Työkkärin karenssi ja työpaikanhaku

  • Viestiketjun aloittaja jeeep
  • Ensimmäinen viesti
jeeep
Olen vähän ristiriitaisessa tilanteesta....Olen työkkärissä hakijana ja nyt olen hakenut yhteen paikkaan mihin pääsen haastatteluun(ei tietenkään tarkoita että saan sen paikan, mutta silti mietin jo valmiiksi). Ongelmaksi muodustu matkakustannukset, bussilippu maksaa melkein 400e/kk, sillä että pallkani tule olemaan alle 2000e brutto.....paska, sanon minä. Mitä mä nyt teen? Enhän mä voi mennä sinne töihin.....

Ja ennen ku joku haukku luuseriksi, niin ilmoitan että olen töissä, mutta kaiken maailma vuokrafirmojen kautta, eli saan todella harvoin (ja todella vähän) soviteltua päivärahaa, mutta jos nyt en mee haastatteluun niin pääsen mustalle listalle?

Voi mua, miski en katsonut matkakustannuksen ennen kun olen hakenut sinne......
 
"zxc"
Mun on hirveän vaikea uskoa, että missään maksaisi noin paljon.
JOo, sorri, katsoin niitä 44-matkan lippuja, se siis maksaa melkein 400e(matkahuolto.fi). kuukausilippu maksaa n 280 e....

Eli jos saan käteen n 1500, - 280e, ei jää käteen kuin 1200e. Eli olisi helpompaa jatkaa sitä keikkailua, koska siitä saan käteen n 1500e/kk, työmatkakustannusten jälkeen..
 
duunari
[QUOTE="zxc";30199490]JOo, sorri, katsoin niitä 44-matkan lippuja, se siis maksaa melkein 400e(matkahuolto.fi). kuukausilippu maksaa n 280 e....

Eli jos saan käteen n 1500, - 280e, ei jää käteen kuin 1200e. Eli olisi helpompaa jatkaa sitä keikkailua, koska siitä saan käteen n 1500e/kk, työmatkakustannusten jälkeen..[/QUOTE].

Haet verottajalta matkakulukorvaukset. Omavastuu 500€ vuodessa. Eli joko tulee pienempi veroprosentti tai vaihtoehtoisesti könttäsumma vuoden lopussa.
 

Yhteistyössä