kuussa viikkoa ennen kuin olisi pitänyt ja kestivät vain pari kolme päivää (normaalisti liki viikon). Kummastutti moinen, ajattelin hormonihäiriöksi. Kävikin ilmi, että olen raskaana. Mut jos ei oo mahdollista että olet raskaana niin sitten vain muuten outo kierto : )
 
mulla myös
Minulla oli viikon liian aikaisin muutamana päivänä vähän vuotoa, sillain että paperiin tuli. Menkat alkoi sitte pari päivää myöhässä ja on ollut normaalit.
Kolmannet menkat synnytyksen jälkeen ja imetän vielä niin se saattaa selittää asian. Tosin mahdollista olisi ollut olla myös raskaana.
 
Ksoayavs
Oon vasta 13 ja mulla meni tänään 12 vai 13 päivä ilman menkkoja mutta alko yhtäkkii vaan aamulla ilman sitä että tuli sitä ruskeeta. Onks nää vaan hormooniin liittyviä kun en seksiäkään oo harrastanu ?
 
vierailija
Oon vasta 13 ja mulla meni tänään 12 vai 13 päivä ilman menkkoja mutta alko yhtäkkii vaan aamulla ilman sitä että tuli sitä ruskeeta. Onks nää vaan hormooniin liittyviä kun en seksiäkään oo harrastanu ?

Alussa tavallista, että tulee miten sattuu tuhrua. Mulla menkat säännöllistyi vasta 16-vuotiaana, ensin oli n. 2 vkon välein ja kävin gynelläkin. Seksin aloitin vasta 18-vuotiaana (ei todellakaan ole kiire niihin hommiin enne sitä...)
 
vierailija
Oon kans 13 menkat nyt kolmatta kertaa mietin et onks se näin alkuun ihan normaalii sitte kun ekan menkka kerran jälkee meni jotai 5viikkoo ennen seuraavia ja nyt on mennyt vaan alle 3viikkoo kun tuli tass
 

Yhteistyössä