Outoa paritusta...

  • Viestiketjun aloittaja Ei voi ymmärtää...
  • Ensimmäinen viesti
Ei voi ymmärtää...
Olen 3 vuotta sitten eronnut lapseni isästä, meillä oli aika vaikea parisuhde. Viimesen vuoden aikana moni mun kaveri tai puolituttu on jostain kumman syystä saanut päähänsä että mun pitää alkaa seurustelemaan tai että jos mulla on joku huoli, harmi tai ongelma niin heti alkavat puhumaan että mun pitäis löytää itselleni uusi mies...siis MITÄ?! En tod kaipaa yhtään parisuhdetta enkä ole sellasia kenellekkään puhunut. Olen erittäin onnellinen just nyt just näin mun ihanan lapsen kanssa. Siis mistä ihmeestä noi ihmiset kuvittelee että ratkasu kaikkeen olisi uus mies? Erittäin ärsyttävää ja olen kyllä aina vastannut etten kaipaa uutta suhdetta. Onko muut huomannut tällästä?
 
Vi eras
Huoli, harmi tai ongelma usein puolittuu jos perheessä on toinenkin aikuinen.
Jos ajattelevat, että väsyt pyörittämään arkea yksin? Ja monelle kumppani on tärkeä asia.
 
Harva tajuaa, että ensin on tultava toimeen itsensä kanssa ja vasta sitten voi alkaa etsiä ja rakentaa parisuhdetta.
Ihmisillä on omituinen harha, että parisuhde korjaa kaiken, että onni tulee ulkoa eikä omasta sisimmästä.
Itse elän parisuhteessa, mutta silti muo ärsyttää se, miten itsestään selvänä onnen takeena ihmiset parisuhdetta pitää, kainalon kaipuussaan suostuvat vaikka mihin ja sitten parkuvat jälkeenpäin. Mä sanon nykyään aika suoraan, että toinen ihminen ei voi tehdä ketään onnelliseksi, parisuhde voi onnistua vasta kun onni on jo löytynyt.
 
Kyllä minäkin saan toisinaan ihmettelyä osakseni kun en ole uutta miestä "hankkinut". Ehkä monille se parisuhde on niin tärkeä juttu kuitenkin, että heidän on vaikeaa ymmärtää kuinka joku muka voisi olla tyytyväinen ilman.

Parituksen kohteeksi en ole onneksi joutunut, läheiset tuntevat minut sen verran hyvin :xmas:
 
Ei voi ymmärtää...
Musta vaan tuntuu että mua pidetään jotenkin outona ja säälittävänä kun en halua uutta parisuhdetta. Eräskin puolituttu koki oikeudekseen kysyä että onko mulla ollut seksiä eron jälkeen..menin niin hämilleni etten saanut sanottua mitään. Pitäiskö munkin alkaa kyselemään parisuhteessa eläviltä että millon niillä on viimeks ollut seksiä? Siis OIKEESTI, ihan käsittämätöntä!

Mulla on ollut tavote kasata itseni ehjäksi ja olla itseni kanssa onnellinen ja nyt kun se on onnistunut niin miks ihmeessä mun ei anneta olla niin kun haluan. Ehkä mä vielä haluankin sen parisuhteen joskus, mutta sitten vasta kun se tuntuu oikeelta. Just nyt ajatuskin ahdistaa ihan hirveesti...
 

Yhteistyössä