Mikä on mielestäsi liikaa

Euroja kengistä, vaatteista ja laukuista?
Minkä verran voit maksaa, jos löydät esim. ehdottoman ihanan alusvaatesetin, kengät tai vaikka pipon?

Mikä on kallein vaatteesi, kenkäsi , laukkusi tai muu asuste?
 
vieraskin.
En osta kallista. Jos löytyy joku ihana kallis niin saa olla ja ihan varma minun kohdalla on, että löytyy halvempi ja vielä ihanampi. Laukusta maksan maks 50e kengistä maks 100 e.
 
"Äiti neljälle"
Oon kenkäfriikki, omistan yli 200 paria kenkiä, tossutja saappaat ym pääälle. Laatumaksaa, Manoloita saa maksaapienen omaisuuden, mutta sitä varten käyn töissä. Laukkuja on myös suht paljon, yli 100, ostan enimmäkseen tiettyjä merkkkejä, hinnatalkane 200. mutta useimmat yli 300. Vielä ei ole tullut vastaan niin kalliita, ettenkö oli ostanut, jos mieli on kovasti tehnyt, eli en osaa sanoa mikä olisi niin iso summa.
 
[QUOTE="Äiti neljälle";30199532]Oon kenkäfriikki, omistan yli 200 paria kenkiä, tossutja saappaat ym pääälle. Laatumaksaa, Manoloita saa maksaapienen omaisuuden, mutta sitä varten käyn töissä. Laukkuja on myös suht paljon, yli 100, ostan enimmäkseen tiettyjä merkkkejä, hinnatalkane 200. mutta useimmat yli 300. Vielä ei ole tullut vastaan niin kalliita, ettenkö oli ostanut, jos mieli on kovasti tehnyt, eli en osaa sanoa mikä olisi niin iso summa.[/QUOTE]

Missä sä pidät noita kaikkia? :O

Mullakin kyllä olisi enemmän kenkiä ja laukkuja, jos olisi tilaa säilyttää. :D

Mutta ap:n kysymykseen, kalleimmat kengät on olleet varmaan jotkut goretex-kengistä, päälle satasen. Myös goretex-vaatteista olen maksanut paljon. Kaikkein kallein ostos oli juhlavaatteet, mekko vähän yli 400€ ja siihen sellainen takintapainen saman verran. Kerran käytetty. :snotty:
 
"M33"
Minulla on teetetyt nahkakengät, jotka maksoivat 650 euroa. Lasketaanko puku vaatteeksi? Puvusta olen maksanut 1 700 euroa. Hintaan tosin sisältyy kaksi paria housuja. Noista kengissä on parempi hinta-laatusuhde, mutta en kadu kumpaakaan ostosta. Olen valmis maksamaan käsityöstä mutta en niinkään brändistä.
 
"Äiti neljälle"
Missä sä pidät noita kaikkia? :O

Mullakin kyllä olisi enemmän kenkiä ja laukkuja, jos olisi tilaa säilyttää. :D

Mutta ap:n kysymykseen, kalleimmat kengät on olleet varmaan jotkut goretex-kengistä, päälle satasen. Myös goretex-vaatteista olen maksanut paljon. Kaikkein kallein ostos oli juhlavaatteet, mekko vähän yli 400€ ja siihen sellainen takintapainen saman verran. Kerran käytetty. :snotty:
Asutaan isohkossa omakotitalossa :) Pienin makuuhuone on muutama vuosi sitten rempattu meidän aikuisten vaatehuoneeksi, siellä toki osa.
 
  • Tykkää
Reactions: rockyroad
yritän selvitä kengistä 100€

Laukku...no,,en tiedä..ostan laukun jos/kun kolahtaa..eli maksaa sitten mitä maksaa
Takista voin maksa 100-300€, riippuu millainen

Oikeastaa on vaikea määritellä..ostan paljolti sellaisia mikä miellyttää silmää, eikä sitten ole väliä mitä se maksaa..

"kallein" mitä olen hankkinut on ....varmaan vaelluskengät..nyt lähiaikoina..
 
Kallein on ollut laskettelusetti 100e. Kengät maksimissaan 50e. Farkkuja en osta kuin kalleimmillaan 15e ja niiden täytyy olla silloinkin tosi hyvät. Kirpparilta löytää lähes kaiken mitä tarvitsee ja edullisesti :) Viimeisin hyvä takki oli 75e tarjouksessa ja äitini osti sen :D Pitäisi katsella uusi jo..
 
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi

Yhteistyössä