Auttakaa tulkitsemaan tätä testiä

  • Viestiketjun aloittaja "sekaisin"
  • Ensimmäinen viesti
surullinen ap
niin ajattelinkin..oireet on ihan raskausoireet, mutta ei siis mitään..pitäiskö sen toisen viivan tulla ihan tuon kontrrolliviivan viereen? (tyhmänä kyselen) uusi testi mulle tämä.
 
"kolmen äiti"
Noi liuskatestit on niin epäluotettavia. Jos menkkoja ei kuulu, niin tee mieluummin Clearbluen digitaalinen testi, se versio jossa tulee teksti raskaana tai ei raskaana.
 
Vieras vain
Mikä tuo kapea viiva tuossa kontrolliviivasta vasemmalle päin on? Onko se siinä kohden, mihin pitäisi tulla testiviiva?

Jos sinulle kuitenkin on raskausoireisiin viittaavaa, niin tekisin uuden testin ja mieluiten toisen merkkisen testin.
 
Vieras vain
[QUOTE="kolmen äiti";30137456]Noi liuskatestit on niin epäluotettavia. Jos menkkoja ei kuulu, niin tee mieluummin Clearbluen digitaalinen testi, se versio jossa tulee teksti raskaana tai ei raskaana.[/QUOTE]

En noilla vastaavilla ovulaatiotesteillä saanut kertaakaan ovulaatioaikaani selville, vaikka tein monia kymmeniä niitä tein. Tuo Clearblue on näyttänyt minulla raskauden todella aikaisilla viikoilla.
 
niin ajattelinkin..oireet on ihan raskausoireet, mutta ei siis mitään..pitäiskö sen toisen viivan tulla ihan tuon kontrrolliviivan viereen? (tyhmänä kyselen) uusi testi mulle tämä.
Jos oireet jatkuu ni tee uus testi eläkä vielä luovuta. Mulla vahvan plussan jälkeen toisen merkkinen anto hailakaan hailun jota sai arvailla. Ja nyt se hailu on kohta 7v. Kaikilla ei ees tule heti plussaa menkkojen jäätyä,saati ennen niiden oletettua alkua.
 
vvvv..
Se raskausplussaviiva tulee tuosta vasemmalle, ehkä noin kolmen viivan paksuuden mitan päähän.

Toi on kyllä ihan luotettava testi, näyttää kun jotai näytettävää vielä voi ollakaan.. mutta tee testi sit vasta kun ohje neuvoo, että se kannattaa tehdä.
 

Yhteistyössä