Ilmoittauduin missikilpailuun

  • Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti
"susu"
siis oikeesti. mä säälin sua. alan vähitellen ihan näiden juttujen perusteella ymmärtämään hyvin miks terveydelliset syyt on "estänyt" sun työnteon jo parikymmentä vuotta...
 
..aha......
[QUOTE="susu";30144305]siis oikeesti. mä säälin sua. alan vähitellen ihan näiden juttujen perusteella ymmärtämään hyvin miks terveydelliset syyt on "estänyt" sun työnteon jo parikymmentä vuotta...[/QUOTE]

Tuo nyt on taas joku joka pelleilee mun nimimerkilläni, tuo ap.
 
nainen_54
Tämä ei voi olla oikea ammattivalittaja, menee jo liian överiksi. 41-v kahden lapsen äiti tuskin tulee siellä pärjäämään, joten... Tokihan sitä aina tietenkin ilmoittautua voi. Pitäisiköhän minunkin ilmoittautua, olen 54-v ikäisekseni ihan ok näköinen. Minäkin ilmoittaudun, niin katotaan kumpi meistä voittaa :D

Vakavissaan olen sitä mieltä, että aha:n kannattaisi rekisteröityä. Kun näitä avauksia on palsta täys joka päivä, eikä tiedä aina mitkä on hänen. Oikeastaan, hänen elämänsä on niin oudon kuuloista, että tekisi mieli tavata. Voisin piipahtaa lomalla käymään, jos tietäisin missä asuu ja millä sinne pääsee. Autoa ja ajokorttia mulla ei ole.
 
..aha......
[QUOTE="susu";30144321]no ei ne kaikki kirjoitukset kuitenkaan ole jonkun muun pelleilyä sun nimimerkillä... voivoi..[/QUOTE]

Ei olekkaan mutta tämä on ja on niitä muitakin ollut.
 
Ei olekkaan mutta tämä on ja on niitä muitakin ollut.
Mitä siinä rutisemaan päivästä toiseen kun joku matkii sua, senkun rekisteröidyt.

Mun harmailunikkiäkin aikoinaan kopsattiin (tosin se oli aika yleinen joten joku saattoi ottaa sen ihan minusta tietämättäänkin) mutta kun rekkauduin niin ei ole sitä ongelmaa. Ai juu, joku Echi näkyi joskus tuolla muissa palstan osioissa mutta olkoon.
 

Yhteistyössä