Yh-äipät gallup

  • Viestiketjun aloittaja pianvuosierosta
  • Ensimmäinen viesti
pianvuosierosta
Heippa!
Ihan muuten vaan galluppina kyselen että mites teidän muiden yh äitien tilanne on eron jälkeen. Mulla pian vuosi erosta ja tuntuu että edelleen masentaa koko asia aina aika ajoin.
onneksi on hyviä ystäviä joille voi asioista puhua.
Asun nyt yksin vuokralla lapsien (2) kanssa. Tilanne muuten hyvä, vakituinen työpaikka ja lasten kanssa menee hyvin. Ikävöivät tietenkin isäänsä niinä aikoina kun eivät häntä näe. Hyvät välit ex:n kanssa ja lapset joka toinen vkl isällään plus silloin kun isä ehtii/haluaa lapsiaan nähdä. Hänellä ollut jo pitemmän aikaa uusi suhde.

olisi kiva jos voisitte jakaa omia tilanteita, miten asutte/elätte, miten selviytynyt avioerosta/erosta jne..
 
"mna"
Erosta 3 vuotta. Viiminen vuosi on jo tuntunut siltä että tää oli ainut oikea ja hyvä ratkaisu. Erosta selviäminen kesti siis pari vuotta. Vaiks siinä oli paljon kaikkea niin silti niille tunteille ei aina voi mitään. Lasten kanssa asustelen ja hyvissä väleissä lasten isän kanssa.
Lapset isällään joka viikko 1-2pv.
 
"yyhoo"
No mulle ero narsistisesta exästä oli vain helpotus ja askel kohti parempaa. Tosin kiusanteko jatkui senkin jälkeen kaikella mahdollisella yli kaksi vuotta, joka oli äärettömän raskasta, mutta sitten se löysi jonkun yh-mutsin ja se jätti mut pikkuhiljaa "rauhaan". Ovat edelleen yhdessä ja olen nyt "elämäni kunnossa" henkisesti, kun olen saanut itseni taas kokoon kaiken jälkeen (erosta siis jo yli 5v). Olemme joinkuin väleissä lapsen takia, jota tapaa tyyliin: sillon kun huvittaa. On nyt pitkään kyllä yrittänyt edes kerran viikossa tavata, mutta on joskus useampikin viikko, kun ei kuulu äijästä mitään.

Meillä siis lapsen kanssa kaikki loistavasti, eli mulla on vakityöt ja "oma" katto pään päällä ja asiat rullaa muutenkin nyt paremmin ilman exää.
 
e.ro
Erosta 2v, exää en ole kaivannut missään vaiheessa, hänellä samantien uusi nainen ja asuu siellä nykyään. Minä asun lasten kanssa vuokralla ja olen työtön. Haluaisin vaihtaa paikkakuntaa, mutta en haluaisi viedä lapsia tutuista ympyröistä, joten vähän jumi-fiilis. Jonkun verran olen deittaillut, mutta ei tunnu löytyvän mitään tarpeeksi kiinnostavaa. Mua ei siis ero sinänsä masenna, vaan kaikki nää muut seurannaiset.
 

Yhteistyössä