Tein tänään ratkaisun!

ja avioero tulossa. Huomenna lähden keskustelemaan asunnosta. Olo on aika helpottunut :). En valitettavasti enää halua elää miehen kanssa joka ei ole ikinä kotona, vuoden aikana näin häntä muutama krt vain ja joka pudottanut minulle aikamoisen pommin hartioille vielä kaupan päälle. Tärkein on minä ja lapset, miehiä on vaikka kuinka paljon, sekä olen nainen kenellä aina joku on ollut jonossa. Haluan vain avautua ja haluan samalla sanoa kenellä on sama tilanne ettei näitä miehiä todellakaan kannattaa stressaa eikä pelätä miten monien lasten kanssa pärjää, jokainen voi olla vahva ja jokainen heikko, valintoja nekin ovat sekä jokainen valitse haluako hän kestää jotain miestä vai kärsiä pelon vuoksi että jää yksin. Mä valitsen tien ja tein aikoja sitten päätöstä etten jää roikkumaan jos joku vastava tilanne tulee, elämä on liian lyhyt siihen.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti-vm73
[QUOTE="tiina";30201818]Paljonkos haluat lohkaista miehen omaisuudesta itsellesi?[/QUOTE]

En halunnut ikinä mitään exästä (hänelle jäi kaikki) enkä halua mitään ko miehestä. Jos lähden niin lähden vain omien kanssa :). Mä osan ihan hyvinkin omiakin tehdä.
 
tintt
Kuinka mones mies tämä nyt oli? Olen ollut jonkun aikaa pimennossa, niin en oikein ole pysynyt mukana. Onko tämä tuleva lapsi nyt saman miehen kanssa kun nuorimmaisesi?

Rohkea olet. Onnea valitsemallesi tielle. Olen salaa ihannoinut naisia, jotka pystyvät olemaan tarpeeksi "itsekkäitä" ja laittamaan omat tarpeet edelle. Itse en ole saanut lähdettyä liitosta, jossa en ole onnellinen, mutta kaikki kuitenkin muuten hyvin..
 
Kuinka mones mies tämä nyt oli? Olen ollut jonkun aikaa pimennossa, niin en oikein ole pysynyt mukana. Onko tämä tuleva lapsi nyt saman miehen kanssa kun nuorimmaisesi?

Rohkea olet. Onnea valitsemallesi tielle. Olen salaa ihannoinut naisia, jotka pystyvät olemaan tarpeeksi "itsekkäitä" ja laittamaan omat tarpeet edelle. Itse en ole saanut lähdettyä liitosta, jossa en ole onnellinen, mutta kaikki kuitenkin muuten hyvin..
Tämä on toinen mies :).

Monet eivät uskalla. Mun äiti aina sano minulle koska teki paljon virheitä elämässä, että ei kannattaa jäädä roikkumaan, kun joskus vanhana tulee olo että miksi en tehnyt sellaista ratkaisua nuorena vielä, miksi jäin liitossa kun tuntunut pahalta. Kyllä voin sanoa pieni pelko kävi minullakin läpi, mutta se on vain pelko, todellisuus voi olla kuitenkin aivan jotain muuta.
 
vierasss
Ylläripylläri, veikkaukseni avioliiton kestosta taisi heittää vain puolella vuodella. Nyhdä miehestä nyt kaikki rahat mitä saat irti vai ehditkö elämäntyylilläsi tuhlata jo ne kaikki? Pommi oli että tuhlaamisesi täytyy loppua koska rahaa ei enää ole...? Saat opetella sitten todellista arkea yh:na - ai niin sun äitisihän hoitaa lapsesi, joten voit heittää syntyvän lapsesi hänelle hoitoon ja lähteä etsimän uutta miljonääriäpeppua heiluttamalla. Sääliksi käy kyllä lapsiasi :(

Aika ailahteleva sä kyllä oot, viime viikolla vielä hehkutit miehesi ihanuutta ja työteliäisyyttä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
Ylläripylläri, veikkaukseni avioliiton kestosta taisi heittää vain puolella vuodella. Nyhdä miehestä nyt kaikki rahat mitä saat irti vai ehditkö elämäntyylilläsi tuhlata jo ne kaikki? Pommi oli että tuhlaamisesi täytyy loppua koska rahaa ei enää ole...? Saat opetella sitten todellista arkea yh:na - ai niin sun äitisihän hoitaa lapsesi, joten voit heittää syntyvän lapsesi hänelle hoitoon ja lähteä etsimän uutta miljonääriäpeppua heiluttamalla. Sääliksi käy kyllä lapsiasi :(

Aika ailahteleva sä kyllä oot, viime viikolla vielä hehkutit miehesi ihanuutta ja työteliäisyyttä ;)
Valitettavasti se pommi ei ollut sellainen ;D. Sekä se ei olisi ollut mikään pommi, kun sanoin jo että teen itsekin rahoja ja osan nekin tehdä. Kyllä kuin yrittäjä hän on hieno, hän tekee kaiken että asiakkaat ja muut yhteistyökumpaanit olisivat tyytyväisiä, mikä on hienoa. Mutta perhe ei kauheasti kiinnosta, se on aikamoista jo jos on niin työnarkomaani ja ei voi kun muutama krt vuodessa joskus täällä olla, pommi ettei se asiaa muutu, päinvastoin nyt tulossa sellaisia keikkoja että tuntu tuskin ikinä näe koko miestä. Tarvitsenko mä sellaista neljän lapsen kanssa? No en todellakaan. Koska en ole riipuvainen hänestä enkä kenestä että jotain sellaista voin kestä. Sanoin jo silloinkin että naisena mulle on tärkeä myös läheisyys ja noin en vitsi vietää koko elämän ja on kun jonossakin vaikka minkälaisia, luusereita ja machoja jos tarvitsen ja vaikka ei olisikaan tai en olisi halunnut miestä, niin parempi jo yksin olla kun näin.
 
Pistätkö pilit pussiin lopuistakin perustamistasi yrityksistä kun rahat loppu?
Vielä kerran, pahoittelen mutta omat yritykset tuottavat suht riitävästi, siksi yks myinkin pois kannattavuuden takia se meni nopeasti myynttiin :). Itsellä kun aika ei ollut joka paikkaan kun täällä monta muuta suunnitelma. Eli voit jo rauhoittua sun pakkomielen kanssa.
 
vdgagsd
Miksi et tehnyt ratkaisua aiemmin vaan menit naimisiin ja teit kaksi lasta miehelle jonka tiesit alusta lähtien olevan työnarkomaani (kerroit jo alussa täällä)? Oletitko tilanteen muuttuvan jotenkin ajan myötä? Miten oletat elämänlaatusi paranevan 4 lapsen yksinhuoltajana?
 
Miksi et tehnyt ratkaisua aiemmin vaan menit naimisiin ja teit kaksi lasta miehelle jonka tiesit alusta lähtien olevan työnarkomaani (kerroit jo alussa täällä)? Oletitko tilanteen muuttuvan jotenkin ajan myötä? Miten oletat elämänlaatusi paranevan 4 lapsen yksinhuoltajana?
Tähän kun en voi vastata. Nämä miksi kysymykset on ihan turhia. Kyllä yksinhuoltajana on parempi elämäntilanne tulee olemaan, uskon ainakin niin :). Enkä tiedä edes olenko kauan yksinhuoltajanakin.
 

Yhteistyössä