Haluaisin treffeille...

  • Viestiketjun aloittaja "kenzo"
  • Ensimmäinen viesti
"kenzo"
Haluaisin treffeille, mutta mistä treffikumppani..? Muutamalla sivustolla mm.Romanssi.fi olen kirjoilla, mutta ei todellakaan kiinnosta sellaiset miehet ketkä siellä ottaa yhteyttä. Omaa kuvaa en halua laittaa, se ehkä tietty auttaisi asiaa. En oikein töiden lisäksi pyöri/käy missään missä voisi ketään tavata, joten tää netti olis aika hyvä... Onko hyviä ideoita? Miten te/ mistä netissä olette löytäneet kumppaninne tai käyneet asiallisilla treffeillä tms.? Plen siis jo aikuinen 41.v joten jotain sen suuntaista, ei esim irc-juttuja ;D... Kiits jo etukäteen !
 
"ope"
[QUOTE="ccc";30141676]Miksei kuvaa? Tulee niistä mieleen että on jotain vikaa kyseisessä ihmisessä. T:mies[/QUOTE]

En ole ap, mutta vastaan kuitenkin. Itse en laittanut kuvaa siksi, että minut olisi sitten voinut tunnistaa kuka tahansa sellainenkin, jonka ei tarvitse treffihaustani tietää. Ainakin omassa ammatissani saisin kuulla päänaukomista oppilailta loputtomiin, jos löytäisivät mut netistä. Huh. Olen kyllä oikein kivannäköinen ja hoikka nainen, mutta jos joku ei uskaltanut ottaa yhteyttä ilman kuvaa, niin omapahan oli menetyksensä.
 
ehdotus
Pyydä neljää lähintä ystävääsi miettimään sulle sokkotreffikumppani jota et tunne, mutta joka kaverin mielestä vois olla sulle sopiva. Ainakin pääset treffeille - jatkostahan ei sitten tosin tiedä.
 
"Ccc"
Ihan ymmärrettävää. Kyllä tekstistä usein jo huomaa millainen ihminen on kyseessä. Itsekkään en ole ulkonäkö keskeinen ihminen ja muut asiat merkkaa enemmän. Yv viestillä voi kysyä enemmän miehistä näkökulmaa asioihin. Sama nimimerkki myös mustana.
 
.vieras.
[QUOTE="kenzo";30141534]Haluaisin treffeille, mutta mistä treffikumppani..? Muutamalla sivustolla mm.Romanssi.fi olen kirjoilla, mutta ei todellakaan kiinnosta sellaiset miehet ketkä siellä ottaa yhteyttä. Omaa kuvaa en halua laittaa, se ehkä tietty auttaisi asiaa. En oikein töiden lisäksi pyöri/käy missään missä voisi ketään tavata, joten tää netti olis aika hyvä... Onko hyviä ideoita? Miten te/ mistä netissä olette löytäneet kumppaninne tai käyneet asiallisilla treffeillä tms.? Plen siis jo aikuinen 41.v joten jotain sen suuntaista, ei esim irc-juttuja ;D... Kiits jo etukäteen ![/QUOTE]

Voit unohtaa asian, jollet kuvaasi laita.
 
"vieraana"
en tiedä. Itse olen 45 ja hain seuraa kuvattomana suomi24 treffipalstalla. Sain ihan kivasti vastauksia, osa aivan sekoja ja seksin perässä. Tapasin kaksi. Toinen ei vaan iskenyt yhtään eikä tavattu toista kertaa. Toinen vaikutti tosi kivalta ja tapailtiin pari viikkoa kunnes mies katosi tuosta vaan, ei ollut mitään riitaa tms. En sit kait vaan ollutkaan mieleinen, mut olishan sen voinut sanoakin. Mulla ainakin meni maku näihin nettitreffeihin, kaikki mielenvikaiset pyörii siellä.
 
Saman kokenut
[QUOTE="laja";30141551]Mä löysin täältä plussalta. Kutsuin treffeille huvin vuoksi mutta siitä tulikin jotakin muuta. =)[/QUOTE]

Ap:lle olinkin jo vähällä kommentoida, että minkälöainen ihminen tekee tuollaosen aloituksen *harmaana*...

Muita potentiaalisia treffiseuranhakupaikkoja on sitten tarpeen ja mieltymysten mukaan, suomi24, deitti.net, victoria milan, alaston suomi...
Kaikki nämä toimivat taatusti.
 
"ketjun aloittaja"
no en nyt täältä ajatellut sitten sekuntiakaan seuraa hakevani vaikka täältä kysyinkin ;D... siksikin "harmaana". menin jonkun ehdotuksesta eilen e-kontaktit sivulle ja viestejäkin on tällä välillä tullut mukavat 17... osahan luonnollisesti oli kuvattomia kuten omanikin, mutta yks aika mielenkiintoinen, kuvallinen tapaus löytyi, eikä edes kaukana asuinpaikastani. lähetin hänelle privana kuvani nyt aamulla, katsotaan löytyykö jatkoa... kiitti siis vinkeistä :)!
 
Foliopipo
[QUOTE="ketjun aloittaja";30144284]no en nyt täältä ajatellut sitten sekuntiakaan seuraa hakevani vaikka täältä kysyinkin ;D... siksikin "harmaana". menin jonkun ehdotuksesta eilen e-kontaktit sivulle ja viestejäkin on tällä välillä tullut mukavat 17... osahan luonnollisesti oli kuvattomia kuten omanikin, mutta yks aika mielenkiintoinen, kuvallinen tapaus löytyi, eikä edes kaukana asuinpaikastani. lähetin hänelle privana kuvani nyt aamulla, katsotaan löytyykö jatkoa... kiitti siis vinkeistä :)![/QUOTE]

Sori että tämä kuulostaa typerältä, mutta viestisi vaikuttaa kovin markkinointihenkiseltä, enkö pysty yllättymään että kehut juuri tuota sivustoa tuolla tavoin.

E-kontaktit on yksi näistö sivustoista, joilla on suuri määrä automatisoituja feikkiprofiileita, jotka ovat siis hyvin "kiinnostuneita" kenestä tahansa uudesta tulokkaasta.
Välittömästi kun maksat jäsenyyden, feikitkin katoavat.

Oikeasti toimivinpia ovat nuo pari isoa kotimaista sivustoa, jotka toimivat ilmaiseksikin, lisärahalla saa vain lisähuomiota, tilastoja jne. Tuskin tarvitsee perustella miksi näin.

Ja tosiaan, nykyään Tinder on ihan kelpo vaihtoehto myös, tarjontaa on paljon.
 

Yhteistyössä