Mun syöminen on riistäytynyt käsistä

  • Viestiketjun aloittaja epämiellyttävä kroppa
  • Ensimmäinen viesti
epämiellyttävä kroppa
koskaan en ole ollut mitenkään kova syömään tai makean perään. Nyt tuntuu että mielessä ei pyöri muuta kuin ruoka. Varsinkin kun huomasin että paino nousee kokoajan tasaisesti. Yritän olla syömättä liikaa mutta mitä enemmän yritän olla syömättä sitä enemmän syön. 2,5-vuoden sisällä on paino noussut 6kg. Jos vielä kilon nousee olen bmin mukaan lievästi ylipainoinen. Kaikki mun kevennys yritykset on menny päin helkkaria. Ennen harrastin paljon liikuntaa, hyötyliikuntaa oli PALJON ja stressiä huomattavasti vähemmän. Niin ja ennen en käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Tiedän ettei kukaan voi heilauttaa taikasauvaa niin että alkaisin laihtumaan mutta jotenkin en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä...
 
ap.
Syödä vähemmän = kokeiltu on eikä paino tippunut
Liikkua enemmän pitäisi joo mutta on niin vaikeaa päästä alkuun. Varsinkin täällä maalla en ole vieläkään sopeutunut tänne.
 
jooojj
Lisää kasvisten ja hedelmien syöntiä. Katso ettei ruokailujen välille tule liian pitkää taukoa, jolloin tulee ahdettua kerralla liikaa. Vähennä hiilareiden syöntiä, ja korvaa niitä kasviksilla. Juo paljon vettä.

En tiedä sinusta, mutta minä oon huomannu näiden konstien toimivan.
 
samassa veneessä
Syödä vähemmän = kokeiltu on eikä paino tippunut
Liikkua enemmän pitäisi joo mutta on niin vaikeaa päästä alkuun. Varsinkin täällä maalla en ole vieläkään sopeutunut tänne.
Kokeilu ei riitä, vaan siitä pitää tehdä pysyvä muutos.

Minä olen lihonut kesän aikana 6 kg ja syömishimo vain jatkuu. Eipä siihen muu auta kuin rautainen itsekuri ja palaaminen terveellisiin elämäntapoihin.
 

Yhteistyössä