Ärsyttää kun mainoslehdissä lukee kannessa aina tähän aikaan orjallisesti "Kouluun!"

Negatiivisten aloitusteni sarja jatkuu....

Varma syksyn merkki. Just kun olet päättänyt nauttia vielä kesästä ja lämpimistä keleistä niin postilaatikkoon tipahtaa joku Yhteishyvä ja Pirkka ja kannessa on AINA joku tenava ja tekstinä "Kouluun/Koulutielle."

Juujuu pakkohan heidän on mainostaa mutta miks aina samanlainen kansi, pilaamassa loppukesän fiiliksiä. :kieh: Eikä niillä ole mielikuvitusta?

Ja siis mua ei lasten koulunaloitus siis itsessään ärsytä, mutta siis nuo sekunnin tarkkuudella ajoitetut samat mainokset....
 
gkkn
Niin, toisi se kyllä lisää jännitystä elämään jos ne kesäsesonki-lehtiset lähetettäisiin marraskuussa, Puhallettava uimalelu, OTA 3 MAKSA 2!
Olisi jotain mitä odottaa.
Ja lumikola-teema juhannuksena.

Kouluun!-teemalehti lokakuussa, ihan vaan vittuiluna niille jotka ei saanut opiskelupaikkaa.
 
Niin, toisi se kyllä lisää jännitystä elämään jos ne kesäsesonki-lehtiset lähetettäisiin marraskuussa, Puhallettava uimalelu, OTA 3 MAKSA 2!
Olisi jotain mitä odottaa.
Ja lumikola-teema juhannuksena.

Kouluun!-teemalehti lokakuussa, ihan vaan vittuiluna niille jotka ei saanut opiskelupaikkaa.
Se "kouluun"-teema voisi olla tokalla sivulla, ei kiusattaisi kesästä nauttivia ihmisiä.

Mä voisin käyttää jotain puhallettavaa venettä vaikka talven liukumäessä. :cool:
 
"rrr"
Oi, mä tykkäsin lapsena noista mainoksista! Luin jonkun Citymarketinkin koulumainoslehden varmaan moneen kertaan. :D
Enkä mä mitenkään normaalia enempää koulua edes rakastanut, joku tossa vaan oli kivaa.
 
Nollanolla
No eikös ne koulut kohta ala? Kahden viikon kuluttua on kumminkin jo elokuun puoliväli, ja ainakin jotkin oppilaitokset ja koulut aloittavat silloin.
(Ylemmän asteen oppilaitoksissa, kuten yliopistoissa ja ammattikorkeissa toki hommat alkavat vasta myöhemmin, mutta ne ovat eri juttu.)
 
V1eras
lopuukesän lomailijoilla ilmoista riippumatta ylipäätään on "kurjat" olot. Aukiolot supistuu, vaatekaupasta löytyy kesävaatteet vaan takahuoneen sotkuisesta alerekistä, ja (sinänsä tosi ärsyttävät )kesätoppatakit tulee etualalle myyntiin, lehdet hehkuttaa jo syksyä ja lomansa jo päättäneet alkaa sunnitella talvilomia .
Suomi on ainakin jotenkin jumiutunut opettajien ja virkamiestenloma-aikoihin huolimatta siitä että ne niitä palvelevat ihmiset pääsee sit lomalle vasta heinäkuun lopussa .Ainoa arvostettu loma-aika on se juhannus-heinäkuu
 

Yhteistyössä