Jos mieheltä ei saa minkäänlaista huomiota useista pyynnöistä huolimatta

  • Viestiketjun aloittaja "Fiia"
  • Ensimmäinen viesti
"Fiia"
onko silloin ok hakea sitä muilta miehiltä. Useaan kertaan olen asiasta puhunut ja jopa sanonut että tälläinen huomioimattomuus voi johtaa siihen että haen sitä muilta miehiltä mutta sekään ei kiinnosta, eikä sekään haittaa/kiinnosta että muut miehet viestittelee (en vastaa heille). Mies ei huomioi mua siis mitenkään. Ei kysy mitään koskaan päivästäni, ei hellyyttä, ei seksiä. Kun yritän puhua ei halua puhua eikä juurikaan kuunnellakaan. Lähtee toiseen huoneeseen. Olen melkein kuin ilmaa. Rakastan häntä mutta en vaan kestä olla kuin ilmaa ilman mitään yhteisiä hellyydenhetkiä tai muuta. Koko ajan pelkään päivää että lähden toisen miehen mukaan ja pahinta on se ettei sekään tunnu kiinnostavan. Sanoo kuitenkin että rakastaa eikä halua erota mutta mä en vaan kestä tämmöstä.
 
kasva aikuiseksi
Oletko kokeillut toista lähestymistapaa? Jos viestisi ei tule ymmärretyksi, keskity ilmaisemaan asiasi niin että toinen sen ymmärtää. TAktiikkasi ei selvästikään toimi. Parisuhteessa on ideana opetella tekemään myös kompromisseja, kehittyä neuvottelutaidoissa ja ymmärtää välillä toisenkin mielentiloja.

JOs joka päivä mangut huomiota, rakkautta ja seksiiä silloin kuin se sinusta olisi parasta, niin ei ihme jos äijä vaihtaa toiseen huoneeseen. Kuvittele itsesi koiranpennuksi, joka kaiken aikaa läähättää omistajansa jaloissa ja vaatii huomiota. Ihan varmasti opettaisit koiralle, että nyt ollaan yhdessä ja nyt ei olla.
 

Yhteistyössä