Omena vartalo-tuhoon tuomittu?

  • Viestiketjun aloittaja ------------
  • Ensimmäinen viesti
------------
Voiko kukaan pitää sitä seksikkäänä? Itselläni on se mitoilla 170/70. Mikä olisi hyvä paino omppuvartaloiselle? Tosiaan omistan leveän vyötärön, kaikki menee vyötärölle. Olen todella masis tämän vartalon mallin takia. Onko muita samassa tilanteessa?
 
"Pallomaha"
Itselläkin kaikki mahassa ja vyötäröllä. Ruokavalio ja treeni, luulisi että se voisi auttaa - tai ainakin aion itse sitä kokeilla. Olen itse vieläpä melkein alipainoinen ja SILTI vatsa on ihan kauhea pallo :( Kyllä se itseäkin välillä masentaa, mutta tuo treeni ja ruokavalio vielä kokeilematta...
 
Pallomaha2
Sama juttu kuin edelliselläkin puhujalla. Ihan normaalipainoinen olen, ehkä jopa siellä alarajoilla, mutta pallovatsa on
ja pysyy. Itsellä treeniä takana jo nelisen vuotta ja vatsalihaksetkin on....siellä jossain, kun vain saisi kaivettua ne sieltä esiin :p Nyt olen hyvällä alulla 2/5 dieetissä, tämä tuntuu minulle sopivalta ja painokin on pudonnut. Kun voisi vielä valita sen kohdan kehostaan, mistä se massa lähtee....
 
ap....
itse olen skeptinen. Ei vartalotyyppiä voi muokata. Jos on tietynlainen vartalo niin se pitää vain hyväksyä. Ei siihen ole muuta keinoa. Edes rasvaimu tai mikään ei auta tähän onnettomaan vartalotyyppiin.
 

Yhteistyössä