Miksi valokuvat korostavat ihraa, mutta kuitenkaan esim. rinnat eivät näytä kuvissa suuremmilta mitä ne oikeasti on?

  • Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
hmph
Niin, tuossa otsikossahan se tulikin.
Otin eilen pitkästä aikaa niin sanottuja selfie -kuvia. Hämmästelen sitä, että muu kroppa näyttää paljon isommalta, mutta rinnat puolestaan vaikuttavat kuvissa pienemmiltä. :D
 
"Male"
Koska olet laardiaattori ja kaksiulotteisissa fotoissa ei lättänätissit edestä kuvattuna erotu laardivalumista. Eikä kyllä sivuiltakaan koska silloin löysä maha vie voiton.
 
vdldvwlqiu
[QUOTE="Male";30202783]Koska olet laardiaattori ja kaksiulotteisissa fotoissa ei lättänätissit edestä kuvattuna erotu laardivalumista. Eikä kyllä sivuiltakaan koska silloin löysä maha vie voiton.[/QUOTE]

Kaikilla läskeillä läski ei kerry mahaan, joten mistäs tiedät aapeellä olevan mahassa läskiä?!!! Et tiedä! Osalla kaikki on vaikka reisissä ja pepussa.
 
vierass
Koska peilikuva vääristää. Peilistä kuvittelet rintojesi olevan isommat kuin ne oikeasti ovat ja niiden läskien puuttuvan. Ihan kuten anorektikotkin näkevät itsensä peilistä lihavina.
 
"..."
Kuvassa ja peilissä kiinnittää huomiota eri asioihin, peilin edessä on helpompi poseerata ja kaikki kuvaustekniset seikat vaikuttavat tosiaan valokuvassa näkyvään lopputulokseen. Minä ainakin lihon sen verran hitaasti, että pää ei pysy peilikuvan mukana vaan onnistun näkemään itseni samoissa mitoissa kuin viisi vuotta sitten.
 
kjöh
[QUOTE="Piupiu";30203563]Minun kokemus taas on, että rinnat nimenomaan suurenevat valokuvissa. Ainakin minulla :D onneksi en ole sinkku ja treffipalstoilla. Joutuis miehet pettyyn :D[/QUOTE]

Varmaan suurenee juu kun pullistat niitä...
 

Yhteistyössä