Mitä mieltä ihmisestä joka kirjottaa näin?

  • Viestiketjun aloittaja kysynpä vaan
  • Ensimmäinen viesti
kysynpä vaan
"Tää lähte nyt kauppa keskuksen jakkara täytyy saada linja autolla sitten tas kotiin."

Mun kaveri kirjottaa tälläsia asioita Facebookiin ja kovasti ihmettelee miksi lukuisita työhakemuksista huolimatta häntä ei edes pyydetä haastatteluun.
 
"susu"
eipä ko kirjoitusvirheet kerro ihmisestä tänäpäivänä yhtään mitään. älykkyyden tms kanssa sillä ei suoraan ole mitään tekemistä. toki työhakemuksiin tai muihin virallisiin ja tärkeisiin papereihin kannattaa paneutua vaikka ystävän avulla.
 
vierras
Facebookiin ei välttämättä kirjoiteta ihan samalla tavalla kuin vaikka työhakemuksiin. Itse en käytä siviilikieltä työasioissa enkä virkakieltä fb:ssa
Musta on eri asia kirjoittaa vaikka puhekieltä tai muuten slangia, käyttää pieniä kirjaimia ja lyhenteitä ja olla välittämättä pilkkusäännöistä fb:ssä ja muussa somessa mutta tuo ap:n esimerkkihän on kieltä jota ei kukaan edes ymmärrä.
 
"tii-"
Mun lukihäiriöinen kaveri kirjoittaa just noin facebookkiin sekä tekstarit ja epäviralliset sähköpostit. Jos asia on tärkeä, se kyllä keskittyy ja kirjoittaa hyvin. Jotain pilkkuvirheitä taisi gradussa olla...
 
iu
"Tää lähte nyt kauppakeskukseen, jakkara täytyy saada, linja-autolla sitten taas kotiin."

Ihan ymmärrettävää, vain muutamia virheitä :).
Ihan samaa katsoin. Ei kai näissä "ymmrtämättömissä" nyt sitten kuitenkin ole juuri niitä, joiden mielestä pilkkujen kans ei oo niin välii? (Joskus on ihan tarpeen n***ia niitä pilkkuja, helpottaa kummasti ymmärrystä...)
 

Yhteistyössä