Ei väärin pukeutunut, mutta kuitenkin...

  • Viestiketjun aloittaja en vaan osaa
  • Ensimmäinen viesti
en vaan osaa
Joskus olen ihmetellyt, että puuttuuko minulta jokin tilannetaju tai etikettitietämys pukeutumisen suhteen, kun olen huomannut useissa tilanteissa olevani jotenkin erilailla pukeutunut kuin kaikki muut.

Siis ei mitään niin radikaalia, että menisin hautajaisiin iltapuvussa, mutta siis sellaista, että esimerkiksi eräässä työpaikan juhlatilaisuudessa (olin ko paikan tilaisuudessa ensimmäistä kertaa), olin ainoa jolla oli jotain värikästä päällään (punainen pusero) ja kaikki muut olivat käytännössä pukeutuneet hyvin hillitysti, pääväreinä musta, harmaa, valkoinen, beige.

Siis tällaista, että periaatteessa mitään ei ole väärin mutta...
 
"vieraana"
Jos erilainen pukeutuminen vaatii vähän väriä niin sitten olen minäkin aina erilailla pukeutunut :) Mä kyllä näen ympärilläni ihmisillä väriä (alle 30-v), mutta tottahan se on että ainakin keski-ikäisten keskuudessa ja sitä vanhempien niin musta on lähes ainoa väri vaatteissa. Eipä siitä kuitenkaan kannata huolta itselleen ottaa.
 
"vieraana"
Ootko töissä pankissa tai vakuutusyhtiössä tms paikassa? Työpaikan luonne vaikuttaa vähän väritykseen. Esim. pankkimaailmassa ei käytännössä ikinä käytetä kovin kirkkaita värejä.
 

Yhteistyössä