Miten nopeasti synnytyksesi on käynnistynyt tilanteesta 2 senttiä auki ulkosuu, sisäpuolelta noin 1 sentti, reunoja

  • Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti
vain kahden äiti
Ei siitä edennyt hirveästi. Ulkosuu oli 3 senttiä auki todella pitkään, olin yhden yön monikkoraskauden perätilan takia synnärillä suppareiden kanssa odottelemassa tarviiko leikata. Mutta lapset syntyi sovitulla sektiolla viikkoa myöhemmin eli ei auennut siihen 4cm toi kohdunsuu mikä lasketaan että pitää olla auki että synnytys on käynnissä.
 
5n äiti
Minä olin viimesimmässä 4 cm auki jostain 36 viikosta lähtien. Ei lähtenyt tipalla käyntiin, kun 38 vkoa oli täynnä. Käynnisty sitten kotona itekseen. Eli paha mennä sanomaan.
 
a,p
Ja siis viikkoja on nyt tasan 38. Lähinnä sitä tuos pohdin kun edellinen oli syöksysynnytys ja syntyi alta 2 tuntiin ja viikkoja oli tuo 38 ja joitain päiviä päälle.
Äitipolilla kun eivät ottaneet mitään kantaa siihen miten nopesti tuosta sitten voi edetä ettei syntyisi autoon..
 
5n äiti
Onko sinulla edellisestä kauan aikaa kulunut?
Minullakin toinen on syntynyt nopeaa, suoraan saliin ponnistamaan, kokonaiskesto 33 min. Mutta sen jälkeen meni kuutisen vuotta ennen seuraavaa synnytystä ja se kesti sitten vajaan 3h.
 

Yhteistyössä