Ikävää kohtelua kantiksessa!

  • Viestiketjun aloittaja Buhuuuuu
  • Ensimmäinen viesti
Vierras
Meillä oli osastolla potilaiden keittiö josta sai hakea syötävää jos halusi jotain aterioiden lisäksi(lähinnä kai siellä oli leipää, jugurttia jne) ja sieltä otettiin myös itse sitten iltapala.

Myöskin muut ruoat haettiin itse käytävästä ja otettiin siihen leivät yms lisäksi.

Mut jos tuossa sairaalassa on sellainen käytäntö että ruoka tuodaan nenän eteen niin mua ihmetyttää miten tää ei voinu siellä sairaalassa sanoa että anteeks, tästa aamupalasta puuttuu jotain. Sen sijaan pitää soittaa iltalehteen.
 
Meillä oli osastolla potilaiden keittiö josta sai hakea syötävää jos halusi jotain aterioiden lisäksi(lähinnä kai siellä oli leipää, jugurttia jne) ja sieltä otettiin myös itse sitten iltapala.

Myöskin muut ruoat haettiin itse käytävästä ja otettiin siihen leivät yms lisäksi.

Mut jos tuossa sairaalassa on sellainen käytäntö että ruoka tuodaan nenän eteen niin mua ihmetyttää miten tää ei voinu siellä sairaalassa sanoa että anteeks, tästa aamupalasta puuttuu jotain. Sen sijaan pitää soittaa iltalehteen.
Luitko tuota juttua huolella? Hän oli heikkovointinen, kun oli menettänyt useita litroja verta. Siinä ei paljoa pysty käppäilemään sinne jääkaapille. : / Ja jos on ollut kerta kaikkiaan niin uupunut ja ruokahalukin tiessään, niin ei varmaankaan ole pystynyt järkevään ajatteluun?! Vastasynnyttäneenä, hormonihuuruissaan?
 
Buhuuuu
Luitko tuota juttua huolella? Hän oli heikkovointinen, kun oli menettänyt useita litroja verta. Siinä ei paljoa pysty käppäilemään sinne jääkaapille. : / Ja jos on ollut kerta kaikkiaan niin uupunut ja ruokahalukin tiessään, niin ei varmaankaan ole pystynyt järkevään ajatteluun?! Vastasynnyttäneenä, hormonihuuruissaan?
No olihan siellä se mies? Kuitenki, miksei voi valittaa hoitajille?
 
"Jenis"
Tosiaan, joka synnärillä mistä olen ever kuullut on sitä sapuskaa tarjolla 24/7... ja jos synnyttäjä oli niin huonokuntoinen että ruoka tuotiin eteen, miksei voinut sanoa että hei tästä puuttuu jotain? Missä se äijä oli? Kamera oli kuitenkin käden ulottuvilla...
 
Buhuuu
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014073018530234_uu.shtml

Hoitaja oli tarjonnut kyseiseen tarjottimeen lisää ruokaa..

Ite tein ekan lapsen kohdalla sen virheen että ruksasin liian kevyen aamupalan. Seuraavilla kerroilla tilasin puurot ja mehukeitot sunmuut ja kyllä tulin täyteen :)
 
vierass
Mä olen monen kanssa samaa mieltä, että kannattaisi asiasta sanoa suoraan synnärillä. Mutta itsekin olen sen verran nynny, etten mistään uskalla/kehtaa ääneen valittaa. Mielessäni jupisisin. Mutta en nyt iltapäivälehtiin soittelisi.
 

Yhteistyössä