Miten jotkut voi olla ilman seksi viikkoja?

  • Viestiketjun aloittaja en tajua
  • Ensimmäinen viesti
endis
Olen ollut viikon ilman ja panettaa niin, että sattuu. Nään pelkästään seksistä unta ja joka toinen ajatus liittyy seksiin.
Päässäsi on vikaa. Sun mantelitumake kaipaa dopamiinia, johon olet fiksoitunut. Normaalisti jokaisen eliön tekee mieli siirtää geenejään tuleville sukupolville, mutta siihen harvemmin liittyy jatkuva yritys, vaan ovuaatiota seuraten.
 
erilaisuus
Aika helposti. Esim raskaana ei juuri edes haluta, ainakaan ekalla kolmanneksella. Voi mennä viikkoja ilman.

Eikä muutenkaan olla kovin peti-intoisia. 2-3 krt kuussa on ihan riittävä. Sitä harvempi tahti alkaa kyllä jo vaivaamaan.
 
en tajua
Ei kai tää ole mitenkään epänormaalia?
Kyllä mulla on ihan pikku kipua emätimessä jos pitää olla ilman, olen koko ajan kiihottuneessa tilassa jos menee viikko ilman seksiä. Ajatus ei toimi, ajattelen vaan panemista.
 
panjo
Ei kai tää ole mitenkään epänormaalia?
Kyllä mulla on ihan pikku kipua emätimessä jos pitää olla ilman, olen koko ajan kiihottuneessa tilassa jos menee viikko ilman seksiä. Ajatus ei toimi, ajattelen vaan panemista.
Tee vaikka "käsitöitä", josko olos siitä helpottuu.. Onpa vain elämässä tilanteita, jolloin on oltava ilman yhdyntää, muttei se tarkoita, että ilman seksiä.
 
harava?
[QUOTE="vieraana";30202636]:D Hanki apua... Nimim. VUOSIA ilman seksiä, eikä tee heikkookaan ;)[/QUOTE]

Scalett? Oliksko tarkalleen 9 vuotta ja 9 kk? kun sua on viimeksi työstetty?
 
Scalett? Oliksko tarkalleen 9 vuotta ja 9 kk? kun sua on viimeksi työstetty?
Mikä helvetti sua oikeen vaivaa?!? :headwall: Ooks oikiasti noin vitun vajaa. Ensinnäki tuo sun vittuulus meni päin persettä sen suhteen ku luulet mun tulleen raskaaksi. Toisekseen mä oon senki jälkeen eläny parisuhteen lapseni isän kans ja eron jälkeen seurustellu ja seurustelen tälläkin hetkellä. Että miks vitus mä olisin ollu ilman seksiä vuosia. Aika vitun tyhmä pitää ihmisen olla jos ei tajua, että sinkkuus ei tarkoota seksittömyyttä.

Helvetti tuollaasia paskapäitä ku sä!!! Eikä oo ensimmäänen kerta ku sä tuota vitun paskaa jauhat. Ei oo tervettä tuo sun touhus, ei terve ihminen mieti koska joku palstalaanen on saanu seksiä. Mee hoitoon tuo sun pakkomieltees kans. Ja aiva turha tulla vinkumaan mun vittumaasesta vastauksesta. Ei kiinnosta paskan vertaa teidän vinkumiset.
 
harava?
Mikä helvetti sua oikeen vaivaa?!? :headwall: Ooks oikiasti noin vitun vajaa. Ensinnäki tuo sun vittuulus meni päin persettä sen suhteen ku luulet mun tulleen raskaaksi. Toisekseen mä oon senki jälkeen eläny parisuhteen lapseni isän kans ja eron jälkeen seurustellu ja seurustelen tälläkin hetkellä. Että miks vitus mä olisin ollu ilman seksiä vuosia. Aika vitun tyhmä pitää ihmisen olla jos ei tajua, että sinkkuus ei tarkoota seksittömyyttä.

Helvetti tuollaasia paskapäitä ku sä!!! Eikä oo ensimmäänen kerta ku sä tuota vitun paskaa jauhat. Ei oo tervettä tuo sun touhus, ei terve ihminen mieti koska joku palstalaanen on saanu seksiä. Mee hoitoon tuo sun pakkomieltees kans. Ja aiva turha tulla vinkumaan mun vittumaasesta vastauksesta. Ei kiinnosta paskan vertaa teidän vinkumiset.
Hanki apua ja mene hoitoon pipipää.
 
kahvikirahvi
Mikä helvetti sua oikeen vaivaa?!? :headwall: Ooks oikiasti noin vitun vajaa. Ensinnäki tuo sun vittuulus meni päin persettä sen suhteen ku luulet mun tulleen raskaaksi. Toisekseen mä oon senki jälkeen eläny parisuhteen lapseni isän kans ja eron jälkeen seurustellu ja seurustelen tälläkin hetkellä. Että miks vitus mä olisin ollu ilman seksiä vuosia. Aika vitun tyhmä pitää ihmisen olla jos ei tajua, että sinkkuus ei tarkoota seksittömyyttä.

Helvetti tuollaasia paskapäitä ku sä!!! Eikä oo ensimmäänen kerta ku sä tuota vitun paskaa jauhat. Ei oo tervettä tuo sun touhus, ei terve ihminen mieti koska joku palstalaanen on saanu seksiä. Mee hoitoon tuo sun pakkomieltees kans. Ja aiva turha tulla vinkumaan mun vittumaasesta vastauksesta. Ei kiinnosta paskan vertaa teidän vinkumiset.
Ei välttämättä oo ihan tervettä, mutta onko tommonen ultimaterage jostain palstalle kirjoitetusta kommentista yhtään sen terveempää?
 
kahvikirahvi
Niin ku palstan mielestä tempperamenttiset ja nopiasti hermostuvat ihmiset on sairaita. Pitääs vain kiltisti niellä kaikki paska mitä niskaan kaadetaan. Ja vitut.
Saahan sitä olla tempperamenttinen ja nopeasti hermostuva, mutta silti pitäis joku raja olla mitä itekään sieltä suusta päästää. Samalle tasolle siinä vaan alentuu kun käy vastahyökkäykseen.
Pakko ei ole kaikkea niellä, mutta fiksumpaa olis ignoorata kommentit jotka käy hermoille. Interwebin ihmeellisessä maailmassa kuitenkin on vapaus valita painaako sitä entteriä vai ei, ja sillä painalluksella on väliä.

Mutta lopetan nyt tän keskustelun.
 
himokas
En minäkään ymmärrä. Ainakaan ilman minkäänlaista seksuaalista nautintoa, oma kiva mukaanlukien. Parisuhteessa en koskaan ole ollut kahta viikkoa kauempaa ilman (leikkauksen jälkeen) kumppanin huomiota ja itsetyydytystä ilman en tietääkseni ole ollut ikinä viikkoa kauempaa. Ei vain pysty. Seksi on parhaimpia asioita ja huikeimpia nautintoja elämässä ja ajatus ilman orgasmia olemisesta pidemmän päälle... ei ei ei. Aika pahasti sairas saisin olla, ettei kiinnostaisi, kerta usein lievitän kipujakin seksillä..
 

Yhteistyössä