Helsinkiiii??

  • Viestiketjun aloittaja a-pu-va
  • Ensimmäinen viesti
Vierras
Empä muista että noilla kulmilla olis hotelleita. Se on teollisuus/yritysaluetta, ei mikään turistikohde. Junan päässä pasilassa ja leppävaarassa on lähimmät.
Haagassa on best western, mutta sieltäkin varmasti viitisen kilometriä, no tietysti se on kävelymatka :/
 
a-pu-va
Mun pitäis olla muutaman päivän aina 4kk välein siellä alueella.
Eli tarvitsen sängyn ja peseytymispaikan. ;)
Muuta en sitten kaipaakaan, kävellen kuljen.
Mites tuo julkinen liikenne sitten, jos olis ihan pakko liikkua niin?
Missä mahtaa olla sitten vaikka lähin Omppu-hotelli?
 
a-pu-va
Feronomilla vapaana 7km päässä ja hinnaksi iski 340e..
Miksi kaikki maksaa mun kukkarolle ihan liian paljon. :(
Hyvä ottaa töitä vastaan, mutta palkka tullee tietty vasta urakkahommana jälkikäteen.
 
vierass
Feronomilla vapaana 7km päässä ja hinnaksi iski 340e..
Miksi kaikki maksaa mun kukkarolle ihan liian paljon. :(
Hyvä ottaa töitä vastaan, mutta palkka tullee tietty vasta urakkahommana jälkikäteen.
Mikä siinä joukkoliikenteen käytössä on niin vaikeaa? Niitä kulkee usein ja maksaa kolmisen euroa. Valitset halvimman hotellin/hostellin ja maksat vähän joukkoliikenteestä.
 
Aika paska juttu. Tosin me ajetaan jokaikinen päivä pk-seudulle duuniin ja matkaa yhteen suuntaan 130 kilsaa...

Ajele ekat kerrat autolla itse, sit talvipakkasilla jäät yöksi kaupunkiin ja taas lumien sulettua ajelet.
 
Vierras
Stadion hostellissa saat kirjaimellisesti sen sängyn ja peseytymispaikan, pelkkä makuupaikka on vissiin 24e/yö, mutta toki omaa huonetta et tolla rahalla saa, 1 hengen huone on varmaan n 60e/yö.
Vihdintien bussit menee läheltä mannerheimintietä pitkin tai sitten voit kävellä pasilaan nikn saat sen happihyppelyn ja meet siitä junalla..
http://www.stadionhostel.fi/etusivu

Omppuhotellit on yrjönkadulla esim eli ihan keskustassa, sieltäkin toki junalla pääsee näppärästi.
 

Yhteistyössä