Ai että ;P!

Huutelen puskista
Hui miten erikoisia! Ekalla sivulla oli kyllä ihanat vaaleanpunaiset saappaat, niillä kävely voisi sujua jopa minulta. Kengät olivat yllättävän edullisia noin erikoisiksi. Paljonko tulee postikuluja päälle?
 
pilasin iltasi
On kyllä kieltämättä kamalat kengät, sori! Nuilla kun kävelee niin saa 100 varmasti nilkat paskaksi ja pääsee leikkaukseeen ja vanhana saa könkkästä kävelykepeillä.. hox en maalaa piruja seinille. ;) Täysin realistina olen opetellut käyttämään vain terveellisiä kenkiä jaloilleni, koska nyky-ihminen elää tätä nykyä jopa 100-vuotiaaksi ja itse on selvittävä ihan loppuun asti, suosittelen harkitsemaan tuollaisten h.. kenkien hankintaa. :p
 
Hui miten erikoisia! Ekalla sivulla oli kyllä ihanat vaaleanpunaiset saappaat, niillä kävely voisi sujua jopa minulta. Kengät olivat yllättävän edullisia noin erikoisiksi. Paljonko tulee postikuluja päälle?
Juu monet ovat aika edullisia :). Pk on jotain 20-24 eur. Mä ajattelin jos kokeilen edes kahdet parit, kun aina pelottaa koon takia, muuten olisi ostanut enemmän, kun sain juuri erilaiset uudet mekot ympäri maailmalta ja etsin vaikka minkä värisiä korkokenkiä. Luulen jos ostaa enemmän niin ennen maksua olisi kiva pyytä kuitin ettei tarvitse jokaisista kengistä maksa 24,- pk erikseen, ehkä myyjä saa joku yhteinen pk siihen.
 
On kyllä kieltämättä kamalat kengät, sori! Nuilla kun kävelee niin saa 100 varmasti nilkat paskaksi ja pääsee leikkaukseeen ja vanhana saa könkkästä kävelykepeillä.. hox en maalaa piruja seinille. ;) Täysin realistina olen opetellut käyttämään vain terveellisiä kenkiä jaloilleni, koska nyky-ihminen elää tätä nykyä jopa 100-vuotiaaksi ja itse on selvittävä ihan loppuun asti, suosittelen harkitsemaan tuollaisten h.. kenkien hankintaa. :p
No on sinullakin pelot :D. Ei nilkojen kanssa tapahdu mitään, jos painoa ei paljon ole eikä pidä näitä 24/7 jaloissa.
 
Monetkin noista muuten ihan kivan näköisiä, värit ja kuosit mutta miksi ihmeessä noin järkyttävän korkea korko??? Ja vielä sekä edessä että takana.
En tiedä vastausta siihen, mutta se on vain kaunista ja olen tottunut koroilla kävellä, olo koroilla kun tossuilla. Paitsi raskauden jälkeen taas vaikeuksia tulee :D. Mulla monet kaverit eivät edes pysyy pystyssä näillä, mulle taas on helppoa. Ehkä kun aloitin jo koroilla kävellä kun olin 10vuotias.
 
Viimeksi muokattu:
No joo
Toi on kato Milannan tyyli, vauvaa hoitaessa kotona voi kipsutella pikku koroilla ja miellyttää miestään. Ai niin mutta eihän se vauvaa itse hoidakaan vaan lähtee heti töihin ja äiti hoitaa, joten koroissa kipsutella mennään pitkin kaupunkia ja ulkomailla.
 
Toi on kato Milannan tyyli, vauvaa hoitaessa kotona voi kipsutella pikku koroilla ja miellyttää miestään. Ai niin mutta eihän se vauvaa itse hoidakaan vaan lähtee heti töihin ja äiti hoitaa, joten koroissa kipsutella mennään pitkin kaupunkia ja ulkomailla.
On mun tyyli :). Mutta vaikka töihn heti lähdenkin, niin suurin osa ajasta hoidan kuitenkin itse vauvan kun se on pieni vielä.
 
Hirveitä :D Mää ymmärrän laadun päälle, Milanna ei :D Pukeutuu ku venäläinen bitch.
No et osaa kai muuta tehdä kun haukkua? Hyvää jos sinulla on eri tyyli ja minulla on oma, mikä en vaihda mistään hinnasta pois. Minulla on sekä bile/kokous/ravintola/ kahvila ym ym... tyylit erilaisia ja pidän kovasti, se on pääasia! :). Venäläinen tyyli on muuten aika naisellinen ja melkein paras tyyli mitä maailmassa seurasin, Italiassa ja Ranskassa, Virossa, Puolassa vielä suht tyylikkäät naiset löytyy.
 

Yhteistyössä