Pelihuone, minkälaisen tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja "pii"
  • Ensimmäinen viesti
"pii"
30 neliön pelihuone on tekeillä. Mitä laittaisit sinne, miten sisustaisit? Vinkkejä kaipailisin.

Itse olen ajatellut, että ainakin kunnon kokoinen divaanisohva, iso tv jossa pelaamisen lisäksi voi myös nauttia elokuvista. Minkähänlainen äänentoisto olisi hyvä?
Värimaailmaksi en halua kovin tummaa, vaan pimennys tapahtuisi pimennysverhoilla.
 
vieras..
Ei kait siinä sen ihmeempää kuin muukaan sisustaminen. Eli kalusteet ym sitä tyyliä mistä itse pidät. Se että kaikelle on omat säilytyspaikat, peleille elokuville jne. Jos ne vielä levyinä ovat. Sit varmaan niitä istumapaikkoja riittävästi ja tarpeeksi mukavia..
 
itsamee
HD-tykki ja asiallinen 5.1 vahvari kajareineen. Vaihtoehtoja on paljon, nykyään kaikki (paitsi markettien halpasatsit) vähintään hyviä.
Pari erilaista konsolia. PS4 ja WiiU olisi varmaan oma valintani. Wii:lle kaikki härpäkkeet lautoineen ja mitä lie onkaan. Ne ovat kuitenkin hauskoja porukalla ja pienimmillekkin lapsille.

Mukava ja rento sohva. Mukava tuoli tai pari. Pikku jääkaappi ja napostelupöytä. Jos tilaa, niin seinälle pubitikka ja ehkä joku flipperi tai retrokolikkopeli. Pöytälätkä/futis omalle pöydälleen.
 

Yhteistyössä