Lentokoneella pitäsii lähteä matkustamaan ja pelottaa ihan sikana. Minkä neuvoksi?

  • Viestiketjun aloittaja helvata pojat sentää
  • Ensimmäinen viesti
helvata pojat sentää
Matka ei ole pitkä reilu 2h,mutta mä pelkään lentämistä ihan älyttömästi. Onko siihen mitää apukonsteja olemassa miten siitä selviäisi,ettei se kamala tunne ole koko matkan ajan?

Matkaa ei voi jättää tkeemättä kuitnekaan
 
"piipula"
muistan kun itse pelkäsin myös niin menin lääkäriin hakemaan rauhoittavia niin lääkäri käski tilata viskipaukun mutta tinkasin vastaan että haluan olla selvinpäin että tiedän mitä tapahtuu, lopulta sain 2 pilleriä ja matka meni hyvin ,tulomatkalle tarkoitetun pillerin kadotin matka kuitenkin meni ok ja senjälkeen en ole pillereitä enkä edes viskipaukkua hommannut
 
rnee
Alkuperäinen kirjoittaja helvata pojat sentää;30199349:
Matka ei ole pitkä reilu 2h,mutta mä pelkään lentämistä ihan älyttömästi. Onko siihen mitää apukonsteja olemassa miten siitä selviäisi,ettei se kamala tunne ole koko matkan ajan?

Matkaa ei voi jättää tkeemättä kuitnekaan
www.vr.fi
 
"Tiina"
Alkuperäinen kirjoittaja helvata pojat sentää;30199349:
Matka ei ole pitkä reilu 2h,mutta mä pelkään lentämistä ihan älyttömästi. Onko siihen mitää apukonsteja olemassa miten siitä selviäisi,ettei se kamala tunne ole koko matkan ajan?

Matkaa ei voi jättää tkeemättä kuitnekaan
Opamoxilla oon selvinny :). Tsemppiä! Ymmärrän 100%!
 
"Mandy"
Mun siskokin uskaltaa mennä vaikka sille mä toivotankin kuolemaa. :D Kurjaa tietty kun muutkin koneessa kuolisi jos se putoisi. No ehkä pitää vaan toivoa siskon kuoleman sairauteensa. ;)
 
helvata pojat sentää
Sitten pelkät vain :D vaikka kuitenkin mieti ettei pelko auttaa, mutta ymmärrän jos jotain pelottaa.
Mä en edes käsitä mitä pelkään. Olen lentänyt suht paljon ja koskaan ei ole ollut sellaista tilannetta mitä se pelko olisi voinut tulla.
Nyt sit kolmen viimeisen kerran on pelottanut ihan mahdottomasti, en pysty yhtään rentoutumaan koko lennon aikana.
 
O...
No siinä yhdessä on hieno suoritus, kun se koneen katto repesi irti tuolla kovan pakkasen ilmanalassa ja lensivät sieltä kentälle elävinä. Kannattaa katsoa kyllä. Ja silmät auki siksi, et se yks matkustaja tosiaan NÄKI ne revenneet niittaukset, kun astui koneeseen.

Katso vaan kaikki, niin tulee helpottunut olo:)
 
helvata pojat sentää
No siinä yhdessä on hieno suoritus, kun se koneen katto repesi irti tuolla kovan pakkasen ilmanalassa ja lensivät sieltä kentälle elävinä. Kannattaa katsoa kyllä. Ja silmät auki siksi, et se yks matkustaja tosiaan NÄKI ne revenneet niittaukset, kun astui koneeseen.

Katso vaan kaikki, niin tulee helpottunut olo:)
Sulla tuntuu olevan paljon suurempia ongelmia kuin minulla :D Kiitos
 
O...
Alkuperäinen kirjoittaja helvata pojat sentää;30199917:
Sulla tuntuu olevan paljon suurempia ongelmia kuin minulla :D Kiitos
Miten kirjoitin=

Tarkoitin tietysti lentäjän hienoa suoritusta ja sitä, että yleensä pystyi lentämään kentälle 20 min tuollaista konetta:
The Honolulu Advertiser | Local News

Katson Fox- kanavalta niitä tapauksia. Ilman niitä ei tosiaan kukaan olisi voinut kehitellä koneita niin turvallisiksi, mitä ne nykyisin ovat. Ja onhan ne, jos ihminen ei mene tössimään asioita:)
 

Yhteistyössä