Suomalaiset: Lopetetaan kaikki muslimien tukeminen!

  • Viestiketjun aloittaja vetoomus
  • Ensimmäinen viesti
vetoomus
Rakkaat suomalaiset. Älkää enää tukeko millään lailla muslimimaita tai muslimeja missään suhteessa mihin pystytte vaikuttamaan.
Älkää esim. matkustako Turkkiin ja maihin jotka ovat muslimivoittoisia.

Vedotaan eduskuntaan ja päättäjiin että pakolaisten kiintiöt on lopetettava paitsi kristityt ja muut uskonnot ovat poikkeus. Ei YHTÄÄN muslimia enää Suomeen! Ja Suomessa olevia on alettava palauttamaan kotiin, sehän se pakolaisuuden tähtäin pitäisi muutenkin olla.

Jyrkkä EI.

Emme siedä enää ihmisten kiduttamista julmasti, teloittamista, terrorismia, naistensilpomista, naisten alistamista, lasten raiskaamista emmekä mitään muutakaan barbaaria toimintaa jota tuo uskonto harjoittaa.

Sanoudutaan siitä irti ja jokainen on velvollinen omalla tahollaan tekemään parhaansa että tämä syöpä saadaan kitkettyä pois keskuudestamme!

Ei ole enää aika vain hyssytellä ja nyhjätä ja voivotella. Muslimit etenee koko ajan määrätietoisesti, nyt on meidän aika tehdä sille STOPPI!
 
Aamun uutisia lukiessa kieltämättä alkaa pelottaa tuo tiettyjen muslimiryhmien maailmanvalloitus. Olishan se hyvä, kun nuo saataisiin pysäytettyä. Taitaa vaan olla keinot väihissä. Menee tuo touhu pahemmaksi vuosi vuodelta.
 
vetoomus
Ajateltiin perheen kanssa tänä kesänä että jos matkustettaisiin Turkkiin kun muualle ei ollut varaa. Mutta nyt olen päättänyt etten aio millään tavalla tukea tuota maata, olemme mieluummin vaikka matkustamatta kuin menemme sinne.

Ja tästä lähin en aio enää kohdella suopeasti suomalaisia muslimeja enkä katsoakaan ystävällisesti vaikka kuinka olisivatkin "maltillisia". Nyt meni kuppi nurin ja aion itse sanoutua irti tuosta ihmisryhmästä joka ei kunnioita toisten ihmisten elämää pätkääkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30200776:
muslimi ei ole automaattisesti terroristi.
vaikka mulla vähän rasistin vikaa onkin niin yhtään ei häiritse rauhallisesti lakien mukaan elävät muslimit.
Tavallaan mua ei häiritse ne maltilliset tyypit... mutta tavallaan mua ahdistaa se niidenkin alistamisen ja pakottamisen kulttuuri.
 
vetoomus
Ainiin, pitää lopettaa myös pizzojen ja kebabien ostaminen paikoista jotka muslimit omistaa. Se hiukan kirpaisee mutta ehkäpä niitä tekee jotkut muutkin. Enää en muslimeille ropojani kanna!
 
Näitä uhreja pitää auttaa ja he ovat usein muslimeja. Hiljaa sivusta seuraaminen on hyväksyntää.
Mun mielestä oli jotenkin sairasta, kun luin muslimiäidistä, jonka mies oli niin sairas, ettei voinut Suojella perhettään. Äiti vei tyttärensä aina yksitellen pesulle johonkin pidemmän matkan pääthän. Jatkuvasti sai pelätä, että tytöt raiskataan ja jos ne raiskataan, niin suvun miehet kivittää ne tytöt hengiltä.
Toi koko touhu on niin järjetöntä.
 
vetoomus
Näitä uhreja pitää auttaa ja he ovat usein muslimeja. Hiljaa sivusta seuraaminen on hyväksyntää.
Kuolleita on myöhäistä auttaa ja monikaan sitä apua ei itse edes halua (esim. tuo silpominen on ihan naistenkin hyväksymä juttu).

Mitäpä jos kerrankin oltais ihan hyvällä omallatunnolla sen verran itsekkäitä että autetaan omaa kansaa ensin ja katsotaan sitten mihin rahkeet riittää. Maailmassa on paljon muitakin autettavia.

Tietenkin jos esim. kaltoinkohdellut naiset tulevat hakemaan jostain apua, se heille suotakoon kuten suomalaisäideille turvakotien tapaan MUTTA siinä on oltava ehdoton että alistavaan mieheen on suhde lopetettava heti. Aivan kuten suomalaisäitienkin. Ei suomalaisetkaan äidit saa pitää yhteyttä väkivaltaiseen mieheen tai lapset viedään.
 
Sunni
Mun mielestä oli jotenkin sairasta, kun luin muslimiäidistä, jonka mies oli niin sairas, ettei voinut Suojella perhettään. Äiti vei tyttärensä aina yksitellen pesulle johonkin pidemmän matkan pääthän. Jatkuvasti sai pelätä, että tytöt raiskataan ja jos ne raiskataan, niin suvun miehet kivittää ne tytöt hengiltä.
Toi koko touhu on niin järjetöntä.
Tavalinen muslimi joka ei ole äärimuslimi joutuu pelkämään ja pelkää äärimuslimia koska fundamentalismi on kamala asia. Kakki tavallinen sunni ja shiia muslimit halua elää rauhassa ja halua hyvä tulevaisuus lapsille.
 
Tavallaan mua ei häiritse ne maltilliset tyypit... mutta tavallaan mua ahdistaa se niidenkin alistamisen ja pakottamisen kulttuuri.
saattaahan se muslimi ajatella eurooppalaisesta että ompas kamalaa elää niinkun "lehmä pellossa" ja on täysin tyytyväinoen olemiseensa.
kumpi sitten on oikeassa, siitä ei ole tietoa.

mikäs ihmeen musliminystävä minusta tuli yhtäkkiä. :O
 
dddd
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30200776:
muslimi ei ole automaattisesti terroristi.
vaikka mulla vähän rasistin vikaa onkin niin yhtään ei häiritse rauhallisesti lakien mukaan elävät muslimit.
Vaikenemalla se hiljainen siipi hyväksyy myös äärimuslimien toiminnan. Se puoli saa mellastaa ihan rauhassa, eikä kukaan tee asialle mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
dddd
Katoin juur tallentamanii dokumentin Turkista. Se tuli televisioista joskus kesällä. Turkissa kunniamurhat ovat yleisiä edelleen maaseudulla. Arviolta 5000 naista kuolee niiden takia joka vuosi. Tietoa on vaikea saada, kun kaikki vaikenevat asiasta. Nykyään, kun Turkki haluaa EU:n jäseneksi on rangaistuksia kiristetty. Kunniamurhasta on saanut 7 vuoden vankeustuomion, tulevaisuudessa mahdollisesti jopa elinkautisen.

Pojat aivopestään jo lapsena siihen, että heidän tehtävänsä on puolustaa suvun kunniaa (tappamalla vaikka äitinsä tai siskonsa). Kaikki eivät halua tehdä kunniamurhia, mutta silloin yhteisön painostus iskee päälle ja uhataan tappaa muita perheenjäseniä, jos mies ei suostu esim. tappamaan siskoaan tai tytärtään. Kun lakeja on kiristetty, niin yllättäen nuorten naisten itsemurhien ja itsemurhayritysten määrä on kasvanut. Todellisuudessa kunniamurhia yritetään nyt verhoilla itsemurhiksi. Yhdessäkin tapauksessa nuorta naista oli ammuttu isänsä aseella päähän ja tämä todettiin itsemurhaksi, vaikka tuskin se on totuus. Myös naisia painostetaan tappamaan itsensä tai jos eivät tee sitä, niin sitten uhataan tappaa muita sukulaisia.

Aivan sairas kulttuuri.
 
dddd
Tuntuupa todella turvalliselta lähettää lapset kouluun tällaisten imbesillien jälkeläisten sekaan ihanassa kotimaassamme. Että siitä vain kaksinaismoralismia koulukiusaamiseenkin, vai kuinka.
8-vuotias tyttö lähti yökylään - katosi oudosti - Ilta-Sanomat

Ennen mamujen maahanryntäystä täällä uskalsikin vielä päästää lapset turvallisin mielin koulutielle, mutta ei enää. Useimmissa muslimimaissa ei kunnioiteta ja arvosteta tyttölapsia, kuten täällä Suomessa. On vain ajan kysymys, koska täälläkin vanhemmat joutuvat kuskaamaan lapsensa kouluun ja hakemaan sieltä pois turvallisuussyistä.
 
Pessimisti
Mun mielestä oli jotenkin sairasta, kun luin muslimiäidistä, jonka mies oli niin sairas, ettei voinut Suojella perhettään. Äiti vei tyttärensä aina yksitellen pesulle johonkin pidemmän matkan pääthän. Jatkuvasti sai pelätä, että tytöt raiskataan ja jos ne raiskataan, niin suvun miehet kivittää ne tytöt hengiltä.
Toi koko touhu on niin järjetöntä.
Mun käy sääliksi ihan Suomessakin olevat muslimit kun heti kun alkaa vähän näyttää naiselta niin heitetään säkki päälle ja huivi päähän. Ei käynyt kateeksi tämänkin kesän helteillä katsella kun lenkkipolulla tuli jotain 14v tyttöjä vastaan täysissä tamineissa, vaatteet tietysti päästä jalkoihin. Myös se sisäkuri on jotain ihan käsittämätöntä miten lapsia alistetaan kotona ja sitä kulttuuria, jonka keskellä he elävät demonisoidaan.
 
pelkurit
Aivan, minunkin lastani jahdattu nico-petterien toimesta koulutiellä alakouluikäisenä vain uskonnon takia, sillä supisuomalaisia me olemme ja siltä näytämme. Mutta muslimit kun on niin kauheita, että nico-petteritkin tietää jo kymmenvuotiaina oikeutensa ahdistella pienempiään koulutiellä.
 
Mun käy sääliksi ihan Suomessakin olevat muslimit kun heti kun alkaa vähän näyttää naiselta niin heitetään säkki päälle ja huivi päähän. Ei käynyt kateeksi tämänkin kesän helteillä katsella kun lenkkipolulla tuli jotain 14v tyttöjä vastaan täysissä tamineissa, vaatteet tietysti päästä jalkoihin. Myös se sisäkuri on jotain ihan käsittämätöntä miten lapsia alistetaan kotona ja sitä kulttuuria, jonka keskellä he elävät demonisoidaan.
Joo. Tä näiden touhu on niin julmaa ja sairasta. Mun nähdäkseni suurimmalla osalla muslimeita kulttuuriin liittyy aina naisten alistamista ja nöyryyttämistä. Kaikenlaista pakottamista. En pidä siitä. Se ei vaan sovi suomeen, ja tuskin kukaan suomalainen sellaista toimintaa tänne haluaa, vaikkei siinä mitään "rikollista" tapahtuisikaan.
 

Yhteistyössä