Keskiverto suomalaisnainen on millainen

  • Viestiketjun aloittaja sanokapas
  • Ensimmäinen viesti
sanokapas
Jos sinua pyydetään kuvailemaan keskiverto (sanotaan vaikka noin 35-40v) suomalaisnainen, niin mitä tulee mieleen. (Esim kiinnostuksenkohteet, harrastukset... ja niin pois päin)
 
dera
On lasta jos jonkilaista, yhdelle jos toisellekin miehelle.

Tukka on kynitty viimeistään nyt kanan perseeksi ja jottei nuorukkuus ihan katoisi, sitä saksittua bebaa koristaa kulahtaneen haalistunut violetti raita. Perse ja reidet on uhkaavasti levinneet parikymppisestä, rinnat on isot ja vellovat sekä vaikeasti roikkuvat lyhyiden imetysten jäljiltä. Tissit on pakattu kaksi kuppikokoa liian pieniin Tokmannin liiveihin, persettä ei ainakaan kohota samaisesta puodista hommatut ei-yläosaan sopivat kolme numeroa liian pienet persevakoa hiertävät ja makkaroita kiristävät stringit.

Nainen röökää ja istuu terassilla, onhan kuuma helle ja kesäpäivä. Viimeistään nyt, 35-40-vuotiaana, on sitä vapautta, kun tuli lapsetkin pykästyä nuorena. Itseasiassa seuraan liittyy oma tytär oman tyttärensä kanssa; mitäs siitä, että kaupungin pahimmat räkälät on K18.
Terassilta kuuluu kauhea viskibasson sävyttävä kalkatus, hörötys ja rasittava "mummittelu" lässytyksineen. Nainen esittelee reidessään olevaa, amatööritatuoijan tekemää "Jessica" - lapsenlapsi tatuointiaan kännipäissään yhdelle jos toisellekin miehelle. Ylpeydellä.

Työtä on, ainakin silloin tällöin samaisen räkälän siivoajana ja joskus jopa tarjoilijana. Paras ystävä on parturi-kampaaja, ex-mies sen sijaan autoalalla. Oma tytär on ammatiltaan kotiäiti ja takana on myös elämänkoulu.

Tällainen perusritu on elänyt vähintään yhden miespuolisen narsistin kanssa ja tästä syystä suurin osa miehistä on kusipäitä. Perusritu istuu tai makaa päivät pitkät, silloin kun ei ole terassilla, kännykkä kourassa, Suomi prkl t-paita päällä, seissyttä kahvia hörppien. Milloin naputellaan facebookiin, milloin kaksplussalle.

Ystäviä kutsutaan kylään silloin tällöin, tarjolla on mm. mokkapaloja, keltaista Jaffaa ja vohvelikeksejä. Silloin tällöin revitellään oikein päärynäsiiderillä, keskellä viikkoa. Harrastukset on yhteisiä ystävien kanssa, niihin lukeutuu mm. kaupungin pahamaisempana juoruakkana oleminen, metwursti-voileipäkakkujen väkertäminen tilauksesta ja kaikenlaisen mauttoman paskakrääsän keräily nettikirppiksiltä.

Koti on vuokra-asunto, peruslähiö. Olohuoneessa on 90-lukulaiset nahkasohvat, pöytä ja iso kirjahylly keskitettyine tv-tasoineen. Kirjahyllyn vitriinista loistaa rippikuva, posliinikissa, käsipeili ja Elyseepullo; tyhjä tietysti. Kirjahyllyssä ei ole kirjoja laisinkaan, eikä perusritu muistakaan niitä lukeneensa. Tai no, jos ihan rehellisiä olemme, niin kaikkihan on yhden eroottisen Harlekiinin lukeneet.

Tällainen nainen on luonteeltaan sekoitus marttyyrimaista uhria ja salakavalaa koulukiusaajaa. Moraali on suositeltua heikompi, tunne-elämä hieman myrskyisä. Terveys kramppaa jatkuvasti, on selkävaivaa ja jalkakipua, mihin on nastaa popsia pari Buranaa ja nimenomaan Buranaa, kun sehän on ihan eri lääke mitä muut Ibuprofeenia sisältävät valmisteet. Kaksplussalle valitellaan, ettei Lidlin tamponit pysy pi**ussa ja sehän on Lidlin syy, ei missään nimessä olemattoman liikunnan ja vielä olemattomamman lihaskunnon.

Ruoaksi on tänään peruskastia ja pottua, joskus on jopa grillipihviä sikäli mikäli alennuksesta sellaista löytää. Kastikkeen lihat kärtsätään käyristyneellä pannulla takuukuivaksi ja sitkeäksi, liki tunnistamattomaksi hakkelukseksi. Perunat on tällä kertaa niitä superhelppoja perunasipulisekoituspussijuttuja. Kuoriminen ja leikkaaminen on vaikeaa, kun sattuu sormiin ja veitsikin on yhtä ankea mitä emäntä.

Suomi vuonna 2014.
 
totuus löytyy kaurapuurosta
Juo vitusti alkoholia ja pettää miestänsä kaikenmaailman fuckbuddyilla, lapsirakastajilla, ählämsählämeillä, norsumiehillä, talitinteillä ja cheekillä.

Pettäminen ei ole pettämistä jos siitä ei jää kiinni, sitäpaitsi kukaan ei ole niin tyhmä että kertoisi pettäneensä, eikä se ole muutenkaan moraalisesti oikein kertoa pettäneensä, sillä silloin loukkaa miestänsä, ja aiheuttaa hänelle pahan mielen. Parempi vaan vetää vitusti viinaa lisää lärviin ja painua pimppi paljaana bailaamaan, etsiä ison elimen omaava Abdullah, hänen 8 ystäväänsä ja antautua himojen vietäväksi.

Vitut lapsista, aviopuolisosta ja heidän tunteistaan. En ole ennenkään niistä välittänyt.

Minulla on oikeus omiin tunteisiin!
 
Miten tällainen uppoaa
ikää pian 40v
yksi mies, yhteiset lapset
naimisissa
urheilullinen
pitkät paksut hiukset, ohimolla ensimmäiset harmaat tekee tuloaan
opiskelee toista tutkintoa
asuu maalla omakotitalossa
nauttii elämästään
 
sähköpaimenkoira harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Henkilö;30143134:
Keskiverron voi määritellä, mutta oikeasti sellaista keskivertoihmistä ei ole olemassa missään.
Mä oon ainakin täysin keskiverto!

Olen tismalleen suomalaisten naisten tilastollista keskipituutta. Hiukseni eivät ole vaaleat eivätkä ruskeat vaan jotain siltä väliltä, mutta olen aikojen kuluessa värjännyt niitä lähes kaikilla eri väreillä, joita Halpa-Hallin hyllystä löytyy. Silmät ovat sinisenharmaanvihreät. Puheeni ovat enimmäkseen täysin tasottomia. Juon olutta ja siideriä ja katson Poliisi-tv:tä sekä muita tosi tv-ohjelmia.
 
Keskeisen verraton
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30143250:
Mä oon ainakin täysin keskiverto!

Olen tismalleen suomalaisten naisten tilastollista keskipituutta. Hiukseni eivät ole vaaleat eivätkä ruskeat vaan jotain siltä väliltä, mutta olen aikojen kuluessa värjännyt niitä lähes kaikilla eri väreillä, joita Halpa-Hallin hyllystä löytyy. Silmät ovat sinisenharmaanvihreät. Puheeni ovat enimmäkseen täysin tasottomia. Juon olutta ja siideriä ja katson Poliisi-tv:tä sekä muita tosi tv-ohjelmia.
Onko sulla myös 1,8 lasta?:)
 

Yhteistyössä