Pingu! Olenko oikeasti ainoa jonka mielestä ne jaksot on ihan outoja? :D

  • Viestiketjun aloittaja Mimimiimiimii,Pingu,Pingu
  • Ensimmäinen viesti
Mimimiimiimii,Pingu,Pingu
Mulle suositeltiin kovasti Pinguja, joten menin ja ostin niitä sitten lapsille. Lapset tykkää, pitävät usein pingun toitotusääntä jne, mutta itseäni alkoi mietityttämään kun katselin kerran ohimennen niitä jaksoja. Pingu on luonteeltaan ilkeä ja laiska, hän rikkoo tavaroita, ei joudu edesvastuuseen pahoista teoistaan jne? Olenko nyt sitten ainut ihminen joka näkee asian noin? :D Vaikka toisaalta en pidä Nalle Puhistakaan, minun mielestä Puh on jotenkin vähän jälkeenjääneen oloinen ja hänen ympärillään on vain persoonallisuushäiriöisiä ystäviä. :D
 
"pieras"
mä olen katsont näitä 90-luvun muumeja vain muutaman jakson todetakseni, että mun lapset ei niitä sitten katso. Vähän väliä joku juoksee henkensä kaupalla pakoon, yleensä putoaa jyrkänteeltä ja papa on pyssy kourassa.
Olen siis niin vanha, että olen itse lapsena lukenut muumikirjat (ei siis mitään kuvakirjoja vaan ne paksut kirjat) enkä tykännyt. Minusta ne oli outoja ja pelottavia. No aikuisena sitten luin Kuvanveistäjän tyttären ja se selittää paljon...
 
fook
Hyviä pointteja, ap.
Itsekin jonkun jakson nähneenä, jäi mieleen miten se pingu törkki niitä muita sinne avantoon. Uudestaan ja uudestaan, ilkeä pikku toitottaja se on.

Ja tosiaan ainahan se yrittää teettää työt jollain muulla, jotenkin keplottelee itsensä työstä, vaikka sitten huijaamalla.
 
Hikiviila
Entäs Maija Mehiläinen-> teininä makasin krapulassa huoneessani ja kuuntelin kun pienemmät katto piirrettyjä: maija huohottaa ville, ei niin nopeasti, huohotusta, en pysy perässä...
 
"haha"
[QUOTE="pieras";30141121]mä olen katsont näitä 90-luvun muumeja vain muutaman jakson todetakseni, että mun lapset ei niitä sitten katso. Vähän väliä joku juoksee henkensä kaupalla pakoon, yleensä putoaa jyrkänteeltä ja papa on pyssy kourassa.
Olen siis niin vanha, että olen itse lapsena lukenut muumikirjat (ei siis mitään kuvakirjoja vaan ne paksut kirjat) enkä tykännyt. Minusta ne oli outoja ja pelottavia. No aikuisena sitten luin Kuvanveistäjän tyttären ja se selittää paljon...[/QUOTE]

Just nuin niitä pumpuliPeetuja kasvatetaan. :)
Onnea valitsemallasi tiellä!
 
No entäs se Pat & Mat parivaljakko Hupsis-sarjassa? Siinä vasta kamaluuksia, kun ne aina epäonnistuvat kaikessa ja putoavat, jäävät auton alle jne jne. Ihan kamala, mutta niin hauska(välillä)
 

Yhteistyössä