Netin isyystestit

  • Viestiketjun aloittaja miekkonen-80
  • Ensimmäinen viesti
miekkonen-80
Ajattelin tehdä isyystestin vauvallemme, koska suhteessamme ei nyt ihan kaikki ole kunnossa ja pieni epäilys kaivaa mieltä. Kokemuksia netin kautta tehtävistä isyystesteistä, että mikä olisi luotettava?
 
"sepi"
Rainer, sotkitteko kenties näytteet tms? Vaiko mikä mättää?

Tuo kyllä toimii ja mikäli näyttää negatiivista, niin ehdottomasti kannattaa ottaa virallinen isyystesti, koska se pätee oikeudessa.

Et voi olla niin typerä, että uskot naistasi jos hän alkaa väittämään isyystestiä vastaan.

Sitten on myös olemassa harvinaisempia tapauksia, jotka voivat sillä paljastua:
Sairaala: Vauvat vaihtuivat kolmen virheen vuoksi - Vauvojen vaihtuminen Jyväskylässä - Kotimaa - Helsingin Sanomat
 
"sepi"
Kyllä braccoon voi luottaa ihan täysin. Kyseessä on kuitenkin 100v vanha ja menestyvä lääkealan firma.

Itse testithän toimivat ottamalla sylkinäyte molemmilta testattavilta. Ts. Käytetään pumpulipuikkoa suussa - ja aivan samaa metodia käytetään myös virallisissa testeissä
 
Rainer
Perinnön jakamisesta oli kiistaa muiden sukulaisten kanssa, heille haluttiin todistaa, mutta tuli vain ilmi että ihan huuhaata ovat.

Eikä tarvi vaimon sanaan luottaa, kun kerran itse olen paikalla siittämässä ollut.
 
sgjufso
Perinnön jakamisesta oli kiistaa muiden sukulaisten kanssa, heille haluttiin todistaa, mutta tuli vain ilmi että ihan huuhaata ovat.

Eikä tarvi vaimon sanaan luottaa, kun kerran itse olen paikalla siittämässä ollut.
OMG :D:D Voin kuvitella vaimon ilmeen kun kelaa että 'voi ei nyt Rainerille paljastui että vauva onkin naapurin Seposta lähtöisin' mutta Rainer tuumaakin vaan että testi on viallinen, olinhan mä paikalla siittämässä :D:D:D Apua... :D
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
"sepi"
Rainer. Jos isyystesti sanoo ettet ole isä, niin kyllä joku toinen on sen lapsen siittänyt. Vai oletko ollut 24/7 vaimosi kanssa parin viikon verran oletettuna hedelmöittämisaikana? Niinpä......
 
höpsistä
[QUOTE="huh huh";30198489]Miten ne testit toimii?

En luottais mihinkään, mikä lähtee esim tuolta:
Products | Bracco Corporate[/QUOTE]

Oliko joku testi sen myymä?

Valmistusaineita on tässä, vapaasti apteekista, ken sietää:
"6.1 Apuaineet
Sorbitoli, nestemäinen (kiteytyvä) (E420)

Natriumpolynaftaleenisulfonaatti

Simetikoniemulsio 30 % (sisältää bentsoehappoa (E210), makrogolistearaattia, metyyliselluloosaa, polysorbaattia 95, simetikonia, sorbiinihappoa (E200))

Ksantaanikumi (E415)

Metyyliparahydroksibentsoaatti (E218)

Vedetön sitruunahappo (E330)

Kaliumsorbaatti (E202)

Sakkariininatrium (E954)

Natriumhydroksidi [pH-puskuri] (E524)"

Varmasti toimii! Eri sia, onko sisukset palaneet sen jälkeen ja lähtikö taju:-(

Noi on ko firman vakioaineksia, mut kuvaa vaan sen luotettavuutta...
 
Rainer
No ihan ensinkään meillä ei asu naapurissa seppoa ja vaimo on ollut silloin kotona toisen pienen kanssa, huuhaata sanon minä, noilla on vain tarkoitus aiheuttaa avioeroja ja käräjäherroille lisää rahaa.
 
"sepi"
Alkuperäinen kirjoittaja höpsistä;30198613:
Oliko joku testi sen myymä?

Valmistusaineita on tässä, vapaasti apteekista, ken sietää:
"6.1 Apuaineet
Sorbitoli, nestemäinen (kiteytyvä) (E420)

Natriumpolynaftaleenisulfonaatti

Simetikoniemulsio 30 % (sisältää bentsoehappoa (E210), makrogolistearaattia, metyyliselluloosaa, polysorbaattia 95, simetikonia, sorbiinihappoa (E200))

Ksantaanikumi (E415)

Metyyliparahydroksibentsoaatti (E218)

Vedetön sitruunahappo (E330)

Kaliumsorbaatti (E202)

Sakkariininatrium (E954)

Natriumhydroksidi [pH-puskuri] (E524)"

Varmasti toimii! Eri sia, onko sisukset palaneet sen jälkeen ja lähtikö taju:-(

Noi on ko firman vakioaineksia, mut kuvaa vaan sen luotettavuutta...
Miten Mixobar Colon-aineen tuoteselosteet liittyy tähän aiheeseen? Ja tietämättömille tiedoksi, että noista e-koodeista suurin osa liittynee makeutukseen sekä koostumuksen hallintaan. Mutta ei se isyystestiin liity
 
"sepi"
Alkuperäinen kirjoittaja Mies minäkin;30199311:
Jos noin kävisi itselleni, niin tekisin kyllä äkkiä toiset testit. Luotaa täytyy, mutta vain tiettyyn rajaan asti.
Sanos muuta. Ei muutenkaan kuulosta kovinkaan luottamukselliselta parisuhteesta, jos isyystesti näyttää omalle kohdalle negatiivista.

Tässä vaiheessa ei todellakaan voi sanoa muuta, kuin että nainen on nussinut lapsen toisen kanssa ja todennäköisesti nussii vieläkin :/

Luottamuksesta ei kannata puhua enää. Teet vaikka mieluummin sen toisenkin testin
 
. ..
Ne ihan viralliset testit tehdään kyllä verestä, eikä syljestä, kuten joku väitti. Ja ennen isyydentunnustusta minä vaatisin ihan rehdit testit, niin ei tarvitsee maksaa omasta pussista mitään, eikä pelätä testien luotettavuutta. Jos epäilys on herännyt, se joka tapauksessa kannattaa ehkä kertoa puolisollekin. Ehkäpä hän on sen tiedon ansainnut.
 
endis
FamilytreeDNA:lta autosomaalinen (FGS eli Full Genome Sequence), hinta alle 100 euroa per lärvi. Sillä selviää isyys tai äiteys. Sylkinäytteestä kestää pari kuukautta kun tulokset tulevat. Käytetään etenkin sukututkimuksessa. Mikäli lapsi on poika, voi toki teettää pelkän Y-kromosomin testin (koska poikalapsi perii isältään Y-kromosomin lähes muuttumattomana). Se ei poissulje sitä, että veljesi olisi käynyt hommissa (koska veljelläsi on sama Y-kromosomi), mutta muut miehet kyllä.
 

Yhteistyössä