Mikä noissa Ticket To Heaven haalareissa maksaa

  • Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä..
  • Ensimmäinen viesti
ei ymmärrä..
Lapsen kolmas talvi edessä ja aloin katsella välikausi- ja talvihaalareita. Yhtenäkään vuonna en ole ostanut Ticket To Heavenin haalareita enkä osta. En vaan ymmärrä miksi taaperolle pitää ostaa joka vuosi monen sadan euron haalareita. Tai ehkä ymmärtäisin jos ne todella olisivat hintansa arvoisia. Kamalat kuosit ja värit, ohuita lirukoita ja muutenkin jotenkin huonon näköisiä päällä.

Ja ei kyse ei ole kateudesta, olisi kyllä varaa ostaa kyseiset haalarit, mutta mielummin ostan vaikka Reiman tai Benettonin puolet halvempiin ja huomattavasti kauniimpiin haalareihin ja käytän loput rahat vaikka lapsen harrastuksiin ym.

Puistossa tuntuu että olet ihan kakkosluokan äiti jos ei Jani-Petterillä ja Irma-Annikilla ole kyseistä merkkiä. Lapsi on varmasti ihan yhtä onnellinen leikkiessään muunkin merkkisillä haalareilla. Tämä on joku ihme 2000-luvun trendi, että äidit pukevat lapsensa ylikalliisiin vaatteisiin ja sitten itseensä ei panosteta ollenkaan. Tottakai lapsella on oltava lämmintä ja kuivaa yllä, mutta panostakaa äidit myös itseenne ja uskaltakaa erottua massasta.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä..;30203568:
Lapsen kolmas talvi edessä ja aloin katsella välikausi- ja talvihaalareita. Yhtenäkään vuonna en ole ostanut Ticket To Heavenin haalareita enkä osta. En vaan ymmärrä miksi taaperolle pitää ostaa joka vuosi monen sadan euron haalareita. Tai ehkä ymmärtäisin jos ne todella olisivat hintansa arvoisia. Kamalat kuosit ja värit, ohuita lirukoita ja muutenkin jotenkin huonon näköisiä päällä.

Ja ei kyse ei ole kateudesta, olisi kyllä varaa ostaa kyseiset haalarit, mutta mielummin ostan vaikka Reiman tai Benettonin puolet halvempiin ja huomattavasti kauniimpiin haalareihin ja käytän loput rahat vaikka lapsen harrastuksiin ym.

Puistossa tuntuu että olet ihan kakkosluokan äiti jos ei Jani-Petterillä ja Irma-Annikilla ole kyseistä merkkiä. Lapsi on varmasti ihan yhtä onnellinen leikkiessään muunkin merkkisillä haalareilla. Tämä on joku ihme 2000-luvun trendi, että äidit pukevat lapsensa ylikalliisiin vaatteisiin ja sitten itseensä ei panosteta ollenkaan. Tottakai lapsella on oltava lämmintä ja kuivaa yllä, mutta panostakaa äidit myös itseenne ja uskaltakaa erottua massasta.
Mä en näe tarvetta erottua massasta mun lasten kuivana pysymisen kustannuksella. Eli ostan vedenpitävää lapsille. Reimaa tai Benettonia en taas pidä yhtään vähempää massatuotteena kuin Ticketiäkään.

Joo, yhdellä lapsella tulee tänä talvena olemaan Ticketin laskettelupuku. Muilla on sitten muuta vedenpitävää. Mä ostan sen mukaan mikä miellyttää, en sen mukaan että olisin änkyrä "en ainakaan tota osta" vaikka se miellyttäisi silmää ja omaisi ne ominaisuuden mitä tarvitsen.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Monen sadan euron?

Itse olen ostanut ko. merkin haalareita lapsilleni joka vuosi, mutta en ole vielä koskan törmännyt Ticketin "monen sadan euron" haalariin. Kyllä ne on aina alle 200€ maksaneet ovh:ltaan. Tosin en ole niistä normihintaa koskaan maksanut, sillä niitä saa paljon halvemmallakin. Viimeksi eilen naputtelin tilausta Tanskaan ja sain lapsille vaatetta -40% hintaan.

Mielestäni ne ovat hintansa arvoisia. Tosin itse en osta niitä "ohuita lirukoita", vaan niitä paksumpaa kangasta olevia ulkovaatteita. En tiedä tuleeko tämä nyt yllätyksenä ap:lle, mutta kaikkia Ticketin ulkovaatteita ei tosiaan valmisteta samasta kankaasta.

Osa kuoseista on rumia (millä merkillä näin ei olisi?) mutta ainakaan toistaiseksi en ole niitä ostanut, vaan olen ostanut niitä kuoseja, joista pidän. Ja joista lapset pitävät.

Se, että mikä haalari sopii kenellekin, riippuu lapsen mallista. Joten aikamoista yleistämistä, että ko. haalarit olisivat kaikkien lasten päällä huonon näköisiä. Ja edelleen, niitä haalareitakin on saatavana eri kuosin ja kankaanlaadun lisäksi myös eri mallisina.

Sun mielestäsi Reiman haalarit ovat huomattavasti kauniimpia, kuin Ticketin. Mä olen eri mieltä. Tosin pitää myöntää, että Reima on kyllä kehittynyt ulkonäön suhteen ihan huimasti. Edellispäivä hipelöin Reiman kirkkaankeltaista vk-haalaria ja teki niiiiiin mieli se ostaa. Mutta kun fakta nyt vaan on se, ettei se ihana ja kirkas väri ole sitä enää siinä kohtaa, kun puvun kanssa on leikitty rapakossa, niin jätin puvun ostamatta.
Tänä vuonna meillä kuljetaan Ticketin ja PO.P:in puvuissa. Puvut olen ostanut alesta, enkä yhdestäkään ole maksanut edes satasta. Pojan puvun (Jonathanin oranssi puku) ostin kirppikseltä...joten rahaa onneksi jäi myös lasten harrastusmaksuihin ;)

Mä en ole koskaan tuntenut olevani kakkosäiti sen enempää, kuin ykkösäitikään. Olen ihan vain äiti, joka pukee lastaan sään mukaan ja sellaisiin vaatteisiin, jotka silmää miellyttää.

Mielestäni Ticket ei ole ylikallis ja aika samoissa hinnoissa ne Reimatkin pyörii...toki sitä "ei vedenkestävää" haalaria saa halvemmalla, mutta kun lisää sitten sen kuravaatetuksen hinnan siihen päälle, on lopputulos about sama.

Panostan omiin ulkovaatteisiini samalla tapaa, kuin lasteni vaatteisiin. Lapsille ostan Viikkarin kenkiä, aivan kuten itsellenikin. Myös ulkovaatteiden osalta arvostan teknisiä ominaisuuksia aivan samalla tapaa omalla kohdallani, kuin mitä lasten kohdalla. Tuota "massasta erottumista" en nyt kyllä oikein ymmärrä...miksi pitäisi pyrkiä erikoiseen? Ja onko se Reiman ja Benettonin puku sitten sitä erikoista? Mielestäni nuo kaikki kolme mainitsemaasi merkkiä ovat aivan samaa kamaa...ihan perusvaatetta, jota näkee joka toisen lapsen päällä.
 
naama&kirja
Ticket on todellakin so last season.

Mutta kalliit puvut ei oikeasti ole kalliita käyttää. Ostin molo kidsin toppiksen alesta, maksoin 100€ ja myin 70€lla, eli meillä oli loisto puku 30€lla.

Noin yleensä ostan sen, mistä pidän. Ja racoonia en muuten ikinä. Kallis ja huonoa laatua.
 
Ticketit
ovat olleet meillä kestävä merkki. Pitivät lapsen lämpimänä ja kuivana. Säilyivät hyväkuntoisena ja nyt kuopus perii esikoisen (lähes uudenveroisen haalarin). Ja oli siis lapsen ainoa haalari, jota ei todellakaan säästelty. Itse ostan ticketit alennusmyynneistä (nytkin ostettu -40% alella isommalle uusi haalari jemmaan). Nuukana en ostaisi täydellä hinnalla. Mutta on se oikeisti hyvä haalari :)
 
Vierass
Meillä Ticketin haalari on sen vuoksi, koska on kaikista haalareista mallilltaan paras tuoll meidän pulskalle lapselle. Esim. Reiman nykyinen kapeampi malli menee kyllä päälle, mutta väliin ei sitten mahdu mitään ylimääräistä (esim. fleecehaalaria tai muuta vastaavaa). Ja kovilla pakkasilla sille on tarvetta vaikka haalari olisi kuinka lämmin. Toinen asia toki on tuo lämmöneristävyys. Mä olen ollut todella tyytyväinen Ticketin haalareiden lämpimyyteen pakkasilla vrt. Reiman haalarit.
 
ap...
[QUOTE="molo";30203652]Molo kids

Molo = Penis

Penislapset[/QUOTE]

Heh, ihan oikeasti mistä näitä lastenvaatemerkkien nimiä keksitään on mahdollisuus ostaa lapselle lippu taivaseen tai penis haalari
 
Ei reimalle
Musta Ticket on kestävämpi kuin reima, ja maksaahan se vähemmän. Mun muistaakseni reiman talvihaalari maksoi viime vuonna lähes 150e! Kun ticketin saa satasella, ainakin Stockan kantiksena.
 
Kahden ulkoiluhullun äiti
Yhden ticketin olen ostanut, ja vetoketju oli ihan susi. Samoin molot ovat hirveän epäkäytännöllisiä. Ovathan nuo söpöjä kuosiltaan, mutta sanoisin että toimivimmat merkit löytyvät urheilukaupoista. No pop on ihan hyvä.
 
vierass
Musta Ticket on kestävämpi kuin reima, ja maksaahan se vähemmän. Mun muistaakseni reiman talvihaalari maksoi viime vuonna lähes 150e! Kun ticketin saa satasella, ainakin Stockan kantiksena.
No reiman haalareita saa alle satasen pitkästi, reimatecin haalarit maksavat 100e ja reimatec + haalarit tuon 150e. Reimatec+ on myös erittäin vahvaa ja kestävää kangasta.
 
"Mie"
Ticket on todellakin so last season.

Mutta kalliit puvut ei oikeasti ole kalliita käyttää. Ostin molo kidsin toppiksen alesta, maksoin 100€ ja myin 70€lla, eli meillä oli loisto puku 30€lla.

Noin yleensä ostan sen, mistä pidän. Ja racoonia en muuten ikinä. Kallis ja huonoa laatua.
No eikö kaikki ole so last season. Nyt pitäisi olla semmonen mitä ei ole kellään muulla! Kun löytää kestävän, hyvännäköisen ja hintalaatusuhde on kohdillaan se riittää minulle! Joskus se on ticket, joskus reima joskus ihan joku muu....
 
"pettynyt"
Meillä oli viime talvena ticketin haalari, lähes heti hajosi yksi sisäsauma. Keväällä ostin sadeasun, housuista hajosi myös sisäsauma, ja selvisi ettei kankaiden reunoja ole siistitty -> kangas pääsee repeämään. Eilen sitten sadetakin vetoketju jäi jumiin.

Talveksi ostin käytetyn ticketin haalarin, saa nähdä miten sen kanssa käy...
 

Yhteistyössä