taiteilijanimet facebookissa

  • Viestiketjun aloittaja pesäpallo
  • Ensimmäinen viesti
pesäpallo
ymmärrän teineillä, mutta kun joku aikuinen perheellinen nainen on tyyliä " Tiina von cherry Mäkinen os Virtanen" ja kuvanakin joku mustavalkonen "istun tässä sammalleella mukarennosti kukka tukassa ja kirppismekko päällä.." voi jessus. myötähäpeän kirvoittamat naurut saa aina ! :LOL:
 
"Jonna"
Voiskin ottaa von-arvonimen käyttöön. Suvussa kun on aatelisia. Sitten vaihtais toisen, siis etummaisen, nimen käyttöön, niin nimi olisi tyyliä Dita von Tease. Olis kyllä hieno taiteilijanimi. Paitsi että se olisi mun oikea nimi, hmmm........
 
Ai. Mä en ole omassa tuttavapiirissä törmännyt ihan tuollaiseen. Paljon on kyllä heitä jotka ei ihan omalla nimellä ole, vaan jonkinlainen väännös esim. sukunimestä tai sitten pelkillä etunimillä. Jotkut menee epämääräisten kiertohaasteiden perässä mutta osa on ihan duunin takia, ei ole niin yksiselitteisen helppo löytää. Vainoharhaiset foliohatut on sitten asia erikseen ja siellä vasta mielenkiintoisia nimiä löytyy. Itse asiassa ainoat joita tunnen taiteilijanimillä naamakirjailevan ovat räppäreitä.
 

Yhteistyössä