Onko kukaan ottanut S-PANKISTA lainaa?

  • Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti
"zxc"
Vähän sekava hinnoittelu. En ymmärtänyt ollenkaan voiko sitä lyhentää aikaisemmin / msksaako se/?
kokemuksia kaipaisin. Ja kiinnostaisi nimenomaan lainakokemukset, eikä luotot jne..:)
 
"jen"
Alkuperäinen kirjoittaja hö;30135351:
Miksi ette saaneet, jos on vakityö ja tapahtumia tilillä? Onko maksuhäiriöitä sitten?

Tuntuu oudolta, jos kukaan ei saa lainaa...
Mä en todellakaan tiedä miksi hylättiin. Vakkarityöt, tulot hyvät, vakkari asuinpaikka ollut pitkään jne.. Mies meni omaan pankkiin ja heti sai lainan ilman mitään ongelmia. Mä en tiedä kelle ne myöntää ja kuinka paljon :D
 
"kuikka"
Alkuperäinen kirjoittaja hö;30135351:
Miksi ette saaneet, jos on vakityö ja tapahtumia tilillä? Onko maksuhäiriöitä sitten?

Tuntuu oudolta, jos kukaan ei saa lainaa...


niinpä. mainostavat vielä meille henkilökunnalle eri ehdoilla edullista lainaa ja sit eivät sitä myönnä. summa ei ollut edes suuren suuri.
 
"wieras"
Alkuperäinen kirjoittaja hö;30135351:
Miksi ette saaneet, jos on vakityö ja tapahtumia tilillä? Onko maksuhäiriöitä sitten?

Tuntuu oudolta, jos kukaan ei saa lainaa...
Meillä syyksi ilmoitettiin vain suoraan että tilillä on liian vähän tapahtumia. Emme käytä kyseistä pankkia pääsääntöisesti, mutta pidämme säästötiliä kyseisessä pankissa.
 
"zxc"
[QUOTE="wieras";30135488]Meillä syyksi ilmoitettiin vain suoraan että tilillä on liian vähän tapahtumia. Emme käytä kyseistä pankkia pääsääntöisesti, mutta pidämme säästötiliä kyseisessä pankissa.[/QUOTE]

onko siitä pitkä aika ?
Emmekä varmaan sitten saa, kun se tili on va "bonustilina", plus säästötili jossa vuoteen ei ollut mitään tapahtumia...aika tyhmä mun mielestä, koska kyllähän ne palvelumaksuilla saa aika hyvät rahat...
 
"zxc"
[QUOTE="jen";30135388]Mä en todellakaan tiedä miksi hylättiin. Vakkarityöt, tulot hyvät, vakkari asuinpaikka ollut pitkään jne.. Mies meni omaan pankkiin ja heti sai lainan ilman mitään ongelmia. Mä en tiedä kelle ne myöntää ja kuinka paljon :D[/QUOTE]

Oliko omassa pankissa samat ehdot/korot?
 
"jen"
[QUOTE="zxc";30135528]Oliko omassa pankissa samat ehdot/korot?[/QUOTE]

No mä en ehdoista ihan varma ole, kun en niihin itse tutustunut, mutta avausmaksu pienempi ja korot myös. Eli parempi vaihtoehto oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hö;30135351:
Miksi ette saaneet, jos on vakityö ja tapahtumia tilillä? Onko maksuhäiriöitä sitten?

Tuntuu oudolta, jos kukaan ei saa lainaa...
En saanut minäkään vaikkei summa ollut iso (muistaakseni alle 2000e). Vakityö eli säännölliset palkkatulot eikä maksuhäiriömerkintöjä. S-tili on bonustilinä.
Omasta pankista sain.
Kelle ne niitä sitten myöntää? :O
 
Haettu
Me saatiin, helposti. Heillä yksi ehto on, että ei kannata yrittää maksaa liian nopeasti takaisin. Eli kannattaa ottaa laina mahdollisimman pitkällä maksuajalla. Näin olivat ainakin ystävilleni sanoneet ja näillä perusteilla itsekin se saatiin, vaikka itse tällä hetkellä äitiyslomalla. Lainan saa kuitenkin maksaa nopeamminkin pois, eli voit tehdä ylimääräisiä/isompiakin lyhennyksiä.
 
"Ääs"
[QUOTE="jen";30135388]Mä en tiedä kelle ne myöntää ja kuinka paljon :D[/QUOTE]

Minä tiedän.
Mutta en teekään palstalle aloituksia tyyliin "luottotiedottomalle laskulla", "mistä eniten pikavippiä" tai muuta vastaavia.
 
"jemina"
Monesti pelkkä vakituinen työpaikka ei riitä, katsovat pankeissa myös mahdollisia muita velkoja. Se voi olla yksi syy lainahakemuksen hylkäämiseen suuremmallakin palkalla. Samoin tietty vaikuttaa se, miten suurta lainaa on haettu.
 
"jen"
[QUOTE="Ääs";30136788]Minä tiedän.
Mutta en teekään palstalle aloituksia tyyliin "luottotiedottomalle laskulla", "mistä eniten pikavippiä" tai muuta vastaavia.[/QUOTE]

No jos sä jotenkin sanot ettei meillä ole luottotietoja, niin olet väärässä.

Ihan pankista otettiin sitten laina ja se ollaan jo maksettu poiskin. Ei ollut muita lainoja edes alla.
 
"jen"
[QUOTE="jemina";30136812]Monesti pelkkä vakituinen työpaikka ei riitä, katsovat pankeissa myös mahdollisia muita velkoja. Se voi olla yksi syy lainahakemuksen hylkäämiseen suuremmallakin palkalla. Samoin tietty vaikuttaa se, miten suurta lainaa on haettu.[/QUOTE]

Meillä ei ollut mitään lainoja, ei edes autoa omistettu.
 
Real-nisti
[QUOTE="kuikka";30135448]niinpä. mainostavat vielä meille henkilökunnalle eri ehdoilla edullista lainaa ja sit eivät sitä myönnä. summa ei ollut edes suuren suuri.[/QUOTE]

Olisiko helpompi kysäistä sitten niitä ryhmän omia kanavia pitkin, eikä itkeä julkisesti mammapalstalla, luulisi Salen kassankin sen verran maailmasta tajuavan?
 
kiinnostaa
Myös minua kiinnostaa S-pankin lainakriteerit, onko vielä kokemuksia? Itselläni s-pankin luotto käytössä. Sitä ei myönnetty kuin 2000e, vaikka hain 3000e. S-pankin tili on meillä bonustili myös, ei pääasiallinen pankki. Säännölliset tulot on, velkaa/lainaa jonkin verran, jotka hoidettu aina ajallaan. Nyt ois suuri tarve lainalle, syitä en ala erittelemään, mut edellisten kertomusten perusteella on varmaan turha toivoa..
 

Yhteistyössä