Jos ei tule anopin tai muun sukulaisen kanssa toimeen..?

  • Viestiketjun aloittaja Hmmmm
  • Ensimmäinen viesti
Hmmmm
Miten isoksi ongelmaksi koette asian?

Mulla meni totaalisesti hermo anoppiin, ihan mukava ihminen välillä mutta osasi ovelasti vaikeuttaa minun elämääni mitä erilaisimmilla tavoilla. Tietenkin niin ettei poikansa niitä tajua vaan nyt ´paha´olen minä..Tätä kestänyt esikoisen syntymästä lähtien eli 8 v.

En ole enää vastannut puheluihin (tosin niitä tuleekin vain pari vuoteen), poistin kokonaan facebook-kavereista (osasi sieltä poimia asioita joilla sai ongelmia aikaan) jne.

Hiukan koen kuitenkin ongelmaksi, anoppi asuu alle 60 km päässä, mies voi siellä oman halunsa mukaan vierailla,mutta anoppi ei ole tullut enää käymään sen jälkeen kun facebookista poistin.
Mites lasten synttärit, ristiäiset ym? Kokonaan kun ei eroon pääse..Koen elämän silti helpommaksi nyt, kun anoppi ei pääse enää vaikeuttamaan elämääni.

muita? Vinkkejä?
 
vierass
Ristiaisiin on pakko kutsua elleivat valit ole kokonaan poikki miehenkin kanssa, mutta kun lapset kasvavat, niin sukulaisasynttareista voi tulla kaverisynttareita ja sitten vaan kummien ym. kanssa voi synttarikahvitella lisaksi jos haluaa. Jos mummu haluaa lasta muistaa, niin saa antaa lahjat omassa kotonaan, jos tosiaan et halua olla ollenkaan tekemisissa.
 
samassa
krokotiilinkyyneleitä ja vauvan synnyttyä kauhistui, kun tajusi napanuoran katkaisun olevan liki.
mies jo yli kolkyt.katkaise välit.jos on tyly kiusaaja draamabitch, niin mitä sä tolla teet?et sä sen kanssa seukkaa.
 
"Www"
Itse ole anopin kanssa tekemisissä ollenkaan. Lasten synttäreille kutsuu äitinsä mies, ja pitää myös seuraa itse juhlissa. En vaan enää jaksanut määräilyä ja v-ttuilua.
 
aaapee
Kiitos vastauksista.
Ongelmat siis sellaista luokkaa että esim. ultraan ei mies olisi saanut lähteä, vaan kehitteli kaikenlaisia ongelmia että mies ei niihin olisi päässyt.
Lasten synttärit toinen kauhistus, koetti kaikkensa että sai poikansa huomion itseensä...Pidemmän päälle alkoi rasittaa oikeasti.
 
vieras, minäkin
Meillä on ongelmallia läheisiä isäni ja anoppini. Olen ratkaissut asian niin, että kutsun kyllä tilaisuuteen. Ko. henkilö saa päättää ottaako kutsun vastaan vai ei. Jos ongelmia alkaa esiintymään ( meillä ovat onneksi osanneet käyttäytyä tai jättää tilaisuuden väliin), jää kyllä kutsukin saamatta!
 

Yhteistyössä