Sports trackerin hyvät ja huonot puolet?

  • Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti
kertokaa
Kertokaahan kokemuksianne tuosta sovelluksesta. Olen aloittanut kuntoilut ja haluaisin saada siihen jonkinlaista seurantaa. Teen lihaskuntotreeniä kotona, hölkkään, tanssin ja pyöräilen.

Minulla ei ole älypuhelinta, joten sen hankinta on edessä, jos haluaisin käyttää sports trackeriä. Onko hankinta sen arvoinen? Vai onko joku muu kapistus tai sovellut parempi?
 
Mulla on sykemittariin kuuluva podi, joka mittaa liikuttua matkaa. On vaan tosi tarkka siitä, että ei oo pilviä, joten SportsTracker on parempi. Mä käytän tosiaan vaan matkan mittaamiseen, mutta voishan sitä varmaan yhdistää sykemittariin jne. Mut oon tykännyt. Endomondo mulla oli vanhassa puhelimessa, mutta sillä oli kanssa vaikeutta löytää sateliittia. Ainoa ongelma st:ssä on ollut, että jos puhelimen akku loppuis kesken matkan, ei tallenna mitään tietoja. Mulla ei oo käynyt ikinä mitään semmoista. St ollut käytössä parisen vuotta.
 
vieras..
Mulla on se ilmaisversio, aikaa, matkaa, keskinopeutta ja tietty saahan sillä tarkasteltua vanhoja suorituksia. Oon tykännyt tosi paljon, antaa liikkumiseen enemmän iloa kun voi yrittää parantaa suorituksia ja näkee kuin vauhti on parantunut. Suosittelen.
 
"juoksija"
Minun tarpeisiin riittävä, siis se ilmaisversio. Yhden kerran on minullekin tullut pari ylimääräistä kilsaa lenkille pituutta, mutta kartasta huomaa, että oli tehnyt ihme sykeröä.
 
vierailija
Sportstracker on toiminut hyvin. Minulla on ilmaisversio ja sitä varten tarvitsee rekisteröityä.
Tänään kävin katsomassa tarkemmin profiiliani. Pystyin profiilini kautta näkemään valokuvani kännykästäni. Ihmettelin asiaa. Hain muita käyttäjiä alueelta ja todellakin näin heidän valokuvansa. Lisäksi näin heidän urheilusuosituksensa. Kuinkohan monelle tämä on yllätys. Minulle oli. Poistin sovelluksen kännykästäni.
Kirjauduin netin kautta profiiliini ja etsin miten sen voisi myös poistaa. Hain tietoja heidän asiakastuestaan ja sain vastauksen:"Unfortunately it is not possible to delete accounts at the moment. We are really sorry for the inconvenience".
Ei vakuuttanut minua.
 
M42
Sportstracker on toiminut hyvin. Minulla on ilmaisversio ja sitä varten tarvitsee rekisteröityä.
Tänään kävin katsomassa tarkemmin profiiliani. Pystyin profiilini kautta näkemään valokuvani kännykästäni. Ihmettelin asiaa. Hain muita käyttäjiä alueelta ja todellakin näin heidän valokuvansa. Lisäksi näin heidän urheilusuosituksensa. Kuinkohan monelle tämä on yllätys. Minulle oli. Poistin sovelluksen kännykästäni.
Kirjauduin netin kautta profiiliini ja etsin miten sen voisi myös poistaa. Hain tietoja heidän asiakastuestaan ja sain vastauksen:"Unfortunately it is not possible to delete accounts at the moment. We are really sorry for the inconvenience".
Ei vakuuttanut minua.
Jos ei osaa käyttää sovellusta oikein, niin ei se sovelluksen vika ole. Harjoituksia ei ole pakko jakaa. Näyttää jaetun reitin aikana otetut kuvat, kuunnellun musiikin jne
 
vierailija
Sportstracker on toiminut hyvin. Minulla on ilmaisversio ja sitä varten tarvitsee rekisteröityä.
Tänään kävin katsomassa tarkemmin profiiliani. Pystyin profiilini kautta näkemään valokuvani kännykästäni. Ihmettelin asiaa. Hain muita käyttäjiä alueelta ja todellakin näin heidän valokuvansa. Lisäksi näin heidän urheilusuosituksensa. Kuinkohan monelle tämä on yllätys. Minulle oli. Poistin sovelluksen kännykästäni.
Kirjauduin netin kautta profiiliini ja etsin miten sen voisi myös poistaa. Hain tietoja heidän asiakastuestaan ja sain vastauksen:"Unfortunately it is not possible to delete accounts at the moment. We are really sorry for the inconvenience".
Ei vakuuttanut minua.
On siinä meillä teknologiaguru kun ei osaa luotettavaa ja simppeliä appia oikein käyttää.
 
vierailija
Nii ja ei ne kuvat näy julkisesti, vain ne kuvat näkyy julkisesti mitkä on palveluun ladattu. Ihan nii kuin muissakin sovelluksissa, puhelin näyttää kuvat mutta sitten pitää erikseen täpätä mitkä jakaa julkisesti.
 

Yhteistyössä