Livboxista

  • Viestiketjun aloittaja "lila"
  • Ensimmäinen viesti
"Minna"
On liian kallis sisältöönsä nähden, vaikka muuten paketista tykkäsinkin. Tuotteiden kokojen kanssa johdetaan harhaan, koska kuvissa on kokonaisia hajuvesipulloja eikä niitä muutaman millilitran koeputkia, joita tuoksut oikeasti ovat.
 
Mä tilasin muutaman kuukauden ajan ja sain kyllä sille rahalle vastinetta muutaman onnistuneen täysikokoisen pakkauksen muodossa. Muuten ihan tykkäsin, mutta just nää pienet testeripussit ja varsinaisten meikkien vähyys sai mut lopettaan tilaukseni. Mä en tarvi joka kuukausi uutta pikkurasvaputelia ja oudonväristä kynsilakkaa, se yks nappituote riittäis ja jatkossa ostan sen kaupasta itse valiten :D Jos joku edullinen tarjouskampanja (välillä ollut näitä 3kk/30€?) tulisi saattaisin tosin harkita tilausta :)
 
"Sirkkeli"
Harvemmin on hintansa väärti. Pitää ottaa huomioon, että sieltä kun tulee väärän väristä meikkiä tai olet allerginen esim. silikonille, niin sen saa jo heti laskea pois paketista. Mulla kun tuli muutaman kerran huulipuna, niin se oli sen väristä, ettei sitä väriä käytä kukaan. Ja ne koot. Ne on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pieniä.
 
"Huu"
Mun mielestä on ollut hitansa väärti lähes joka kerran. Toki hutejakin mahtuu joukkoon, mutta pääsääntöisesti sisällöt on olleet kivoja. Ja vaikka monet on niitä testerikokoja, on jokaisessa paketissa myös täysikokoisia tuotteita useita.
 
alöskjff
Pääosin hintansa väärti. Mulle on nyt 3 livboxia tullut ja niistä viimeisin on ollut paras. Jokaisessa tosin on ollut jotain todella kivaa ja muutama turhuuskin on joukkoon mahtunut, mutta mitä siitä. Mulle ei hajuvesiä ole tullut, kuin yksi hajunäyte, mutta en edes käytä hajuvesiä, joten siksi niitä varmaan olekaan. Normaalikokoinen kynsilakka on ollut kiva, kun värikin oli tosi kiva ja pieni purkki bodyshopin rasvaa, josta riittää moneksi kerraksi, samoin silmänympärysvoide on todella riittoisa purkki. Itse olen ainakin tyytyväinen ja boxi saa tulla joka kuukausi.
 

Yhteistyössä