Mikä saa naisen myymään itseään?

  • Viestiketjun aloittaja I-am-only-asking
  • Ensimmäinen viesti
I-am-only-asking
Minulla alkaa mennä kyky nähdä naisista kuka on luotettava ja kuka ei.

Mikäli olisin nuori, joka pitäisi tässä hetkessä etsiä vaimoa, en yksinkertaisesti tajua miten naisten arvomaailmaa voi mitata. Tässä tositapahtuma, joka romutti käsitykseni naisten moraalista.

Tuttavina meillä on hyvin toimeentuleva perhe, mies noin 40v ja nainen noin 35v. Heillä on kaksi lasta ala-asteella. Heillä on varallisuutta ja ulospäin he näyttävät onnellista (tai en tiedä vaikka olisivatkin onnellisia, ainakin lääppivät edelleen julkisesti toisiaan).

Nainen on viimeisen päälle huoliteltu, "missimäinen" ja pukeutuu usein provosoivasti (korkokengät, tiukat treenivaatteet lenkillä, kävelee lenkillä kuin astelisi jollain catwalkilla). Mies juoksee mm. maratoneja ja on kovakuntoinen ja laiha.

Olen seurannut heidän elämäänsä hyvin läheltä pitkään ja nainen on aiemmin hakenut huomiotani joillain toisarvoisilla asioilla, kuten "tuletko auttamaan tämän ja tämän ongelman kanssa". Etenkin silloin, kun olin korkeassa asemassa eräässä yrityksessä, hänen lähentelynsä suorastaan ahdisti. Sitten kun jouduin hetkeksi työttömäksi, hänen kiinnostuksensa minua kohtaan lopahti totaalisesti. Onneksi.

Keväällä sattui sitten sellainen tapaus, että hän tuli pyytämään itkien apuani koska häntä oli alettu kiristämään (hän tietää minun toimineen lakien parissa). Kiristys liittyi sellaiseen tapaukseen, että hän oli alkanut myydä itseään eräässä hotellissa seksitreffit.net sivuston kautta. Hänellä oli feikkinimi ja prepaid puhelin, joilla hän hoiteli asioitaan.

Oli kuitenkin käynyt siten, että eräs uusi asiakas olikin tuntenut kuka hän oli. Ilmeisesti "hierojat" sopivat jonkin merkin, kuten ruusu rinnassa, jolla he tietävät poimia hotellin aulasta asiakkaansa.

Tässä tapauksessa asiakas oli kääntynyt takaisin ovelta nähdessään tuntemansa naisen ja alkanut kiristämään häntä mm. haluten kuvata salaa kun hän hoitelee asiakkaita yms. tai muuten hän kertoo kaikille naisen työpaikalla, harrasteissa, naisen miehelle, mitä hän puuhailee.

Naisen mukaan hänellä oli 4-5 asiakasta per ilta, hinta 300 euroa per asiakas. Miehelleen hän oli kertonut menneensä kavereidensa luokse, eli mies ei vielä tuolloin tiennyt mitään naisen touhuista. Nyt hän tietää, koska oli pelännyt, että kiristäjä ottaa ensin yhteyden ja oli kertonut miehelleen.

Laillinen neuvoni oli se, että hänen ainoa rikoksensa on verojen maksamatta jättäminen. Hän ei ole ihmiskaupan uhri ja näin ollen rikoslaki ei häntä koske.

Olen itse naimisissa eikä minua kiinnosta vieras nainen, ei edes sellainen, joka olisi seksikkäämpi kuin vaimoni. Minun kohdallani tärkeintä naisessa on luottamus, arvostaminen ja älykkyys. Eikä minua kiinnosta heittää vuosien yhteiselon aikana saavutettua henkistä pääomaa roskiin ja aloittaa alusta.

En voi käsittää, miten kyseinen pariskunta elää edelleen ulospäin onnellisena, ilmeisesti siten, että nainen myy edelleen itseään ja siten, että mies tietää siitä. Raha tuskin on motiivi, koska heillä molemmilla on hyvät tulot.

Kysymykseni on siis se, miten enää tässä maailmassa voi luottaa mihinkään, jos kerran hyvin toimeentulevat, onnelliset äiditkin jo alkavat myydä itseään? Miten vaimoa valitsevat miehet voivat tunnistaa tällaisen naisen?
 
Häiritsee aika lailla tuo ilmaus itsen myymisestä, vaikka henkilö myy vain seksiä. Ihmisen minuus ei ole sidoksissa ainoastaan hänen seksuaalisuuteensa ja syihin harrastaa seksiä.

Perheellisten naisten seksin myyminen on kaiketi paljon harvinaisempaa kuin perheettömien. Syyt lienevät kuitenkin samat: Helppoa rahaa ja uteliaisuus, joka ajaa kokeilemaan. Vaimoa valitsevat miehet voivat vain hyväksyä sen tosiasian, etteivät voi varmuudella tietää kaikkea tämän menneisyydestä, ellei nainen itse halua kertoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
m1es
Ehkä tässä saatiin esimerkki siitä "seksittömästä" avioliitosta. Kun keskinäistä seksiä ei ole, on miehelle ok, että nainen hakee jännitystä/rahaa/seksiä kuvatulla tavalla. Ja onhan sekin mahdollista, että mies on naisen entinen asiakas eli bisnes on aina ollut mukana kuvioissa.
 
m1es
Peyote, minä en olisi tuossa kuviossa onnellinen, mutta toisista on paha ottaa selvää. Ja tälläkin palstalla on keskustelijoita, jotka uskovat onnellisuuden olevan rahaa ja tavaraa - ehkä sitten luksusseksillä hankittuna?
 
vierass
Niin, etta mihin sita voi enaa luottaa, kun keski-ikaistyvat, provosoivasti ikaisekseen pukeutuvat ja oudolla tavalla huomiota naapurin aijilta hakevat erikoiset naisetkaan eivat ole niita luotettavia vaimoja vai mita sanoitkaan.. Eiko sinulla ole ihmistutkaa vai miksi yleistat yhdentyyppisia ihmisia koskevat satunnaistapaukset koskemaan koko naissukupuolta? Ihmiset, myos naisetkin, ovat katsos erilaisia.
 
vierass
Eihan tuossakaan ollut sinusta "onnellisuuden takeena" kuin raha ja missimaisyys ja kova kunto ja laappiminen julkisesti, joka on huomiotahakevien peruskauraa. Loppu oli allotysta. Mika sinulta siis vei uskon naisiin?
 
endis
Pitäisikö tästä päätellä se, että ulkonäkökeskeinen, statushakuinen nainen on sellainen jota ei kannata harkita pysyvään suhteeseen? Eli miehen tulee hakea tavallisen näköistä naista, ei pantavaa naista.

Onneksi ei sentään tarvita siveysvöitä, mutta jotain vastaavaa on kehitteillä: häpyalueelta voidaan erottaa bakteerikannat ja päätellä kuinka monelta eri ihmiseltä ne ovat lähtöisin (bakteerikantojen mutaatioiden perusteella).
 
lisäluksusta elämään
Minä tykkään seksistä ja siihen on kiva saada välillä vaihtelua. Mitä järkeä on tehdä sitä ilmaiseksi, jos kerran samalla voi tienata isot rahatkin. Voisin hyvinkin ryhtyä tekemään tuollaista vähän pienemmässä mittakaavassa eli hankkisin muutaman mukavan ja turvallisen vakiasiakkaan ja pitäytyisin niissä.
 
Kun kysyit MIKÄ saa naisen myymään seksiä, vastaan siihen omasta kulmastani.

Jos ollisin niin ahtaalla, eikä mikään taho auttaisi minua/ perhettä, pitkän harkinnan jälkeen käyttäisin tämän kortin.

Ensinnäkin miehelläni on sellainen suojelusvaisto, ettei ikinä päästäisi mihinkään tuollaseen hommaan. Hän varmasti itse yritttäisi myydä seksiä ensin, jotta voisi pelastaa perheensä.

Mene ja tiedä, mikä heidän sisältönsä tässä on.
 
AsianLover
Alkuperäinen kirjoittaja lisäluksusta elämään;30200774:
Minä tykkään seksistä ja siihen on kiva saada välillä vaihtelua. Mitä järkeä on tehdä sitä ilmaiseksi, jos kerran samalla voi tienata isot rahatkin. Voisin hyvinkin ryhtyä tekemään tuollaista vähän pienemmässä mittakaavassa eli hankkisin muutaman mukavan ja turvallisen vakiasiakkaan ja pitäytyisin niissä.
Tämä kiteyttää ongelman: onko oikeasti niin, että nykySuominainen on sellainen, että sille pitää olla tuhatviisisataakolmekymmentäneljä panoasentoa, viisituhatta miestä ja kaikilla norsun kärsän kokoinen kyrpä? Mikä Suominaisessa on vialla? Miksi itämaiset naiset tyytyvät hyvään mieheen sellaisena kuin he ovat?
 
70-luvun tuote
Iskurista olen naista etsinyt ja monelle kirjoittanut. Maksulliset naiset vastaa hetimiten ja minä ne ylläpidolle ilmoitan. Ylläpito poistaa ne iskurista ja hep! pian on samat maksulliset itseään kauppaamassa.
 
lisäluksusta elämään
Tämä kiteyttää ongelman: onko oikeasti niin, että nykySuominainen on sellainen, että sille pitää olla tuhatviisisataakolmekymmentäneljä panoasentoa, viisituhatta miestä ja kaikilla norsun kärsän kokoinen kyrpä? Mikä Suominaisessa on vialla? Miksi itämaiset naiset tyytyvät hyvään mieheen sellaisena kuin he ovat?
Samanlaisia ovat suomimiehetkin. Miehet tykkäävät eri asennoista ja varmaan myös erilaisista naisista ja tiukan pildenkin perään moni on. Mitäs ihmeellistä tai uutta tässä muka on? Mukavaa se vain on, kun seksi maittaa puolin ja toisin.
 
DDr
Alkuperäinen kirjoittaja lisäluksusta elämään;30204092:
Samanlaisia ovat suomimiehetkin. Miehet tykkäävät eri asennoista ja varmaan myös erilaisista naisista ja tiukan pildenkin perään moni on. Mitäs ihmeellistä tai uutta tässä muka on? Mukavaa se vain on, kun seksi maittaa puolin ja toisin.
Kyllä kyllä, mutta mies ei saa siitä maksua.

Ehkä pitäisikin alkaa pyytämään jokaisesta naiselle suoritetusta "miesten työstä" maksu luonnossa, niin olisi kivempaa :)
 
Itämaiset naiset
Tämä kiteyttää ongelman: onko oikeasti niin, että nykySuominainen on sellainen, että sille pitää olla tuhatviisisataakolmekymmentäneljä panoasentoa, viisituhatta miestä ja kaikilla norsun kärsän kokoinen kyrpä? Mikä Suominaisessa on vialla? Miksi itämaiset naiset tyytyvät hyvään mieheen sellaisena kuin he ovat?
Hehehe, itämaisista naisista tietävänä tiedän myös, että heillä on paljon rakastajia, ovat taitavia valehtelemaan.
 

Yhteistyössä