Maistuisiko?

Maistuisiko?

  • Kyllä :p

    Ääniä: 3 33,3%
  • Ei :x

    Ääniä: 7 77,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    9
HippuTAR
Ei. En syö vehnäleipää (no, en leipää ollenkaa), en tykkää suolakurkuista, munat on liian raakoja. En tykkää chilistäkään enkä juuri kinkkusiivuistakaan yleensä.

Joten voisin syödä tosta tuoreet kurkut :D
 
vieras..
Sulla on kiva tapa tehdä ihan tavallista perusruokaa kotikokin ottein... laittaa siihen joku pieni "twisti" kuten nyt toi kivasti pursutettu ketsuppi ja sitten tehdä galluppi että kenen kieleen vesi herahtaa :) Pus! Oot söpö ukko.
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30140102:
Mikä sun lempiruoka on?
Fetajuustosalaatti ja jotkut lohiruoat.

Kyllä mulle Big Mackin joskus maistuu, ja merimosteripizza. Mutta muutaman kerran vuodessa vaan.

Etten siis yritä teeskennellä ettäkö söisin vaan rehuja ja terveellistä. Ja syön usein karkkiakin.

Nuo sun linkittämät ruoat vaan on yleensä ylirasvaisia, oikein mättöruokaa isolla M:llä. Ja niitä katsoessakin kääntyy jo vähän vatsa nurin. Olen pahoillani. En siis halua loukata. Mutta vastailen nyt kun kyselet.

Ruoasta tykkään silloin kun se on raikasta eikä tunkkaista.
 
Raikaskaan ei maistu raikkaalle, jos ei välillä syö tunkkaisempaa =)
Pitää laittaa niitä salaattikuviaki taas joskus ;)

Fetajuustosalaatti ja jotkut lohiruoat.

Kyllä mulle Big Mackin joskus maistuu, ja merimosteripizza. Mutta muutaman kerran vuodessa vaan.

Etten siis yritä teeskennellä ettäkö söisin vaan rehuja ja terveellistä. Ja syön usein karkkiakin.

Nuo sun linkittämät ruoat vaan on yleensä ylirasvaisia, oikein mättöruokaa isolla M:llä. Ja niitä katsoessakin kääntyy jo vähän vatsa nurin. Olen pahoillani. En siis halua loukata. Mutta vastailen nyt kun kyselet.

Ruoasta tykkään silloin kun se on raikasta eikä tunkkaista.
 

Yhteistyössä