Sukupuoliarvio, mielenkiinnosta :)

  • Viestiketjun aloittaja m.j
  • Ensimmäinen viesti
m.j
Tää on tää ikuisuusaihe, eli rakenneultran sukupuoliarvio.. siskoni kävi rak.ultrassa ja kätilö oli kuulemma sanonut sukupuolen arvioidessaan, että sen verran hyvin näkyy jalkoväli vauvalla, että saavat tulla antamaan palautetta jos syntyykin toista sukupuolta. Kumpaa sukupuolta tuolla perusteella teille tulis mieleen että vauva on? :) tässä tuleva täti kovasti pienokaista oottelee, ja sisko oli päättänyt miehensä kans pitää asian salassa, niin tottakai mua polttelee... ;) ja itselle tulee mieleen kyllä vahvasti toinen sukupuoli tosta kommentista, mut haluun nähä tuleeko muillekin ;)
Ja juu onhan tää vähän turha alotus, mut sallikaa nyt tulevalle tädille vähän intoilua aiheesta. :) omat lapset on jo vähän isompia.
 
"aeppa"
Itselläni poikaveikkaus oli lääkärin mukaan täysin varma (ja poika tulikin), tytön kohdalla taas oltiin huomattavasti epävarmempia vaikka ultratessa tyttöä varovaisesti veikkasikin. Myöhemmin raskauden aikana (kävin monta kertaa ultrassa ongelmien takia) saatiin myös kerran poikaveikkauskin :D Mutta tyttö lopulta syntyi. Eli poikaa minäkin veikkaisin..
 
m.j
No sehän mullakin tuli ekana mieleen, poika siis :)
Jotenkin tyttöjen kohdalla oon kuullut et ollaan varovaisempia sanomaan varmaks.. Jännää joka tapauksessa! Vitsin sisko kun ei aio kertoa :D
 
samoilla linjoilla
Uskoisin että poika. Meillä sanottiin rakenneultrassa kutakuinkin samoilla sanoilla ja poikalupaus siis saatiin ja poika sieltä tuli. Tytöstä tulee monesti epävarmempia kommentteja. Tosin itsellä ei ole omakhotaista kokemusta, mutta lähipiirissä kyllä.
 
jelita
Mun tutulle oli kans sanottu, että sukupuoli näkyy sen verran selvästi ettei jää arvailun varaa. Myös tuttuni oli nähnyt miehensä kanssa kuulema hyvin selvästi sukupuolen. Oletin tietenkin, että poika tulossa kun ei halunnut kertoa. Tyttö tuli.
 
Meillä on kumpikin sukupuoli näkynyt ihan selkeästi. Jopa minä olen osannut siitä ultrakuvasta tulkita. Joten on vaikea lähteä tuolla perusteella erittelemään ;)
 

Yhteistyössä