Olenko mielestänne huono äiti?

  • Viestiketjun aloittaja Äideistäparhain?
  • Ensimmäinen viesti
Äideistäparhain?
Tyttärelläni oli syntymäpäivä 2 päivää sitten ja hän sai sukulaisiltaan yhteensä 200E rahaa. Tyttö lähti bilettämään ja jätti puolet rahoista kotiin, jolloin minä rahattomana kävin hänen lompakollaan. Eikä ole edes ensimmäinen kerta. Tyttäreni ovat 12v ja 17v. Molemmilta lainaan useaan tahtiin..Joskus vain huomaan etten edes mainitse lainaavani vaan otan. Tänään aamulla kuulin huutoa vanhimmalta tyttäreltä että missä hänen rahat on. Tuli vähän huono omatunto kun ei mulla ole rahaa maksaa hänelle niitä, vaikka hän tarvitsisi niitä tänään. Ja huomaan loppuenlopuksi itse yrittäväni olla uhri riita tilanteessa kun rahoja pyydetään takasin ja suutun...
 
V.ieras
Rahat ovat tytön. Sulla ei ole lupa niihin koskea!

Ja kyllä sua jokseenkin huonona voi pitää, jos et pysty elämään niin, että itselläsi olisi aina jonkin verran rahaa käytössä. OMIA rahoja, ei lapsilta pöllittyjä!

Ja sulla ei ole oikeutta loukkaantua kun lapsi sulle suuttuu VARASTETTUASI hänen rahojaan!!
 
viieras
Mietitäänpä toisinpäin. Tyttäret varastaisivat tasaiseen tahtiin sun lompakosta rahaa ja vetäisivät pultit, jos yrittäisit saada rahasi takaisin. Se olisi vielä jotenkin ymmärrettävämpää niin päin, mutta tuskin kovin kauaa katselisit. Tosin jos olisin sun tytär, niin olisin jo opetellut piilottamaan rahani...
 
Mua nyppii anoppi joka lainaa mieheltäni rahaa lähes joka kuukausi.. Maksaa joo takasin silloin kun on sovittu, mutta appivanhemmat on molemmat työssäkäyviä ihmisiä ja meillä tekee tiukkaa ja ollaan yhden palkalla.

Ilman lupaa "lainaaminen" on varastamista, kyllä jos olisin sun tyttäres, niin pillottaisin rahani. Mitä varten otit tytöltäsi rahaa? Ruokaa, laskuihin vai ihan turhanpäiväseen hömpötykseen?
 

Yhteistyössä