Mä oon niin epävarma!

  • Viestiketjun aloittaja Iiks!
  • Ensimmäinen viesti
Iiks!
Olen viestinyt yhden miehen kanssa muutamia viestejä ja nyt sitten eilen puhuttiin puhelimessa pari tuntia.Mies lupas tulla käymään ja sano et oli kiva jutella ja et palataan. Mutta silti olen epävarma että tarkoittiko sitä ja oon ihan tulisislla hiilillä kun tyyppi kuulosti todella mukavalta ja nyt jo odotan et näkisin sen. Yritän hillitä itseäni etten intoudu liikaa ja sitten pety mutta en voi mitään että olo on tälläinen.Silti olen epävarma että oikeestiko haluaa muka tavata MINUT?! Jos vaan puhui lämpimikseen. Niin paljon saanut kokea pettymyksiä joten en haluaisi intoutua liikaa mutta kun tyyppi kuulosti ihan älyttömän mukavalta. Onkohan siinä joku vika kun oli niin mukavan olonen?
 
Iiks!
Yhdet lyhyet viestit vaihdettu mutta ei niissä ollut mitään ihmeitä. Pitääkö nyt elää hiljaiseloa vai miten tämä menee.Itse kuitenkin otin nyt ensin yhteyttä vaikka ei pitänyt.Odotanko nyt ja jos ei kuulu mitään niin tuskin on kiinnostunut seurastani.
 
Iiks!
Tiedä siitä ihastumisesta mutta en malttais odottaa et nähdään tai edes juteltaisiin, mutta kun olen epävärma ja pelkään että tyrin kaiken liialla innokkuudella.
 
Iiks!
Näyttele kuitenkin sellaista ettet olisi noin innostunut...
Kovasti yritän. Eilen oli kyllä aika hiljaista,ihan vain muutama viesti vaihdettiin ja nekin minun aloitteesta:/ Ja odotin kyllä myöhäiseen iltaan kun se oli töissä, mutta on sillä aikaa siellä kuitenkin viestitellä silti tuli tunne että olisiko itse viestinyt ensin jos en minä olisi. Kuitenkin sanoi jutellessa, että olisi kiva tavata ja silti ei ole oma aloittteisesti sen jälkeen ottanut yhteyttä. Voi näitä "sääntöjä" joita näissä tilanteissa on ja pitäisi noudattaa.
 

Yhteistyössä