Onko mun kuukuppi kattila pilalla?

  • Viestiketjun aloittaja vierailen
  • Ensimmäinen viesti
333333
No kai se multa lähtee tiskaamalla/tiskikoneessa siinä missä mikä tahansa rasvaroiske tms normaalista ruokakattilastakin. Peset ja sillä sipuli. Voihan sitä tietty vielä kerran kiehauttaa vettäkin, jos epäilyttää.
 
alkuper
Kun jäin miettimään, että jostain ruuistakin voi kai jäädä kattilaan jotain mistä kuppi ottaa itseensä...

Tajusin muuten juuri senkin, että ulkomaanreissulla mulla oli kuukuppipussukka pienessä minigrip-pussissa, mutta ei se kai siinä ajassa haurastu, vaikka olikin muovipussiin pakattu. :/
 
alkuper
Minä katsos mietinkin, että jos siitä kukasta on imetytynyt multaan jotain myrkyllistä mikä taas siirtyy kattilan seinämistä mun emättimeen sen kupin kautta ja tuota....
 
Minä katsos mietinkin, että jos siitä kukasta on imetytynyt multaan jotain myrkyllistä mikä taas siirtyy kattilan seinämistä mun emättimeen sen kupin kautta ja tuota....
Sun logiikalla kattilat heitetään myös sit aina pois kun on esim. ryöpätty korvasieniä? Oletettavasti se kattila on terästä, ja siihen ei kyllä imeydy yhtikäs mitään.
 
alkuper
En käytä kattilaa mihinkään. Mutta kuukuppi sivuilla suositellaan omaa kattilaa ettei ruuasta jää jäämiä kattilaan mitkä ilmeisesti voi haurastuttaa kuppia. En tiä. Mulla on oma kattila kupille. Anoppi on joskus vuosia aiemmin kerran keittäny kastikkeet siinä ja silloin käskin pysyä erossa siitä, mutta nyt oli intoutunut ottaan sen kukkasen alle. Mystistä.
 
"kuppi"
En käytä kattilaa mihinkään. Mutta kuukuppi sivuilla suositellaan omaa kattilaa ettei ruuasta jää jäämiä kattilaan mitkä ilmeisesti voi haurastuttaa kuppia. En tiä. Mulla on oma kattila kupille. Anoppi on joskus vuosia aiemmin kerran keittäny kastikkeet siinä ja silloin käskin pysyä erossa siitä, mutta nyt oli intoutunut ottaan sen kukkasen alle. Mystistä.
mun kuppikattila - pieni emalikattila - on vessan kaapissa muovikassissa.

Missä sä sitä kattilaa pidät jos anoppis sen löytää - ja sille tulee mieleen ottaa se käyttöön? Tekeekö anoppi teillä paljonkin omatoimisesti hommia? (mun tekee ja se tekee ne väärin ja se on mega-ärsyttävää)
 
alkuper
Se on mulla tiskikaapissa sillai pidemmälle jemmattuna ja kun oon sanonu ettei sitä saa käyttää niin...

Tekee hommia, mutta ihan sovitusti silloin kun hoitaa lapsia. Ei ärsytä.
 

Yhteistyössä