Joutenolo ei ole minua varten.

Oikeesti, pyykkikorissa ei ole mitään..ja niitä on kolme. Kaikki pesty.
Kaapit on siivottu/putsattu.

Tää on ihan liian vaikeeta...
Loman aikana tuli vaihdettua verhoja tiuhaan:headwall:, mutta se oli niin kivaa.

On niin leikkinyt kotiäitiä, että henki lähtee :) mies on onnellinen, kaikki on valmiina ja minä hyysään, ja arvaatteko että ihan mielelläni? Kyllä!( tuumasi voivansa tottua tähän).

Me ollan käyty aikoinaan tämä keskustelu, että jäisin kotiin hiippailemaan ja hoitamaan lapsia..ei. Olen just niin viriili, innokas, energinen ja nopea että työkuviot pitää mut järjissäni.

Onneksi pääsen ihanan työni kimppuun, saan purkaa energiaani..... tosin öiset seikkailut miehen kanssa ovat tehneet terää, autotallissa on ollut monet "remontit" :LOL:

Ilman sarvia ja hampaita, miten te työttömät, jotka ovat olleet pitkään kotona, jaksatte henkisesti? Itse kaipaan jo villejä juttuja työkamujen seurassa...ja sitä räävitöntä naurua..
 
"M33"
Omituinen oletus, että työtön ei osaisi keksiä itselleen tekemistä. Minulla oli kymmenen viikkoa kesälomaa, eikä ollut hetkeäkään tylsää. Pelkästään maalaamiseen saa upotettua tuntikausia. Kotitöistä en siltikään jaksanut innostua.
 
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi
Mulla ei ois mitään ongelmaa olla kotona jouten. Harrastuselämä veisi kyllä enemmän kuin mitä nyt ehtii sille antammaan. Ja muutenkin rrrrrakastan lorvimista.
Joo ja eikä siinä mitään..en kysynyt aukoakseni päätä..
En vaan keksi enää tekemistä:D

Tai on mulla tossa yksi projekti, mutta teen sitä sitten yöllä rauhassa :)
Jos olisin työtön olisin varmaan joku yhteiskunta-aktiivi..siivoaisin puistoja huvikseni;)

Siis hyvä, ettet ole repeämispisteessä;)
 
[QUOTE="M33";30199614]Omituinen oletus, että työtön ei osaisi keksiä itselleen tekemistä. Minulla oli kymmenen viikkoa kesälomaa, eikä ollut hetkeäkään tylsää. Pelkästään maalaamiseen saa upotettua tuntikausia. Kotitöistä en siltikään jaksanut innostua.[/QUOTE]
Maalaan öisin. Oma rauha, oma tila.
 
iu
Viriili? Oletko vanhus vai käytetäänkö jossan muualla tuota viriiliä kuvaamaan muitakin kuin vanhuksia?
Viriili = miehekäs, mieskuntoinen (myös Kielitoimiston sanakirjan mukaan, ei vain mun mielestäni). Miten tää sopii yhteen se yltiöpäisen naisellisuuden ylistyksen kanssa, sitä mä en tiedä. Mutta tästä viis, enemmän mua nyt kiinnostaa toi nukkuminen: mä en ikinä pärjäis viiden tunnin yöunilla! :O MITEN sä jaksat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30199621:
Joo ja eikä siinä mitään..en kysynyt aukoakseni päätä..
En vaan keksi enää tekemistä:D

Tai on mulla tossa yksi projekti, mutta teen sitä sitten yöllä rauhassa :)
Jos olisin työtön olisin varmaan joku yhteiskunta-aktiivi..siivoaisin puistoja huvikseni;)

Siis hyvä, ettet ole repeämispisteessä;)
Mä olen jo kokenut burnoutin joten mun katsanta elämään on ehkä hmmm..... löysä ;)

Tarviin myös paljon lepoa että en kosahda. Tässä ollaankin yksilöitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi
Viriili = miehekäs, mieskuntoinen (myös Kielitoimiston sanakirjan mukaan, ei vain mun mielestäni). Miten tää sopii yhteen se yltiöpäisen naisellisuuden ylistyksen kanssa, sitä mä en tiedä. Mutta tästä viis, enemmän mua nyt kiinnostaa toi nukkuminen: mä en ikinä pärjäis viiden tunnin yöunilla! :O MITEN sä jaksat?
Woohooo :LOL: eiks se oo jo todistettu et mun aivoilla on munat:LOL:
 
Mä olen jo kokenut burnoutin joten mun katsanta elämään on ehkä hmmm..... löysä ;)

Tarviin myös paljon lepoa että en kosahda. Tässä ollaankin yksilöitä.

Hyvä että ajattelet noin.

Ei kovin kauaa sitten olin itse hajoamassa..muusta syystä kuin siitä etten tiedä mitä tekisin.
Opin kyllä jotakin, joskus on hyvä sanoa ei.

Mua vaan niin kiehtoo työmaailmani, etten aina tajua pysähtyä ja kuunnella itseäni.
Nostan sulle hattua ja toivon että voi hyvin:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30199716:
Woohooo :LOL: eiks se oo jo todistettu et mun aivoilla on munat:LOL:


Tosin hyvin..siis nyt on loma..mutta sitten kun työt alkaa nukun 8+ tuntia. Työ/ kuviot vie paljon voimia ja henkistä kapasiteettiä,että olen ihan poikki kun tulen kotiin.. sitten on tietenkin se oma elämä jossa haluan olla osallisena. Että unet on tärkeät kun arki tulee vastaan.
 
Ei mulla ainakaa oo mitää vaikeuksia vain olla, en tajua miks koko aika pitääs olla tekemäs jotaki. Tekis ihan hyvää kaikkien aina välillä vähä pysähtyä ja vain olla hetken ihan oman ittensä kans. Ehkä sitä sitte oppis, että ei oo mikää pakko aina olla tekemäs jotaki, ei tarvitte elämäs koko aika tapahtua jotaki. Tulee vain joidenki päivityksiä luettua facesta ku on tyyliin päivä sitte tultu lomareissulta ja jo märistään, että ku ei oo mitää tekemistä.

Mä ainaki voisin olla välillä pois työelämästä, ainaki kokopäivääsesti, jos se vain olis taloudellisesti mahdollista. Tykkään toki työstäni ja voisin tehdä vaikka keikkaluontoosesti töitä aina välillä niin mulla jäis enemmän aikaa kutomiseen ja ompeluun. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi
"kieppi"
Minä kyllä nautin tällä hetkellä työttömyydestäni. Tosin minä vihasin työtäni, joten sinne ei todellakaan ole ikävä. Kotitöitä on kyllä rästissä, kun niitä en mielellään tee. Olen kaivellut vanhat Discworld-kirjat komerosta ja luen niitä ja ommellutkin olen vähän ja virkannut.

Mutta miten joku jaksaa, jos nukkuu vain viisi tuntia? :O
 
"Energiaa"
Viriili = miehekäs, mieskuntoinen (myös Kielitoimiston sanakirjan mukaan, ei vain mun mielestäni). Miten tää sopii yhteen se yltiöpäisen naisellisuuden ylistyksen kanssa, sitä mä en tiedä. Mutta tästä viis, enemmän mua nyt kiinnostaa toi nukkuminen: mä en ikinä pärjäis viiden tunnin yöunilla! :O MITEN sä jaksat?
myös niin kun löytää iloiset ajatuksensa. vähän niinku peter panissa se tooto joka löytää ne kuulat ja lähtee saman tien lentoon :).Suhtautumisella elämään ominaisena seikkailuna omana itsenä vaikka paha paikka olisi ja uskaltaa olla vastaan asioita joita ei oikeasti tue. Emmä tiiä itelle se tuo paljon energiaa. Kesti kauan kun ymmärsi kuinka puhekkin voi tuoda jäntevyyttä.
 
noooo.. helposti.

Aamusta ( ny koko viikon) oon laittanut tiskit, imuroinut kämpän, laittanut ruuan 3 kertaa ja nyt sitte iltapala. Ja siis olen imroinut joka päivä ja kun ei ole imuroimista enää, kestää liian vähän aikaa.....:LOL:
Mä niin odotan huomista, et on tekemistä kun lapsi harrastaa.. olisin varmaan jokin "pimeesuperäiti" ilma työtäni.

No onneksi pääsette musta sitten, voitte huokaista: toi räsittävä ämmä häipyy..:D
Onneksi enää muutama viikko:)
 
Rentoo
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30199867:
noooo.. helposti.

Aamusta ( ny koko viikon) oon laittanut tiskit, imuroinut kämpän, laittanut ruuan 3 kertaa ja nyt sitte iltapala. Ja siis olen imroinut joka päivä ja kun ei ole imuroimista enää, kestää liian vähän aikaa.....:LOL:
Mä niin odotan huomista, et on tekemistä kun lapsi harrastaa.. olisin varmaan jokin "pimeesuperäiti" ilma työtäni.

No onneksi pääsette musta sitten, voitte huokaista: toi räsittävä ämmä häipyy..:D
Onneksi enää muutama viikko:)
:)
 

Yhteistyössä